Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Poradí někdo s Carsoftem
BMW E46 330D 135kv rv.02
Přijel jsem domů vypl motor a druhý den motor točí ale nechytne na Carsoftu mně to vyházelo nejaké chyby ale nevím kde sehnat kody pro vyhodnocení závad
Přijel jsem domů vypl motor a druhý den motor točí ale nechytne na Carsoftu mně to vyházelo nejaké chyby ale nevím kde sehnat kody pro vyhodnocení závad
- Přílohy
-
- Diag 99.jpg (33.14 KiB) Zobrazeno 2436 x
-
- Diag 88.jpg (24.96 KiB) Zobrazeno 2436 x
-
- Diag 66.jpg (27.02 KiB) Zobrazeno 2436 x
-
- Diag 55.jpg (29.65 KiB) Zobrazeno 2436 x
-
- Diag 44.jpg (29.38 KiB) Zobrazeno 2436 x
-
- Diag 33.jpg (39.19 KiB) Zobrazeno 2436 x
Zdravím, tak využiju založené téma ohledně diagnostiky, ale trochu jiný problém.
Takže pořídil jsem si diagnostiku Carsoft:
http://auto.bazos.cz/inzerat/9041047/di ... oft-65.php
a k tomu aby notebook komunikoval:
http://www.netra.cz/pcmcia-rs232-cardbus-p-59652.html
Po nainstalování Carsoftu v6.5 a ocrackování podle přiloženého návodu, poté i po jiném návodu a aplikování SP1 a příslušnému cracku, mám stále takový problém:
Při zapnutí CARSOFT.exe a kliknutí na Total Diagnose, program do 5 vteřin spadne na Ohlásit problém spol. M......
Při zapnutí CARSOFT65BMW.exe a stejné volbě program diagnostikuje, tak po cca.1.min nastane ''modrá smrt'' a PC se restartuje. (Ale alespoň pár míst v autě projede...)
Už jsem celkem bezradnej, doplním, že tato několikanásobná kombinace byla vyzkoušena na 2 noteboocích,1PC a na BMW e36 323i z roku 95 a 316i z roku 97.
Je možné, že je to způsobené PCMCIA kartou? Dokáže někdo poradit co dělám špatně?
Předem moc díky a omlouvám se za vyčerpávající počtení
Takže pořídil jsem si diagnostiku Carsoft:
http://auto.bazos.cz/inzerat/9041047/di ... oft-65.php
a k tomu aby notebook komunikoval:
http://www.netra.cz/pcmcia-rs232-cardbus-p-59652.html
Po nainstalování Carsoftu v6.5 a ocrackování podle přiloženého návodu, poté i po jiném návodu a aplikování SP1 a příslušnému cracku, mám stále takový problém:
Při zapnutí CARSOFT.exe a kliknutí na Total Diagnose, program do 5 vteřin spadne na Ohlásit problém spol. M......
Při zapnutí CARSOFT65BMW.exe a stejné volbě program diagnostikuje, tak po cca.1.min nastane ''modrá smrt'' a PC se restartuje. (Ale alespoň pár míst v autě projede...)
Už jsem celkem bezradnej, doplním, že tato několikanásobná kombinace byla vyzkoušena na 2 noteboocích,1PC a na BMW e36 323i z roku 95 a 316i z roku 97.
Je možné, že je to způsobené PCMCIA kartou? Dokáže někdo poradit co dělám špatně?
