Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Syčení 325 TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od inntel »

Zdravím pánové, na mé 36 325TDS mi tekly vstřiky,už od koupi,sundal jsem sání vyndal vstřiky vyčistil těsnění našrouboval zpět dotáhl a je klid,ale co se nestalo auto netáhne a má zvuk jako by někde při sešlápnutí plynu se tlačil ven vzduch,sání mám dotažené...myslíte že bude stačit nové těsnění pod sání?A nevítě někdo na kolik utáhnout momentovým klíčem šrouby sání?Díky
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od VB »

Když jsem mělnil žhavičky a sundaval sání tak jsem si prošel těsnění jak na tom je jak je tvrdé a naolejoval jsem je a nechat v teple na motoru aby se trochu nasákli. ale protože se v tom před tím ještě nikdo nevrtal tak jak se pohlo s přepadovýma hadičkama tak se vytvořili trhlinky a padal tlak a tedy i výkon. Předpokládám že jste při skládání vše dobře zasunul zpět že třeba není posunuté čidlo teploty vzduchu v sání. také se podívej jestli nemáte dirku v IC mě se vytvořila ze strany sahary. také jestli je dobře uražený EGR okruh případně jste nezapojil ovládání které bylo třeba vyřazené.
Pokud máte opravdu jen podezření na únik v sacích parozích tak bych si třeba z PETky udělal přípravek na sání a natlakoval to kompresorem.
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od inntel »

Přepadové hadičky jsem měnil jelikož byly dost roztažené a už by tak netěsnily,a za jízdy v momntě kdy tlačí turbo tak začne syčení a kolem sání je trocha rozfoukaného oleje bych řekl.Nevím co pojmout s tím dobře uražený EGR ventil.
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#4 Příspěvek od pesa84 »

nejspíš myslel "utažený".. mě by spíš zajímalo, co myslel s tou petkou..
ještě se podívej nebo spíš nahmatej.. zespod sacích svodů cca uprostřed vede hadička ke snímači co je připevněn u naftového filtru..jestli není prdlá nebo špatně nasazená.. ale jestli je někde u dosedací plochy mezi svody a palicí rozfoukaný olej tak ti netěsní Okroužek a chce to ho vyměnit nebo aspon lehce! podmáznout silikonem.. a sací svody utáhni malou ráčnou.. :wink:
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od inntel »

Tu hadičku jsem taky pro jistotu měnil...tou petkou asi myslel at nějak pomocí ní a kompresoru natlakuju sání a uvidím kudy to fouká...takže okroužek jo...čili těsnění jsem kupoval zbytečně...
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od inntel »

když už zase budu mít sání dole...v hodně příspěvcích jsem četl že je dobré sání vyčitit...čím a jak?
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#7 Příspěvek od suchos »

s tou pet-kou sem to taky nepochopil.... Dobre, ze jsi vymenil ty prepadovy hadicky, ja je menim hned, jak koupim autak. Kdyz jsem mel saci parozi dole, tak jsem stare tesneni odstranil (chvili to dalo, pac bylo pripecene na palici) a dal nove, stoji to par korun, to nove jsem lehce maznul vazelinou z obou stran, parozi jsem pak dotahoval s citem malou racnou. Tesni to dobre.

Zaslepoval jsem EGR ventil, takze pri prilezitosti sundanyho saciho parozi (kvuli repasi vsech vstriku), jsem bezel koupil stetku s plastovejma stetinama - takovou delsi valcovitou, vubec nevim na co se to pouziva, (koupelna, wc), ale ja sem s tim paradne vycistil cely parozi, pomoci benzinu, ten ty sracky rozpustil pekne.
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#8 Příspěvek od inntel »

