
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rady ke koupi E46 328i / oprava: aktualne 330i
poradne checknout je zaklad, natvrdo koupi podminit prohlidkou v servise, napojit na diagnostiku a hlavne zvednou (kduz se prodejce cuka ikdyz to budes platit, je nekde problem a nesel bych do toho)
checknout tlumice, rizeni, silenty a vseobecne vule, jestli nekde neco netece atd....
nastartovat za studena a sledovat otacky, zda neskacou (vanos? netesnost sani? odvetrani?)...
spojka a setrvak dalsi draha oprava, pocitove a na zvedaku zjistit aspon priblizne stav...
projet to nejlepe s nekym kdo 328cku ma aby jsi zjistil zda tahne spravne, v Brne bych ti treba mohl byt k dispozici ja (ikdyz kdyby tahla lepe nez ta ma tak zas budu nasrany ja
)
Dulezite je si uvedomit ze dukladna prohlidka, ikdyz pak clovek nekoupi, tak stoji 2-3 tisice? ale usetri ti treba 30 tis, ktere auto za takto priznivou cenu ti zase pravdepodobne sezere na opravach.
Nalitane KM pri kupovani BMW v CR bych neresil, je to stocene, klidne i o 2/3, nejvic usmevne tu je jak na Slovensku nebo v CR BMW prestavaji starnout, vsechno maji cca 120tis km
a nejusmevnejsi je to u dieslu, kdyz si clovek kupoval diesel a za 12 let na nem udelal 8 tis km rocne, nemuzu jinak nez se smat

checknout tlumice, rizeni, silenty a vseobecne vule, jestli nekde neco netece atd....
nastartovat za studena a sledovat otacky, zda neskacou (vanos? netesnost sani? odvetrani?)...
spojka a setrvak dalsi draha oprava, pocitove a na zvedaku zjistit aspon priblizne stav...
projet to nejlepe s nekym kdo 328cku ma aby jsi zjistil zda tahne spravne, v Brne bych ti treba mohl byt k dispozici ja (ikdyz kdyby tahla lepe nez ta ma tak zas budu nasrany ja

Dulezite je si uvedomit ze dukladna prohlidka, ikdyz pak clovek nekoupi, tak stoji 2-3 tisice? ale usetri ti treba 30 tis, ktere auto za takto priznivou cenu ti zase pravdepodobne sezere na opravach.
Nalitane KM pri kupovani BMW v CR bych neresil, je to stocene, klidne i o 2/3, nejvic usmevne tu je jak na Slovensku nebo v CR BMW prestavaji starnout, vsechno maji cca 120tis km



fOE píše:Nalitane KM pri kupovani BMW v CR bych neresil, je to stocene, klidne i o 2/3, nejvic usmevne tu je jak na Slovensku nebo v CR BMW prestavaji starnout, vsechno maji cca 120tis kma nejusmevnejsi je to u dieslu, kdyz si clovek kupoval diesel a za 12 let na nem udelal 8 tis km rocne, nemuzu jinak nez se smat
Já bych hlavně nekupoval auto v ČR, ale zajel si pro něj do Německa, kde je stav aut většinou úplně někde jinde. V dnešní době je to sranda.
nevyhody SWI a NED jsou ale delsi streka... za jeden den to uz pak clovek neda a to jsou komplikace ktere spoustu lidi dost odradi. Kazdopadne mas nejakou osobni skusenost s dovozem auta z Holandska? Zajima me jestli se tam clovek, tak jak pravi povery, domluvi anglicky nebo potrebuje splasit nejakeho Holandana co mu to odtlumoci 

V Holandsku se domluvíš v pohodě anglicky a německy.Švýcarsko se dá jet i za den,1200km tam a zpět není zas tak moc.Rozhodně se to ale vyplatí a třeba ze Švýcarska jsme nikdy nejeli z prázdnou.Jen namátkou:minulý týden Ford Galaxy,7 míst,nafta,plná palba,rv.2006,cena 112k.Auto jak nový,po prvním majiteli.Cena u nás cca 250k.
paca píše:No to právěže není jisté, proto se ptám. Teď jsem našel že clo je 10% + DPH
Citace z Celní správy ČR:
Dovoz nového nebo použitého motorového vozidla z ostatních zemí podléhá celním formalitám a uhrazení dovozního cla. Dovozní clo se skládá z celní sazby 10 % a DPH základní sazby
Těch 10% ale platí pouze v případě, že auto je mladší 6 měsíců, případně pokud bylo vyrobeno mimo EU.