Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cabrio nefukcni el. strecha a otevirani kufru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
alla
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Bydliště: Pce

#1 Příspěvek od alla »

Potreboval bych poradit. Mam cabrio s elektrickou strechou, ktera ale nefunguje. Kdyz ji stahnu rucne, tak nejde docvaknout kryt strechy (nefunguji ty servomotory) a nejde otevrit kufr, coz mi vadi. To je asi nejaka bezpecnostni pojistka, aby nesel otevrit kufr, kdyz neni zavreny kryt strechy ze? Nevyzna se v tom nekdo jestli to tak ma byt? Pokud ano nevite, jak to obejit, aby i s nedocvaklou strechou sel otevrit kufr?

Dekuji za pomoc.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Na E36? Střecha nefunguje proč? Nezatáhl jsi za červenou páku pod LZ sedákem? Je to emergency odpojení motorů pohonu střechy, mechanicky "vypadnou" z převodů. Je pak třeba sundat tapecírung vlevo vzadu v kufru a OBA motory zacvaknout zpět do převodů.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
alla
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Bydliště: Pce

#3 Příspěvek od alla »

Nezatahl, protoze nevim ze tam nejaka paka je.

Ale treba zatahl nekdo predemnou. Tapecirung mam rozdelany. Jak poznam ze jsou ty motory vycvakle? Kde se zacvakavaji? Udelam foto motoru.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jeden je v levém blatníku, závěs má dole a odklápí se vlastní vahou odvrchu směrem dovnitř kufru, druhý je jakoby za opěradlem, nepamatuju si přesně. Když s ním jde volně kývat, je odjištěný a jen ho zacvakneš zpět. Na interentu se povalují návody na znovuuvedení do provozu, třeba Pelican
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
alla
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Bydliště: Pce

#5 Příspěvek od alla »

Ok, diky. Zkusim to a kouknu po tom navodu.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Zde jsou odkazy na PDF: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=149136 hned ten první je ten, co potřebuješ.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jak to tak čtu, výše v příspěvku jsem tě mystifikoval. Zadní motor, v blatníku, je odklopen směrem "ven z vozu" a je potřeba ho jakoby "vmačknout" směrem do kufru. Přední motor zacvakneš směrem nahoru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
alla
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Bydliště: Pce

#8 Příspěvek od alla »

Teda, jsi uzasne rychlej, diky.
Navody jsem stahl, ale ted to nemuzu cist, jsem v praci musim jit makat, diky.
arkadiel
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 609

#9 Příspěvek od arkadiel »

Pojistka tam je. Centrál kufru je napojenej na spínač umístěnej vpravo v prostoru pro střechu. Proto na youtube videu, co se tu objevilo, zatížil majitel pravou stranu víka střechy nabíječkou.
Taky je možný odpojit pojistku nebo odpojit centrál kufru.
Odpovědět