Ahoj, prosim vas se znackou BMW prave zacinam a snazim se to dat do kupy i kamosovi ale sem uz zoufalej protoze nemuzu prijit na to proc se E36 1,8 stale prehriva. diky za rady ...
Chladic je novej , termostat taky a vodni pumpa se delala ted pri rozvodech, tak nevim jestly u toho neni v haji tesneni pod hlavou ale voda v motoru neni
podle mě není...schválně si to vyli do kýblu, a budeš čumět kolik z toho dostaneš....
pokud je s motorem cokoliv jiného, tak si můžeš zodpovědět sám. Vyměnil jsi termostat a pumpu, tudíž.
Mám olej ve vodě?
Mám vodu v oleji?
Na víčku od oleje je bílá emulze?
De z výfuku namodralí kouř?
Při odvzdušnění my vychází neustále bublinky z ventilu? (podmínka nastartovaní motor)
Při ohřátém motoru mám tvrdé hadice?
Poslední co si asi nezkoušel je Visko spojka, já měl stejnej problém u e36 320i, vyměnil sem chladič a pořád, tak sem dělal termostat, vodní pumpu, visko spojku a nakonec sem zjistil že ten chladič (novej) je vadnej
Přídávám se k tomuto topicu. Při delším stání (semafory) nebo popojíždění v koloně se dostane teploměr na třičtvrtiny ukazatele. Po puštění topení nebo rozjetí a vytočení do otáček teplota hned padá na půlku jak má být chladiš origo původní i viska i pumpa i termostat. Mohl bych se vás zeptat na grif jak to pořádně odvzdušnit? to odvzdušnění na to má velikej vliv.
návodů je tu spousta.budu ted nekoho citovat... ale dělal sem to tak taky.
studenej motor :
-nalít vodu uplně doplna.. aby se vyrovnala voda v nádržce s hladinou u ovzdušnováku.. prostě uplně doplna
-zavřít.. nastartovat.. otevřít topení naplno.. trošku protočit
-povolit ovzdušnovák upustit vzduch
-znova zavřít protočit a upustit vzduch
-upustit vodu v nádržce na risku.
na semaforech a v koloněse mi taky auto hřálo a byla to vadná viscospojka. Zkus když je motor teplej zastavit vrtuli,když se ti to povede bude špatná. Raději si vem ale noviny nebo něco. Zastavíš ji asi vždycky ale pokud je dobrá tak s problémem.
Jo, taky to tipuji na viskospojku. Přes zimu jsem ji měl dole a ještě jsem ji nenahodil. Minulý týden v Praze v koloně se začal motor hřát. Puštění topení poklesu teploty taky pomohlo. Když je viskospojka na autě, nemám sebemenší problém s chlazením.