Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Syčení 325 TDS
Zdravím pánové, na mé 36 325TDS mi tekly vstřiky,už od koupi,sundal jsem sání vyndal vstřiky vyčistil těsnění našrouboval zpět dotáhl a je klid,ale co se nestalo auto netáhne a má zvuk jako by někde při sešlápnutí plynu se tlačil ven vzduch,sání mám dotažené...myslíte že bude stačit nové těsnění pod sání?A nevítě někdo na kolik utáhnout momentovým klíčem šrouby sání?Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 25.05.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem mělnil žhavičky a sundaval sání tak jsem si prošel těsnění jak na tom je jak je tvrdé a naolejoval jsem je a nechat v teple na motoru aby se trochu nasákli. ale protože se v tom před tím ještě nikdo nevrtal tak jak se pohlo s přepadovýma hadičkama tak se vytvořili trhlinky a padal tlak a tedy i výkon. Předpokládám že jste při skládání vše dobře zasunul zpět že třeba není posunuté čidlo teploty vzduchu v sání. také se podívej jestli nemáte dirku v IC mě se vytvořila ze strany sahary. také jestli je dobře uražený EGR okruh případně jste nezapojil ovládání které bylo třeba vyřazené.
Pokud máte opravdu jen podezření na únik v sacích parozích tak bych si třeba z PETky udělal přípravek na sání a natlakoval to kompresorem.
Pokud máte opravdu jen podezření na únik v sacích parozích tak bych si třeba z PETky udělal přípravek na sání a natlakoval to kompresorem.
nejspíš myslel "utažený".. mě by spíš zajímalo, co myslel s tou petkou..
ještě se podívej nebo spíš nahmatej.. zespod sacích svodů cca uprostřed vede hadička ke snímači co je připevněn u naftového filtru..jestli není prdlá nebo špatně nasazená.. ale jestli je někde u dosedací plochy mezi svody a palicí rozfoukaný olej tak ti netěsní Okroužek a chce to ho vyměnit nebo aspon lehce! podmáznout silikonem.. a sací svody utáhni malou ráčnou..
ještě se podívej nebo spíš nahmatej.. zespod sacích svodů cca uprostřed vede hadička ke snímači co je připevněn u naftového filtru..jestli není prdlá nebo špatně nasazená.. ale jestli je někde u dosedací plochy mezi svody a palicí rozfoukaný olej tak ti netěsní Okroužek a chce to ho vyměnit nebo aspon lehce! podmáznout silikonem.. a sací svody utáhni malou ráčnou..

s tou pet-kou sem to taky nepochopil.... Dobre, ze jsi vymenil ty prepadovy hadicky, ja je menim hned, jak koupim autak. Kdyz jsem mel saci parozi dole, tak jsem stare tesneni odstranil (chvili to dalo, pac bylo pripecene na palici) a dal nove, stoji to par korun, to nove jsem lehce maznul vazelinou z obou stran, parozi jsem pak dotahoval s citem malou racnou. Tesni to dobre.
Zaslepoval jsem EGR ventil, takze pri prilezitosti sundanyho saciho parozi (kvuli repasi vsech vstriku), jsem bezel koupil stetku s plastovejma stetinama - takovou delsi valcovitou, vubec nevim na co se to pouziva, (koupelna, wc), ale ja sem s tim paradne vycistil cely parozi, pomoci benzinu, ten ty sracky rozpustil pekne.
Zaslepoval jsem EGR ventil, takze pri prilezitosti sundanyho saciho parozi (kvuli repasi vsech vstriku), jsem bezel koupil stetku s plastovejma stetinama - takovou delsi valcovitou, vubec nevim na co se to pouziva, (koupelna, wc), ale ja sem s tim paradne vycistil cely parozi, pomoci benzinu, ten ty sracky rozpustil pekne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 25.05.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
PETkou bylo myšleno že když sundáš přívod u sacích svodů tak na to klidně jen izolačkou přichytíš patřičně zaříznutý vršek z flašky na který bud přiděláš do víčka jednocestný ventil aby jsi tam udržel tlak nebo jen do víčka díru na ofukovací pistoli aby jsi to natlakoval. Toť celé kouzlo
EGR přesně tak utažený.
také jestli ti ze spodu dobře drží teplotní čidlo u mě to bylo takové chatrnější tak jsem mu musel drobet pomoct aby tam drželo jak má.
Jinak se divím že když sundaváš parohy že jsi rovnou nekoupil těsnění na ně jedno stojí asi 60 kaček. kord když jsi měnil vše ostatní. Co se týče utažení tak pokud si dobře pamatuji tak otvory pro šrouby mají ocelové válečky aby nepraskal plast tím pádem utažení se až tak bát nemusíš samozřejmě že se to nesmí přehnat.
Na silikon bych se vykašlal mě osobně do aut nesmí je to sračka co se beztak částečně dostane do sání a jde do motoru. Je to každého věc ale řešit silikon místo těsnění za pár kaček je blbost.

EGR přesně tak utažený.
také jestli ti ze spodu dobře drží teplotní čidlo u mě to bylo takové chatrnější tak jsem mu musel drobet pomoct aby tam drželo jak má.
Jinak se divím že když sundaváš parohy že jsi rovnou nekoupil těsnění na ně jedno stojí asi 60 kaček. kord když jsi měnil vše ostatní. Co se týče utažení tak pokud si dobře pamatuji tak otvory pro šrouby mají ocelové válečky aby nepraskal plast tím pádem utažení se až tak bát nemusíš samozřejmě že se to nesmí přehnat.
Na silikon bych se vykašlal mě osobně do aut nesmí je to sračka co se beztak částečně dostane do sání a jde do motoru. Je to každého věc ale řešit silikon místo těsnění za pár kaček je blbost.
Aha, už to chápu.. a neucházel by ten tlak přes motor? jinak s tím silikonem, schválně jsem napsal "lehce!" tím jsem myslel máznout třeba na prst a přejet kroužky a udělat slabej filmek.. to se pak do motoru nemůže dostat.. taky to nemam rád, ale někdy ti nic jiného nezbývá.. a pokud by to bylo tím, pak už nic nebrání koupit new těsnění..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
inntel píše:Tak vyřešeno...těsnění vyměněno,namazáno grafitovou vazelínou,dotaženo a fičí jak má...ted už jen zvažuji zaslepení toho egr....
to sem dělal, při první jízdě sem měl "pocit" že to jede líp, ale po chvilce sem si uvědomil že rozdíl je nulovej.... egr už jsem zase propustil aby se nezasrával

