Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 320i problémy s volnoběhem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#21 Příspěvek od fizzer »

btw ten zkrat baterky řešim na přítulkyně corse... tam se prošlehla přes kapotu, to jsem v životě neviděl. bohužel to vzalo něco ssebou... takže teď máme doma dvě auta s kterejma se nedá jezdit, úžasný :lol:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#22 Příspěvek od Kami1 »

můžeš zkusit při nastartovaným autě zahejbat káblama a konektorama,
vono to nakonec často bývá úplně nějaká blbost, ten zkrat je jen možnost(většinou ho eliminujou pojistky)


kapacita baterky nehraje roli, ale její kondice
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#23 Příspěvek od fizzer »

tak jsem se v tom zase pohrabal, vyčistil jsem relátka (ty tři jak jsou mimo pojistkovu, byly plný humusu), vyčistil jsem škrtící klapku, profouknul váhu, udělal jsem novou kostru od těch vstřiků a tak podobně. z kolena za váhou byla povytažená ta silná hadice co jde do ICV. tak jsem ji nasadil a stáhnul páskou, nicméně problém stále přetrvává. na druhým konci drží dobře. nicméně problém stále trvá (volnoběh a cuknutí při rozjezdu), jinak přijde mi že to vynechávání do 3tis zmizelo spolu s tou opravou ukostření vstřiků už minule).
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#24 Příspěvek od Paavo »

u me se po dlouhy dobe objevil problem, se kterym stale nevim.Chtel bych oddiagnostikovat civky a zapalovani obecne.Kdyz motor blbne, tak pri studenym startu vyleti rafika otackomeru pouze k 1000 ot a pak padne na nejakejch 600 ot, zvuk je takovej brblavej.Kdyz jde jak ma tak pri startu jde rafika cca na 1500 a drzi se kolem 1000ot.Kdyz blbne, tak jsem zkousel postupne odpojovat civky, z nichz prvnich 5 pri postupnem odpojovani zapricinilo zmenu chodu, u posledni nic, zadna zmena v chodu.Na hulvata jsem zkusil s odpojenym 6. valcem nastartovat a problem je stejny jako se zapojenou civkou.Necha se zapalovani nejak promerit co se tyce kabelu, zda jde proud (napeti na civku) a tim vyloucit spatne kabely?

EDIT: nakonec je civka v poradku, 6. valec dela neplechu i pri prohozeni civek
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#25 Příspěvek od mequi »

Prohod vstřiky a budeš vědět víc. Možná taky svíčky. :wink:
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#26 Příspěvek od Paavo »

nakonec jsem opet na hulvata pri behu odpojil zapalovani na 6. valci nechal bezet a nasledne vytocil svicku.Kupodivu byla sucha-suchoucka.Takze bych rekl, ze je u mne problem uplne jinde nez v zapalovani
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#27 Příspěvek od fizzer »

tak jsem dneska čistil volnoběžňák, přístup jak k penězům, kór s mejma pazourama... byl černej jak bota, nicméně chodil hladce. když jsem ho dloubal ven, tak jak jde to gumový kolínko zespoda do plastovýho sacího potrubí, tak ta spojka (č. 9) tam byla dost volně a skoro bych si tipnul že to tamtudy přisávalo... to těsnění už asi neni co bejvalo. tak jsem to utěsnil, a vypadá to že se to přestalo. každopádně jsem měl odpojenou baterku, snad se to nevrátí... mno každopádně uvidíme :D

Obrázek
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#28 Příspěvek od fizzer »

tak nic, už to dělá zas :evil:

další krok diagnostika, zjevně se jí nevyhnu. tak co, někdo z pražáků kdo by byl ochotnej mi to za menší obnos skouknout?
dík
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#29 Příspěvek od fizzer »

hele, když zapnu zapalování (nestartuju), tak v motorovém prostoru cvaká nějaký relátko... interval je nepravidelnej, cca 2-5 vteřin... co to může bejt?
Odpovědět