Odpoledne se to toho pustím snad to bude ono...jina na vyčištění toho sání bude stačit arva oplachová?
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#9 Příspěvek od pesa84 »

jaký tam máš sání? plast nebo hliník.. nejsem si jistej, ale pokud máš hliník tak je tam klasický těsnění.. pokud ne tak je tam O kroužek.. mrkni do ETK co tam máš.. na to čištění bude lepší benzín, ten ti rozpustí karbon.. ale nejspíš budou zasr.. i dříky ventilů, ale to radši nech..
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#10 Příspěvek od pesa84 »

jinak s tou petkou to stále nechápu.. by mi to autor mohl nějak popsat! Rád se poučím! Dik :wink:
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od VB »

PETkou bylo myšleno že když sundáš přívod u sacích svodů tak na to klidně jen izolačkou přichytíš patřičně zaříznutý vršek z flašky na který bud přiděláš do víčka jednocestný ventil aby jsi tam udržel tlak nebo jen do víčka díru na ofukovací pistoli aby jsi to natlakoval. Toť celé kouzlo :-)
EGR přesně tak utažený.
také jestli ti ze spodu dobře drží teplotní čidlo u mě to bylo takové chatrnější tak jsem mu musel drobet pomoct aby tam drželo jak má.
Jinak se divím že když sundaváš parohy že jsi rovnou nekoupil těsnění na ně jedno stojí asi 60 kaček. kord když jsi měnil vše ostatní. Co se týče utažení tak pokud si dobře pamatuji tak otvory pro šrouby mají ocelové válečky aby nepraskal plast tím pádem utažení se až tak bát nemusíš samozřejmě že se to nesmí přehnat.
Na silikon bych se vykašlal mě osobně do aut nesmí je to sračka co se beztak částečně dostane do sání a jde do motoru. Je to každého věc ale řešit silikon místo těsnění za pár kaček je blbost.
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#12 Příspěvek od inntel »

Těsnění jsem nekupoval jelikož jsem se snažil pouze udělat ty vstřiky...a hadiček jsem měl plnou bednu tak jsem je vyměnil...těsnění u mám koupené..teda doufám pověřil jsem kamaráda který to má za nějakých 30 jedno...tak to vyměním,a uvidím dále...
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#13 Příspěvek od pesa84 »

Aha, už to chápu.. a neucházel by ten tlak přes motor? jinak s tím silikonem, schválně jsem napsal "lehce!" tím jsem myslel máznout třeba na prst a přejet kroužky a udělat slabej filmek.. to se pak do motoru nemůže dostat.. taky to nemam rád, ale někdy ti nic jiného nezbývá.. a pokud by to bylo tím, pak už nic nebrání koupit new těsnění..
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#14 Příspěvek od inntel »

Tak vyřešeno...těsnění vyměněno,namazáno grafitovou vazelínou,dotaženo a fičí jak má...ted už jen zvažuji zaslepení toho egr....
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#15 Příspěvek od blinker »

inntel píše:Tak vyřešeno...těsnění vyměněno,namazáno grafitovou vazelínou,dotaženo a fičí jak má...ted už jen zvažuji zaslepení toho egr....


to sem dělal, při první jízdě sem měl "pocit" že to jede líp, ale po chvilce sem si uvědomil že rozdíl je nulovej.... egr už jsem zase propustil aby se nezasrával :) jesli chceš výkon, tak spíš popřemejšlej nad čipem ;)
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#16 Příspěvek od suchos »

blinker: po chvilce jsi si na to zvykl. EGR je pitomost, zaslepit! Akorat jsou s tim problemy a zasira to sani.
Jasny, ze ti to neprida x kobyl, ale me snad neslo ani o vykon, nybrz o cisty sani.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#17 Příspěvek od shade741 »

Přesně tak, EGR celkem slušným způsobem zasírá sání, ne že bych na to byl pedant ale to množství humusu mě opravdu přesvědčilo si stím dát práci, štětka a arva byla v mém případě nejlepší kombinace, a když už se v tom člověk vrtá vyplatí se to vyčistit komplet, on i takovej zamarasenej IC dělá divy :)
inntel
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#18 Příspěvek od inntel »

No ještě jsem to neudělal ale egr zaslepím,vykuchám kat a uvažuji i nad tím chipem....na kolik výjde ten chip?A kolik kW to přidá?
Odpovědět