když jsem to sundával já, tak jsem se s tím najebal, ale pochopil jsem, že je to na plastových zarážkach pod pedalem, když všechno dělat dobře tak je to hračka
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Stává se mi, že se pedál lehce kousne v nulové poloze. Není to nic hrozného, ale nevěděl by někdo jak to odstranit? (nastříkal bych tam WDčko, ale neřekl bych, že zrovna tohle pomůže).
Stává se mi, že se pedál lehce kousne v nulové poloze. Není to nic hrozného, ale nevěděl by někdo jak to odstranit? (nastříkal bych tam WDčko, ale neřekl bych, že zrovna tohle pomůže).
Předpokládám, že máš ovládání klapky lankem. Prvně ověř zda je problém v klapce (zda chodí volně) a nebo v lanku či mechanismu pedálu. Lanko u bowdenu na obou stranách mázni vazelínkou a prostříkni mechanismus ovládaný pedálem. Pokud by se zadrhávala klapka, tak demontovat a vyčistit.
Takhle to vypadá - ten čudlík co čouhá na obrázku směrem doleva, tak má bý zacvaklý z pohledu obrázku o 180° doprava a zacvaklý. Bez šroubováku snad jo, ale lepší to bude s ním .
Jo o tom nevim, za klapku to tahá normálně, je tam jakoby taková pružinka pod pedálem co klade malej odpor 1,5cm, než plyn zabere to by chtělo vyměnit. Si myslím, že to dělá u všech M52..
paveld píše:Takhle to vypadá - ten čudlík co čouhá na obrázku směrem doleva, tak má bý zacvaklý z pohledu obrázku o 180° doprava a zacvaklý. Bez šroubováku snad jo, ale lepší to bude s ním .
Mmam dotaz kde se da sehnat ten pedal? nikde sem nevidel ze by sel koupit. mam to ulomeny u podlahy v tom zeslabenym plastu. Jestli to jde opravdu vymenit bez toho aby byla dira v podlaze nejaka velka z toho vycvakavani a zacvakavani tak bych to rad chtel.
Vem 3x plochy šroubováček...tenoučký, zamáčkni si koberec a podívej se na jednu západku. Vem světlo a hned to pochopíš...je to pakárna výmysl, ale drží statečně roky