Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

přehřivá se E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
pajdaE30
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 03.04.2011 00:00

#1 Příspěvek od pajdaE30 »

Ahoj, prosim vas se znackou BMW prave zacinam a snazim se to dat do kupy i kamosovi ale sem uz zoufalej protoze nemuzu prijit na to proc se E36 1,8 stale prehriva. diky za rady ...
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#2 Příspěvek od Jamall »

dedodej více informací a podmínky, kdy se přehřívá
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#3 Příspěvek od Paty »

zkus pročistit chladič z venku
pajdaE30
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 03.04.2011 00:00

#4 Příspěvek od pajdaE30 »

Chladic je novej , termostat taky a vodni pumpa se delala ted pri rozvodech, tak nevim jestly u toho neni v haji tesneni pod hlavou ale voda v motoru neni
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#5 Příspěvek od Jamall »

tak to pořádně odvzdušni
pajdaE30
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 03.04.2011 00:00

#6 Příspěvek od pajdaE30 »

odvzdusneny to je takze opravdu nevim co by to mohlo byt
:(
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#7 Příspěvek od Jamall »

podle mě není...schválně si to vyli do kýblu, a budeš čumět kolik z toho dostaneš....

pokud je s motorem cokoliv jiného, tak si můžeš zodpovědět sám. Vyměnil jsi termostat a pumpu, tudíž.

Mám olej ve vodě?
Mám vodu v oleji?
Na víčku od oleje je bílá emulze?
De z výfuku namodralí kouř?
Při odvzdušnění my vychází neustále bublinky z ventilu? (podmínka nastartovaní motor)
Při ohřátém motoru mám tvrdé hadice?
pajdaE30
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 03.04.2011 00:00

#8 Příspěvek od pajdaE30 »

diky za rady vse jsem zkoušel.. ale možna to jeste jednou zkusim odvzdusnit tak jeste jednou diky
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#9 Příspěvek od Tompo »

jo, tyhle motory jsou mrchy na vzduch, chce to grif...
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1327
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ELiLOBO »

Poslední co si asi nezkoušel je Visko spojka, já měl stejnej problém u e36 320i, vyměnil sem chladič a pořád, tak sem dělal termostat, vodní pumpu, visko spojku a nakonec sem zjistil že ten chladič (novej) je vadnej :D
HottyE36
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: ned 07.11.2010 01:00
Bydliště: Jevíčko

#11 Příspěvek od HottyE36 »

Přídávám se k tomuto topicu. Při delším stání (semafory) nebo popojíždění v koloně se dostane teploměr na třičtvrtiny ukazatele. Po puštění topení nebo rozjetí a vytočení do otáček teplota hned padá na půlku jak má být :-( chladiš origo původní i viska i pumpa i termostat. Mohl bych se vás zeptat na grif jak to pořádně odvzdušnit? to odvzdušnění na to má velikej vliv.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#12 Příspěvek od kourk »

návodů je tu spousta.budu ted nekoho citovat... ale dělal sem to tak taky.
studenej motor :
-nalít vodu uplně doplna.. aby se vyrovnala voda v nádržce s hladinou u ovzdušnováku.. prostě uplně doplna
-zavřít.. nastartovat.. otevřít topení naplno.. trošku protočit
-povolit ovzdušnovák upustit vzduch
-znova zavřít protočit a upustit vzduch
-upustit vodu v nádržce na risku.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#13 Příspěvek od kizby »

na semaforech a v koloněse mi taky auto hřálo a byla to vadná viscospojka. Zkus když je motor teplej zastavit vrtuli,když se ti to povede bude špatná. Raději si vem ale noviny nebo něco. Zastavíš ji asi vždycky ale pokud je dobrá tak s problémem.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#14 Příspěvek od mequi »

Jo, taky to tipuji na viskospojku. Přes zimu jsem ji měl dole a ještě jsem ji nenahodil. Minulý týden v Praze v koloně se začal motor hřát. Puštění topení poklesu teploty taky pomohlo. Když je viskospojka na autě, nemám sebemenší problém s chlazením.
Odpovědět