Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pripravek na hydroštely

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#61 Příspěvek od Kalasnikov »

Tím to nebude, leju shell helix do všech aut a nic necvaká, hlavně musí sedět výkonnostní specifikace,viskozita a nemůže být problém.
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#62 Příspěvek od johnyfly1 »

dajte teda nejaky navod ako ich vymenit :P
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#63 Příspěvek od Figa »

Stačilo by je třeba vyčistit? Samozřejmě pokud bude nějaká opravdu KO, tak výměna...
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#64 Příspěvek od Figa »

Prosím smazat double post :oops:
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Pglock »

Ser na nějaký přípravky, nech to vyměnit.... :D výměnu bych radši nechal servisu...
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#66 Příspěvek od Figa »

Nejde mi o přípravky. Tomu nevěřím :roll: Myslím prostě rozdělat a vyčistit.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#67 Příspěvek od shade741 »

já tam nalil sajrajt od Sheronu a sklidnilo se to dost :) 325TD a čistit ? jediný co by tam mohlo bejt nak vic tak karbon a ten tyhle pridavky do oleju rozpouští, alespoň umě tomu tak bylo
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od CBR1000F »

Hele, s tím lití přípravků a olejů asi opatrně. Taky přidám příspěvel. Pořídil jsem před 13ti roky 525i, E34 M20. Jelikož jsem viděl účet od předchozího majitele ze srvisu o výměně oleja a filtrů se stavem km, tak jsem z počátku cca 10.000km výměnu neřešil. Byla tam nalitá nějaká polosyntetika. Já při výměně chtěl top, tak jsem tam nechal dát od Shellu plnou synt. 5W50. A tím začalo veselo. Normálně v palici postupně začaly praskat vahadla. U prvního jsem byl naštvaný, ale říkám si, stalo se. Nic méně, každých cca 2000km ulítlo další. Měl jsem to i v BMW servisu a po rozporu lomu mi řekli, že to auto jezdilo celou dobu ně nějaký humus oleje a jak jsem tam dal plnou syn. tak to prý vykřehlo nějákou chem. reakcí a praskalo jedno za druhým. Nakonec výměna všech vahadel v palici a byl na čas klid. Ten rozbor materiálu ve zlomu udělaly až po šestém vahadle. Ale prodražilo se to - 6x rozebrání vršku. Upozorňuju jen, že jsem s tím jezdil slušně, bez přetáčení. Jen jsem litoval, že jsem se toho nezbavil dřív, protože nakonec začaly zlobit i pouzdra a mazání na klice. Drahej špás. Repas a pryč s tím.
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od FiliposII »

Nechci zakladat dalsi topic, tak sem polozim svou otazku.

Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.

Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.

Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.

Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od CBR1000F »

FiliposII píše:Nechci zakladat dalsi topic, tak sem polozim svou otazku.

Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.

Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.

Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.

Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?

Jako že asi máš vanos, tak bych tohle neřešil. To je normál v chladu, než se to "promaže". 10W40 je hustší, než 5W40 a tak mu to v chladu trvá krapet dýl :)
Odpovědět