Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 316 m43 po startu cuká a dusí se co udělá et 10 na E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
HottyE36
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: ned 07.11.2010 01:00
Bydliště: Jevíčko

#1 Příspěvek od HottyE36 »

Volnoběh drží pěkně,jak se zařadí 1. a chce se rozjet tak začne cukat a dusit se.To trvá chvilku a potom z ničeho nic zatáhne a už jede tak jako má,už nezacuká u dalšího rozjezdu,nechá se bez zaváhání vytočit do plných. Znovu to udělá zase poté co se vypne motor a chce se jet dál. Nevíte někdo po čem jít? díky
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#2 Příspěvek od Cuky »

mámk ten samí problém na m42 a typuji to na snímač na klice zatím to nemám ale potvzené
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#3 Příspěvek od Jamall »

Nemáš někdy problémy po dlouhém stání se starty? Osobně bych hledal problém v palivovém vedení. Myslím, že při vypnutém pal. čerpadlu spadne benzin bud zpátky do nádrže, nebo vyteče dirkou v hadičce ven. Po startu pak pumpě chvíli trvá, než tu hadičku zcela naplní
HottyE36
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: ned 07.11.2010 01:00
Bydliště: Jevíčko

#4 Příspěvek od HottyE36 »

No myslím,že to Jamall trefil. Te filtr buda nejspíš originál což je 17 let :?
Na 100 % si nejsem jist zda to udělalo i po krátkém zastavení a znova nastartování -zítra vyzkouším. Opravdu stačí ujet metr (skoro zdechne) pak jede už bez problému,nebo na volnoběh polechtat plyn a hned blafe normálně. myslím že ten filtr bude trefa 8) Případně co jiného konkrétně s tím palivovým vedením? A Dřív jsem mněl E30 m42 a dělalo to samé. Jen nevím co to vyřešilo. Vyměnil jsem komplet vstřiky i s lištou,zkotroloval funkci čerpadla, vyměnil prasklý vzduchový hadice,vyměnil palivovej filtr a svíčky a potom už to neudělalo nikdy. Je fakt že ten palivák nešel skoro ani profouknout :D
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#5 Příspěvek od Jamall »

Myslím, že samotní filtr to nebude. Ten se pozná spíše při vysokých rychlostech, kdy brání průtoku paliva do motoru...něco obdobného může dělat chycené čerpadlo. No každopádně filtr stojí pár stovek a výměnou mu rozhodně neublížíš. Et 10 označuje pouze "vylezlost" kola ven, že budeš dřít podběhy je tvá volba

Ty máš podle mě bud zpuchřelé hadičky, nebo poškození uzávěr v palivovém vedení. Palivové vedení se ty zavzdušuje ...Zjistíš, když necháš auto týden stát...jestli škytne na poprvé problém bude jinde

Pak to taky klidně může bít ucpaní vzduchový filtr
HottyE36
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: ned 07.11.2010 01:00
Bydliště: Jevíčko

#6 Příspěvek od HottyE36 »

díky moc za pomoc 8) takže ty hadičky nebo uzávěr paliv. potrubí mohu tedy vyloučit. Auto běžně odstavím v neděli a jedu sním poté až v pátek a to chytne bez zaváháín nadrc a nezacuká. Teď to mohu už zůžit že to dělá jen za tepla.. a ještě k tomu to neudělá pokaždé ale jen někdy :?
Jinak mám možnost mít pěkné kola na 36stku. Mají 7j jsou to 15" E10 a pneu 205/50,tak se chci zeptat co to bude dělat nebo nebude dělat? na fotce maj malinký límec k té šířce 7j a zdá se že by tam sedly v pořádku. nemá někdo fotku jak to vypadá? díky
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#7 Příspěvek od Jamall »

ET 15 je hodně, ale při vytažení lemů a zaválcováni hranky to de. Obdobné to bude s ET 10
Odpovědět