Předem moc díky a omlouvám se za vyčerpávající počtení

Nechci být zbytečně chytrej ale tady jak začneš téma Carsoft tak je max.počet lidí hluchej a slepejch nikdo nic neví a je jen min. těch co něco poradí ale když tak všichni i z toho minima tvrdí že Carsoft je na prd že je lepší INPA ale tu je problem rozchodit aby fungovala a přesný návod se taky nedozvíš protože je fakt problem ji rochodit a jsem zvědav co ti tady kdo poradí
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Problémem bude ta PCMCIA karta, respektive rychlost komunikace na tom vytvořeném COM portu. Ten COM port musí být jako COM1 nebo COM2, návod jak najdeš v tom návodu na kartu. A zkus nastavit rychlost komunikace na 9600 bitů/sec, větší rychlost by mohla starší ŘJ motoru uhonit. Spouštěj to CARSOFT.EXE, to CARSOFT65BMW.EXE se má podle toho návodu na crack nebo SP1 vymazat. Já to nesmazal, ale nespouštím a funguju. Jenže jsem si pořídil starší PC s W2000, které porty COM1 a 2 má na základní desce a nemám žádný problém.
Podarilo sa ti to rozchodiť zmenou rýshlosti na porte?
Totižto presne to isté robí aj mne. Na CARSOFT.EXE mi načíta do polovice a potom program padne. (chyba microsoft...)
Na CARSOFT65BMW.EXE to načíta do konca ale potom napíše diagnostika ukončena ale nič viac dal som vymazať chybu airbagu napísalo chyba zmazaná ale na aute žiadna zmena.
Mám prevod usb/Rs232.
Skúšal som aj cez mware na inom xp a na 2000 ale stále to isté.
Myslel som že to bude v tom prevode, ale keď Ty máš PCMCIA kartu a robý to presne to isté tak to asi nebude v tom prevode.
Tak ja len či si to nejako vyriešil?
Dík
Totižto presne to isté robí aj mne. Na CARSOFT.EXE mi načíta do polovice a potom program padne. (chyba microsoft...)
Na CARSOFT65BMW.EXE to načíta do konca ale potom napíše diagnostika ukončena ale nič viac dal som vymazať chybu airbagu napísalo chyba zmazaná ale na aute žiadna zmena.
Mám prevod usb/Rs232.
Skúšal som aj cez mware na inom xp a na 2000 ale stále to isté.
Myslel som že to bude v tom prevode, ale keď Ty máš PCMCIA kartu a robý to presne to isté tak to asi nebude v tom prevode.
Tak ja len či si to nejako vyriešil?
Dík
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Nevím, jaký máš kabel a od koho, problém tam být může, ale to by jsi si musel půjčit kabel od někoho, komu to už funguje. Nicméně mě to po instalaci podle návodu taky padalo, ale dnes si CS pustím i z USB flešky na PC, na kterém to nikdy instalováno nebylo.Tomule píše: Po nainstalování Carsoftu v6.5 a ocrackování podle přiloženého návodu, poté i po jiném návodu a aplikování SP1 a příslušnému cracku, mám stále takový problém
Zkontroluj si tohle :
- při instalaci se vytvoří složka Carsoft + možná nějaké číslo, obecně je úplně buřt, jak se jmenuje, já mám CARSOFT_6.5.06, protože se mi ten program takhle hlásí
- současně se (zpravidla na C:\) vytvoří složka C:\cm75f - máš ji tam? Obsahuje 66 souborů, začíná to ABS1.DXT a mimo jiné to obsahuje i soubor CARSOFT.EXE o velikosti 1 213 952 byte podle TotalCommanderu. Ale tohle je špatný soubor, ten nespouštěj.
- v té složce Carsoft (bla-bla) musíš najít jiný CARSOFT.EXE o velikosti 1 285 632 byte, to je ten správný
A teď ten malý trik. Všechny soubory z toho C:\cm75f, kromě toho špatného CARSOFT.EXE, nakopíruj do složky, kde máš tu instalaci Carsoftu a spusť ten dobrý CARSOFT.EXE. A napřed nespouštěj Total Diagnose, ale pusť diagnostiku jednotlivých modulů. Samozřejmě těch, které v Tvém autě jsou, jestli to půjde. Případně se pokus zachytit hlášky systému, možná Ti chybí nějaká knihovna. A ještě si vzpoměň, jestli nemáš nainstalovaný nějaký program, který využívá COM1/2, jako je Nokia Communication Suite, PC Anywhere, ActiveSync a pod. Když tak SZ.
