Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

životnost motoru v e36 318is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mates_ »

z bmw se chystám začít a tak se nechci hned napálit, zajímá mne tedy jaký asi nájezd km může mít 318is 103kw motor??když má měněný olej a byl tak nějak udržovaný kolik km najede?? možná ten dotaz zní lamácky, ale prostě s bmw začínám, a když jsme u toho na jaký zvuk, nebo někde nějaký projev toho motoru si dát pozor co by mne varovalo, díky
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nájezd není podstatný, zkrátka se zaměř na zvuky, které motor vydává, podívej se na vačku, jestli není vydřená, a aspoň poslechem zhodnoť stav rozvodů. Jinak je to stejné jako u ostatních motorů, mrkl bych třeba na komprese, olej a vodu, jestli se nepřehřívá a podobně...
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mates_ »

no mám jich pár v merku, jeden je v bazaru, tam pochybuju že budu moct kuchnout svíčky a meři tlaky?! prostě musí jít potichu,nebejt olejnička, a rozvod řetězem, jsotu tu dva názory: 1. bezúdržbový a 2. vyměnit, já jsem pro variantu dvě, ale v kolik a km?? :) ale každopdáně čistotu oleje ,kolik tam oleje je a čistotu chl.kapaliny skouknu :) jinak díky moc za reakci .
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#4 Příspěvek od Cuky »

S tou kilometráží isko mám a mám najeto skoro 300 000km a auto jede jsou teda hlučnější hydroštely a rozvody se dělaly asi po 260 000km. Auto má dobré komprase a stav vaček a kliky je myslím víc než dobrý. A to že o auto nebylo vždy moc dobře staráno spíš až teď na jeho stará kolena se mu dostává nadstandardní péče. A na to že jsem si auto koupil v 19ti letech a dostávalo lidově řečeno "čoud" každou chvilku motor v omezovači hodně jízdy smikem atd. tak je v dobré kondici jen mu sem tam nějakou tu součástu dopřeju :)
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od kourk »

při 220 000 sem měl hodně velkou vůli na klice - vydřený ložiska i klikovka. Teda při 220 000 na tachu. :) takže se rovnou delala celá g.o. motoru.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#6 Příspěvek od Cuky »

ono vetšinou 200k tacho zamená připočíst 100k :D :D
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mates_ »

Cuky píše:ono vetšinou 200k tacho zamená připočíst 100k :D :D
tak to je asi bohužel těžká realita :? , hold ale lidi to chtějí - to menší číslo na tacho, ale ti co tomu rozumí tak raději 420k a vědí co je čeká, a né že mají zajété toledo tdi ze španělska v černé barvě s lakovanými dveřmi a kufrem ze žluté s "poctivími" 146tisíci km :D
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od Koto »

moje iSo má najeto něco přes 260 k a pořád je v pohodě. Nepočítam výměny bižuterie jako jsou kladky, hadice sání apod.
Za studena ale občas zlobí volnoběh, dělá to už leta, nikdo neví co s tim, ale na jízdu to vliv nemá (zatim) :D
Odpovědět