Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pripravek na hydroštely
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Hele, s tím lití přípravků a olejů asi opatrně. Taky přidám příspěvel. Pořídil jsem před 13ti roky 525i, E34 M20. Jelikož jsem viděl účet od předchozího majitele ze srvisu o výměně oleja a filtrů se stavem km, tak jsem z počátku cca 10.000km výměnu neřešil. Byla tam nalitá nějaká polosyntetika. Já při výměně chtěl top, tak jsem tam nechal dát od Shellu plnou synt. 5W50. A tím začalo veselo. Normálně v palici postupně začaly praskat vahadla. U prvního jsem byl naštvaný, ale říkám si, stalo se. Nic méně, každých cca 2000km ulítlo další. Měl jsem to i v BMW servisu a po rozporu lomu mi řekli, že to auto jezdilo celou dobu ně nějaký humus oleje a jak jsem tam dal plnou syn. tak to prý vykřehlo nějákou chem. reakcí a praskalo jedno za druhým. Nakonec výměna všech vahadel v palici a byl na čas klid. Ten rozbor materiálu ve zlomu udělaly až po šestém vahadle. Ale prodražilo se to - 6x rozebrání vršku. Upozorňuju jen, že jsem s tím jezdil slušně, bez přetáčení. Jen jsem litoval, že jsem se toho nezbavil dřív, protože nakonec začaly zlobit i pouzdra a mazání na klice. Drahej špás. Repas a pryč s tím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Nechci zakladat dalsi topic, tak sem polozim svou otazku.
Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.
Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.
Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.
Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?
Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.
Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.
Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.
Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?
FiliposII píše:Nechci zakladat dalsi topic, tak sem polozim svou otazku.
Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.
Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.
Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.
Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?
Jako že asi máš vanos, tak bych tohle neřešil. To je normál v chladu, než se to "promaže". 10W40 je hustší, než 5W40 a tak mu to v chladu trvá krapet dýl