Tak som to skúšal ale stále to padá.
Jedine cez čo to nepadne je keď nepustim Carsoft.exe, ale CARSOFT65BMW.EXE.
Lenže vtedy sa tvári že všetko načíta niekoľko krát prejde aj tá tabuľka o načítaní a nakoniec vyhodí :
Status: Module does not respond.
- Single diagnosis completed !
Ale všimol som si že keď pripojím kábel tak svietia na zeleno všetky diody okrem SERVICE INTERVAL.
A keď mi program pod tým CARSOFT65BMW.EXE načítava tak preblikávajú
na červeno K-Line Pin 20 a K-Line Pin 15.
Presne ako som dal na obrázok.
Má to tak byť?
Jedine cez čo to nepadne je keď nepustim Carsoft.exe, ale CARSOFT65BMW.EXE.
Lenže vtedy sa tvári že všetko načíta niekoľko krát prejde aj tá tabuľka o načítaní a nakoniec vyhodí :
Status: Module does not respond.
- Single diagnosis completed !
Ale všimol som si že keď pripojím kábel tak svietia na zeleno všetky diody okrem SERVICE INTERVAL.
A keď mi program pod tým CARSOFT65BMW.EXE načítava tak preblikávajú
na červeno K-Line Pin 20 a K-Line Pin 15.
Presne ako som dal na obrázok.
Má to tak byť?
- Přílohy
-
- carsoft3.jpg (30.09 KiB) Zobrazeno 861 x
-
- carsoft4.jpg (34.28 KiB) Zobrazeno 861 x
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Vypadá to na nějaký hardwarový problém, osobně bych otevřel tu krabičku a podíval se dovnitř - aby tam nebyly jen ty LEDky s několika odpory, taky už jsem viděl. Podle toho hlášení výše jsi testoval ŘJ motoru, ale diagnostika se s ní nespojila a ukončila se, tentokrát bez pádu systému. Potom bych se taky podíval na zapojení kabelů mezi PC - interface a interface - diag. zástrčka. Schemata zapojení si vygůglíš, nebo Tvůj mail do SZ.
Přečti si celé vlákno http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=45 , dal jsem tam i několik obrázků, tak porovnej.
Přečti si celé vlákno http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=45 , dal jsem tam i několik obrázků, tak porovnej.
Aha no ja sa zase do toho moc neviznám.
Mám E36 ešte s tou zásuvkov v motore asi 20 pin.
Kábel mám od http://autodiagnostika.jantolak.sk/?bmw-carsoft-6.5,149
a redukciu mám
GEMBIRD Redukce USB-serial 1m 9 pin (com)
UAS111 USB to serial port converter DB9M / USB A plug 6 ft cable
USB to serial port converter
Allows to connect serial RS232 devices (like 56K-modems) to a USB port.
Includes Windows (WHQL), Mac en Linux drivers.
Connectors: USB A plug & DB9M
Length: 6ft.
Ale čo som čítal tak problém bude asi v tom prevode usb to serial iba ak by tu niekto používal taký istý a išlo mu to.
No nič ak si nájdem trochu toho času skúsim rozbehať starý stolný počítať a hodiť to tam či to bude fungovať.
určite dám vedieť.
moc moc ďakujem za rady
Mám E36 ešte s tou zásuvkov v motore asi 20 pin.
Kábel mám od http://autodiagnostika.jantolak.sk/?bmw-carsoft-6.5,149
a redukciu mám
GEMBIRD Redukce USB-serial 1m 9 pin (com)
UAS111 USB to serial port converter DB9M / USB A plug 6 ft cable
USB to serial port converter
Allows to connect serial RS232 devices (like 56K-modems) to a USB port.
Includes Windows (WHQL), Mac en Linux drivers.
Connectors: USB A plug & DB9M
Length: 6ft.
