Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
prosím pomoc, e36 320i ekonoměr
-
Piddas
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: stř 25.08.2010 00:00
- Bydliště: Olomouc/Pardubice
- Klubové ID: 3631
čaute, stále mám problém s houpajícím volnoběhem, potřebuji poradit jestli je možné, aby to houpalo kvůli palivovému filtru který má menší průměr (je užší)
další věc které jsem si všiml, co to znamená, když například na dvojku dám plný plyn, ručičku ekonoměru ani nevidim (je na 30l/100) a jakmile stoupnou otáčky tak v tahu ekonoměr klesne cca k 7mi litrům, pozvolna jde na 10 a pak zase vyletí na 30?
moc děkuji všem
jedná se BMW E36 320i r.v.1991 (sedan)
ještě doplním že to dělá jen po startu a spotřeba při brždění motorem je na 10l, pokud motor trošku vytočím na dva kvalty a pustím plyn tak už brždění motorem funguje...
další věc které jsem si všiml, co to znamená, když například na dvojku dám plný plyn, ručičku ekonoměru ani nevidim (je na 30l/100) a jakmile stoupnou otáčky tak v tahu ekonoměr klesne cca k 7mi litrům, pozvolna jde na 10 a pak zase vyletí na 30?
moc děkuji všem
jedná se BMW E36 320i r.v.1991 (sedan)
ještě doplním že to dělá jen po startu a spotřeba při brždění motorem je na 10l, pokud motor trošku vytočím na dva kvalty a pustím plyn tak už brždění motorem funguje...
-
JanHavlicek
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
- Klubové ID: 2246
a jak ti ten volnoběh houpe? řeším totiž podobnej problém... houpe furt, nebo až po nějaký době?
když zastavim, tak volnoběh je na 900, po vteřině spadne na 700, a pak pomalinku klesá na 500, motor se zakucká a otáčky vylítnou na 1100, hned spadnou zas na 900 a furt tak dokola... celej ten cyklus trvá cca dvě tři minuty. koleno mám ok.
když zastavim, tak volnoběh je na 900, po vteřině spadne na 700, a pak pomalinku klesá na 500, motor se zakucká a otáčky vylítnou na 1100, hned spadnou zas na 900 a furt tak dokola... celej ten cyklus trvá cca dvě tři minuty. koleno mám ok.
-
Piddas
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: stř 25.08.2010 00:00
- Bydliště: Olomouc/Pardubice
- Klubové ID: 3631
mám to uplně stejně, dělá to akorát až když se trošku ohřeje motor. každá křižovatka, každý vyřazení tak jak popisuješ...fizzer píše:a jak ti ten volnoběh houpe? řeším totiž podobnej problém... houpe furt, nebo až po nějaký době?
když zastavim, tak volnoběh je na 900, po vteřině spadne na 700, a pak pomalinku klesá na 500, motor se zakucká a otáčky vylítnou na 1100, hned spadnou zas na 900 a furt tak dokola... celej ten cyklus trvá cca dvě tři minuty. koleno mám ok.
ventil odvetrania motoru
taka placata gulata cierna kravina 
tu to mas ale na M43
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 42754.html
tu to mas ale na M43
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 42754.html
-
vencabavor
- Registrovaný
- Příspěvky: 140
- Registrován: úte 02.11.2010 01:00
- Bydliště: Karlovy Vary
-
Piddas
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: stř 25.08.2010 00:00
- Bydliště: Olomouc/Pardubice
- Klubové ID: 3631
mě se problém s volnoběhem objevil při výměně palivového filtru, zkoušel sem i namontovat zpátky původní takže to bych vyloučil, jenže při tý montáži sem byl nucen vyndat vše od škrtící klapky po filtr, myslím si, že je možný že sem třeba zavadil o nějakou trubku, která je umístěná pod tím plastem jak sou vstřiky, je tam hroznej přístup takže jen tak hmatem je vše ok, ale je možný že to není zcela tak jak má být, je náročná demontáž toho sběrného potrubí nebo co to je? obrázek si myslím bude jednodušší,

potrebuji se dostat pod tohle, vedou tam trubky z kolínka akorát nevim k čemu (hmatem to tam je poměrně volně, takže bych to zkontroloval...
zejtra ráno to rozdělám, a zkouknu, hokus pokus a dám vědět.

potrebuji se dostat pod tohle, vedou tam trubky z kolínka akorát nevim k čemu (hmatem to tam je poměrně volně, takže bych to zkontroloval...
zejtra ráno to rozdělám, a zkouknu, hokus pokus a dám vědět.
-
Piddas
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: stř 25.08.2010 00:00
- Bydliště: Olomouc/Pardubice
- Klubové ID: 3631
čaute, tak u mě sem problém s volnoběhem vyřešil, to sběrné potrubí pro sání se mi sundat nepodařilo, avšak sem sundal a vyčistil škrtící klapku a za ní v tom sběrnym potrubí bylo nehorázně moc oleje a benzínu, prvotně sem se zděsil, zacítil sem benzín, když sem sáhl dovnitř tak sem ucitil i olej a takže to byl olej s trochou benzínu...

potom sem chtěl sundat to sběrné potrubí což se mi nepodařilo, tak sem zklamanej daval vše zpatky a ejhle, tahle hadička na obrázku:

tahle hadička byla na druhém konci urvaná (pod sběrným potrubím, vede do takového kolínka) takže sem ji na obou stranách kousek ufikl a namontoval zpátky... volnoběh už nehoupe:)

potom sem chtěl sundat to sběrné potrubí což se mi nepodařilo, tak sem zklamanej daval vše zpatky a ejhle, tahle hadička na obrázku:

tahle hadička byla na druhém konci urvaná (pod sběrným potrubím, vede do takového kolínka) takže sem ji na obou stranách kousek ufikl a namontoval zpátky... volnoběh už nehoupe:)
