Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 316 m43 po startu cuká a dusí se co udělá et 10 na E36
Volnoběh drží pěkně,jak se zařadí 1. a chce se rozjet tak začne cukat a dusit se.To trvá chvilku a potom z ničeho nic zatáhne a už jede tak jako má,už nezacuká u dalšího rozjezdu,nechá se bez zaváhání vytočit do plných. Znovu to udělá zase poté co se vypne motor a chce se jet dál. Nevíte někdo po čem jít? díky
No myslím,že to Jamall trefil. Te filtr buda nejspíš originál což je 17 let
Na 100 % si nejsem jist zda to udělalo i po krátkém zastavení a znova nastartování -zítra vyzkouším. Opravdu stačí ujet metr (skoro zdechne) pak jede už bez problému,nebo na volnoběh polechtat plyn a hned blafe normálně. myslím že ten filtr bude trefa
Případně co jiného konkrétně s tím palivovým vedením? A Dřív jsem mněl E30 m42 a dělalo to samé. Jen nevím co to vyřešilo. Vyměnil jsem komplet vstřiky i s lištou,zkotroloval funkci čerpadla, vyměnil prasklý vzduchový hadice,vyměnil palivovej filtr a svíčky a potom už to neudělalo nikdy. Je fakt že ten palivák nešel skoro ani profouknout 
Na 100 % si nejsem jist zda to udělalo i po krátkém zastavení a znova nastartování -zítra vyzkouším. Opravdu stačí ujet metr (skoro zdechne) pak jede už bez problému,nebo na volnoběh polechtat plyn a hned blafe normálně. myslím že ten filtr bude trefa
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Myslím, že samotní filtr to nebude. Ten se pozná spíše při vysokých rychlostech, kdy brání průtoku paliva do motoru...něco obdobného může dělat chycené čerpadlo. No každopádně filtr stojí pár stovek a výměnou mu rozhodně neublížíš. Et 10 označuje pouze "vylezlost" kola ven, že budeš dřít podběhy je tvá volba
Ty máš podle mě bud zpuchřelé hadičky, nebo poškození uzávěr v palivovém vedení. Palivové vedení se ty zavzdušuje ...Zjistíš, když necháš auto týden stát...jestli škytne na poprvé problém bude jinde
Pak to taky klidně může bít ucpaní vzduchový filtr
Ty máš podle mě bud zpuchřelé hadičky, nebo poškození uzávěr v palivovém vedení. Palivové vedení se ty zavzdušuje ...Zjistíš, když necháš auto týden stát...jestli škytne na poprvé problém bude jinde
Pak to taky klidně může bít ucpaní vzduchový filtr
díky moc za pomoc
takže ty hadičky nebo uzávěr paliv. potrubí mohu tedy vyloučit. Auto běžně odstavím v neděli a jedu sním poté až v pátek a to chytne bez zaváháín nadrc a nezacuká. Teď to mohu už zůžit že to dělá jen za tepla.. a ještě k tomu to neudělá pokaždé ale jen někdy
Jinak mám možnost mít pěkné kola na 36stku. Mají 7j jsou to 15" E10 a pneu 205/50,tak se chci zeptat co to bude dělat nebo nebude dělat? na fotce maj malinký límec k té šířce 7j a zdá se že by tam sedly v pořádku. nemá někdo fotku jak to vypadá? díky
Jinak mám možnost mít pěkné kola na 36stku. Mají 7j jsou to 15" E10 a pneu 205/50,tak se chci zeptat co to bude dělat nebo nebude dělat? na fotce maj malinký límec k té šířce 7j a zdá se že by tam sedly v pořádku. nemá někdo fotku jak to vypadá? díky