Ale čo som čítal tak problém bude asi v tom prevode usb to serial iba ak by tu niekto používal taký istý a išlo mu to.
No nič ak si nájdem trochu toho času skúsim rozbehať starý stolný počítať a hodiť to tam či to bude fungovať.
určite dám vedieť.
moc moc ďakujem za rady
- Přílohy
-
- gembird-redukce-usb-serial-1m-9-pin-com.jpg (5.99 KiB) Zobrazeno 865 x
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Kark:kark píše:Kábel mám od http://autodiagnostika.jantolak.sk/?bmw-carsoft-6.5,149 a redukciu mám GEMBIRD Redukce USB-serial 1m 9 pin (com)
Pokud máš kabel nebo interface od Ing. Jantoláka, obrať se na něj s technickou pomocí, o které tak usilovně píše. A potom posuď sám, jak mu kluci na slovenském fóru vyprášili kožich http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... iagnostika . Ale na straně druhé ty jeho kabely a interface bude v pořádku. Takže tady švindl se dvěma diodami a odpory, jak jsem psal výše, určitě nebude. Problém bude hardwarový - totiž ta redukce USB-->COM. Podle mých zkušeností asi 90% těchto redukcí s diagnostikou nefunguje. Ty redukce jsou primárně určeny na modem, možná nějakou tiskárnu, jak sám výše uvádíš.
Co jsem viděl u 2 lidí fungovat, bylo toto : http://www.digitus.info/en/products/acc ... or-usb-20/ a v obchodech s elektronikou je běžně k dostání, cena do 200,-Kč. Ale osobně jsem to nevyzkoušel, mám to v šuplíku asi půl roku a minimálně ještě týden se k tomu nedostanu. Obecně ta redukce musí mít Chipset: FTDI / FT232RL, takže na značce nebo výrobci nezáleží. Ale jestli funguje http://elektro-doma.cz/informacni-techn ... 0146ba.htm s Chipset: PROLIFIC PL-2303HX Ti neslíbím.
Starý dobrý COM na základní desce počítače používá napětí 12 Voltů, kdyžto USB používá napětí jen 5 Voltů. Pokud někdo bude argumentovat, že se vlastní komunikace odehrává tím, že se střídavě K-line nebo L-line uzemňuje a na velikosti napětí nezáleží - má pravdu. Ale COM (RS232) má i větší proudovou zatižitelnost než USB, a proto komunikace přes redukce USB-COM nefunguje, nebo funguje omezeně. Na tohle jsem nepřišel v průběhu rychlostudia v Plzni, ale tento názor sdílí mnoho lidí, kteří se diagnostikou profesionálně zabývají. Např. http://miglenium.de/workshop_obd-ads.html ==> USB-Adapter funktionieren eingeschränkt. A zvláště řídící jednotky u starších vozů potřebují větší energii k vybuzení a USB to nezvládá.
Afri:
Jaké kabely a od koho ? Úplně nejradši bych si ty kabely udělal sám, protože už v kabelárně asi 5 let dělám. Jenže nechci kupovat předražené http://www.motordiag.cz/produkt/obd2-plug nebo nekvalitní konektory čínské konektory http://obd.ec.cz/CABLES/. Za další jsem patričně línej něco poshánět a poskládat, když už to někdo prodává hotové za velmi slušné ceny a ve vynikající kvalitě.
Příklad :
Hallo, das 16pol OBD2 Kabel kostet 20.-, die Erweiterungsplatine 33.-
Versand 9.- als Päckchen unversichert oder als Paket 17.- versichert
Přeloženo :
Ten kabel se 16 polem OBD2 stojí 20 Euro, ta rozšiřovací destička 33 Euro a poštovné 9 nebo 17 ne/pojištený balík.
Takže ten německý kolega chce za kabel 20 Euro, to je 20x25=500,-Kč. Za stejný kabel Cab7 v tom odkazu výše chtějí 999,-Kč. Takže možná jsem línej, ale ne blbej. A žádná palba, naopak poloviční cena.
