Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rozdíl čidel PDC
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl bych se zeptat jestli někdo ví zda je rozdíl v čidlech s kulatým povrchem a takovým tím obdélníkovým?
Za předpokladu, že konektor je stejný nažloutlý? Díky
Za předpokladu, že konektor je stejný nažloutlý? Díky
- Přílohy
-
- ččč.jpg (43.03 KiB) Zobrazeno 1436 x
-
- !Bopl3TQ!2k~$(KGrHqIH-CYEuYYqTKwIBLoR!6Qn9w~~_12.jpg (11.69 KiB) Zobrazeno 1436 x




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
all píše:nevím , ale jde zaměnit....
co vím tak já mám na e39 kulaté a na e36 jakoby obdélník...
Sehnal jsem 2ks čidel a jsou z taky z e46tky kombi, ale před FL. Já mám na autě ty kulaté a na vrakáči mi nabídl ty obdélníkové. Konektor i tvar je naprosto stejný tak se snažím zjistit v proč mají jiný povrch a zda mi vše bude fungovat jak má?
Napadlo mě jestli není rozdíl v rozptylu nebo fungování (kulaté kuželové snímání) obedlíkové (výseč), ale možná je to jen výrobcem
proto se ptám tady jestli někdo neví?




ano, jediný rozdíl na e39 byl, že mi ty obdélníkové nebrali když přijíždím k obrubníku, a po nahrazení správnýma - kulatejma, mi to už přijíždění k obrubáku bralo.... takže si na to přišel...
nepřikládal jsem tomu význam, ale když na to myslím, dost mě to sralo, jak je možné že mi to již nefungovalo... 


- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
all píše:ano, jediný rozdíl na e39 byl, že mi ty obdélníkové nebrali když přijíždím k obrubníku, a po nahrazení správnýma - kulatejma, mi to už přijíždění k obrubáku bralo.... takže si na to přišel...nepřikládal jsem tomu význam, ale když na to myslím, dost mě to sralo, jak je možné že mi to již nefungovalo...
OK asi je stejně vezmu a dám je do středu a krajní nechám kulaté




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jamall píše:bacha aby ti někdy při couváni nechcípl motor. Když pak nastartuješ a necháš přes všechny úkony zařazenou zpátečku...čidlo nebudou snímat a odpovídat...postřeh z e36
Ahoj úplně nerozumím tomu so píšeš, protože PDC nemá s motorem vůbec nic společného ...nejsou ani na stejném kabelovém svazku. Jsou spínány zpátečkovým čidlem a kostrou nic jiného.
Jinak dnes jsem koupil a nasadil ty dvě obdélníčková čidla (dal jsem je doprostřed) a zkoumal rozdíl proti krajním kulatým (zkoušel jsem různě imitovat překázku a oba druhy berou stejně). Dokoce mají i stejné číslo.




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tracero píše:Když už jsme u těch čidel. Muže mi prosím někdo říct jaký je průměr těchto čidel? Díík. Chci si PDC dodělat, tak že bych koupil origo lištu a do toho napasoval neoriginální snímače, které mají průměr 19mm.
Máte s tím někdo zkušenosti?
tak jsem ti změřil to co prodávám a má 22,5mm průměr
jinak už jsem to tak viděl a bylo to v pohodě. celá sada stojí cca 500,- tudíž 1/2 ceny jedhoho čidla na vrakáči





Huska píše:Jamall píše:bacha aby ti někdy při couváni nechcípl motor. Když pak nastartuješ a necháš přes všechny úkony zařazenou zpátečku...čidlo nebudou snímat a odpovídat...postřeh z e36
Ahoj úplně nerozumím tomu so píšeš, protože PDC nemá s motorem vůbec nic společného ...nejsou ani na stejném kabelovém svazku. Jsou spínány zpátečkovým čidlem a kostrou nic jiného.
Jinak dnes jsem koupil a nasadil ty dvě obdélníčková čidla (dal jsem je doprostřed) a zkoumal rozdíl proti krajním kulatým (zkoušel jsem různě imitovat překázku a oba druhy berou stejně). Dokoce mají i stejné číslo.
když chcípne motor musíš opět zařadit zpátečku, jinak si čidla budou myslet, že nejsou aktivovaná....zajímalo by mě, jak je to třeba u automatu s PDC. Já osobně mám origo, nejsou dodělávané a než jsem vypozoroval tento fakt sejmul sem malí sloupek mimo zorní uhel
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jamall píše:Huska píše:[
když chcípne motor musíš opět zařadit zpátečku, jinak si čidla budou myslet, že nejsou aktivovaná....zajímalo by mě, jak je to třeba u automatu s PDC. Já osobně mám origo, nejsou dodělávané a než jsem vypozoroval tento fakt sejmul sem malí sloupek mimo zorní uhel
tak to máš něco patně. Mám už několikáté auto s origo PDC a fungují tak dlouho dokud je zařazená zpátečka bez rozdílu jestli máš manuál nebo automat (respektive když svítí světla zpátečky). Tak jak jsem psal již dříve, s motorem to nemá nic společného.




Tome, myslel to tak, že u manuálu nevyřadí a rovnou startuje, když mu to třeba chcípne, což by bylo logické, pokud se jednotka nějak restartuje vypnutím klíčku... Dúležité tady je, že PO zapnutí zapalování NEZAŘADÍ zpátečku (už tam mechanicky je)...
U automatu nastartuješ i na N... Nicméně to znamená taky to, že VŽDY znovu zařadíš R...
U automatu nastartuješ i na N... Nicméně to znamená taky to, že VŽDY znovu zařadíš R...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jurasis píše:Tome, myslel to tak, že u manuálu nevyřadí a rovnou startuje, když mu to třeba chcípne, což by bylo logické, pokud se jednotka nějak restartuje vypnutím klíčku... Dúležité tady je, že PO zapnutí zapalování NEZAŘADÍ zpátečku (už tam mechanicky je)...
:
já to tak pochopil a stále tvrdím, že ikdyž vypnu/chcípne motor při zařazené zpátečce a znovu nastartuji, tak mi PDC funguje a pípá stejně jak před vypnutím.



