Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 velikost kol, serie VS větší
Zdar borci, měl jsem E36... dal jsem na ni 17" límcový na pneumatikach 215/40 vysledek byl strašný jízdní komfort, zhoršení jízdních vlastnostní a nápravy šli okamžitě srat. Pořád tady vidím fotky jak máte na E36 brutalní límce, které těsně lízají hrany blatníků a hlava mi to nebere jak s tím jezdíte.
Dotaz je: Jak se liší nápravy modelu 320i (ten jsem měl) 325,328,M3. Jsou tyto vyšší verze nějak lépe uzpůsobené na větší kola? Nebo je to stejná bída jako u dvoulitra.
E36 s velkýma kolama vypadá krásně, ale k čemu to je, když se člověk furt musí vyhýbat kanálům a podobným nástrahám. Ja jsem se nakonec vrátil zpět k 15" na 205/60 a byl jsem spokojený s tím, že jsem si konečně užíval toho co je na BMW nejlepší.... Radost z jízdy.
Dotaz je: Jak se liší nápravy modelu 320i (ten jsem měl) 325,328,M3. Jsou tyto vyšší verze nějak lépe uzpůsobené na větší kola? Nebo je to stejná bída jako u dvoulitra.
E36 s velkýma kolama vypadá krásně, ale k čemu to je, když se člověk furt musí vyhýbat kanálům a podobným nástrahám. Ja jsem se nakonec vrátil zpět k 15" na 205/60 a byl jsem spokojený s tím, že jsem si konečně užíval toho co je na BMW nejlepší.... Radost z jízdy.
Sedmnáctipalcová kola na šestatřicítku jsou za mě (potažmo i za inženýry z BMW, kteří na tom pracovali a měli větší potenciál a možnosti než "kdejaký supertuzer z garage") to nejvěší, co tam ještě v poho jde a dobře vypadá. U tebe trpěl jízdí komfort tím, žes tam dal 215/40- to už je setsakra nízký profil. Nehledě na prostor v podběhu, který nebyl opticky vyplněn. Kdybys tam dal 225/45, myslím, že bys neměnil.
Nápravy se mohou lišit od výroby, např. Mpacketem, samosvorem... Co se ale prostororu pro kola týká- když vezmeš 17"kola z M3 E36(a tato bývala 7,5" šířky u 3,0 litrů vepředu i vzadu), dáš je všude(teda pokud užiješ pneu s patřičnou "nížkou" profilu).
Ano 205/60 R15 cestu pěkně žehlí, pohodlí je a pokud to "rozvalíš" po rovině radost z jízdy je taky. Ale vezměme v potaz s BMW spjatý pojem DRIFT, nebo prostě jen "zábavná akcelerace v zákrutě". Tam už by radost z jízdy nebyla. Díky vysoké bočnici by pneu nemohla klást odpor těmto netrajektoriálním silám a vpodstatě bys auto mohl za jízdy vyzout( to se ale samozřejmě týká motorizací, se kterýma bys to mohl vážně do zatáčky vskutku "odlepit")
Nápravy se mohou lišit od výroby, např. Mpacketem, samosvorem... Co se ale prostororu pro kola týká- když vezmeš 17"kola z M3 E36(a tato bývala 7,5" šířky u 3,0 litrů vepředu i vzadu), dáš je všude(teda pokud užiješ pneu s patřičnou "nížkou" profilu).
Ano 205/60 R15 cestu pěkně žehlí, pohodlí je a pokud to "rozvalíš" po rovině radost z jízdy je taky. Ale vezměme v potaz s BMW spjatý pojem DRIFT, nebo prostě jen "zábavná akcelerace v zákrutě". Tam už by radost z jízdy nebyla. Díky vysoké bočnici by pneu nemohla klást odpor těmto netrajektoriálním silám a vpodstatě bys auto mohl za jízdy vyzout( to se ale samozřejmě týká motorizací, se kterýma bys to mohl vážně do zatáčky vskutku "odlepit")

já jsem měl první kola 205/60 R15, jízda byla super, pohodlný, nic nemlátilo, podvozek super. Nasadil jsem pak 225/45 R17 na všechny kola a jízdní vlastnosti se brutálně změnily. v zatáčkách už se to jen tak neutrhlo a sedí to jak přibitý a i na mokru to dobře sedí. Ale nápravy po půl roku v hajzlu a jde cítit každá přejetá žaba na silnici, o dírách kterých tady v jihomoravským kraji máme ani nemluvím. Vyježděný koleje jsou pro mě katastrofa, volant i auto lítá ze strany na stranu. Teď mě čeká komplet GO přední nápravy, tak jsem svědavej jaký to bude pak.
zverbo píše:Mam na E36 Coupe 325i v predu 225/45/17 + 1,5cm podlozky a vzadu 245/40/17 + 3cm podlozky a kola origo motorsporty
Spokojny som vazne nadovsetko!!!
čeče jak se ti dozadu vejdou ještě podložky? já mám také origo motorsport 17" 8,5" šířka, pneu 245/40 a jsem vleze se to tam tak tak. to mi hlava nebere jak tam ještě narveš 3cm podložky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon 02.08.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon 02.08.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Zima: 195/55 R16 - komfortní ale jízdní vlastnosti při malinko ostřejší jízdě nic moc
Léto: 225/40 a 255/35 R18 - rozhodně nepociťuju nějaký pocit nepohodlí nebo něco takového, auto krásně sedí i vypadá, nechystám se měnit za menší...
Nějak nepochopím cpát na to auto 205/60 R15...
Bude to hnusný a jízdní vlastnosti rovněž nebudou nic úchvatnýho. 
Léto: 225/40 a 255/35 R18 - rozhodně nepociťuju nějaký pocit nepohodlí nebo něco takového, auto krásně sedí i vypadá, nechystám se měnit za menší...

Nějak nepochopím cpát na to auto 205/60 R15...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon 02.08.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Ono je možná dobré si uvědomit že vzhled ALU (tedy výška profilu) jde jedním směrem a komfort druhým(též výška profilu opačně), možná by bylo dobré dojít kompromisu. I s komfortem se dá lítat do zatáček,ale s nižším profilem lépe... To se mi to říká když jsem měl 205/40R17 a teď mám 215/40,ale obětoval jsem komfort za vzhled a sportovnější vlastnosti podvozku. Na komfort bych volil možná rovnou i jinou kategorii aut(7er, SUV atp)
A pozn na konec. Rozdíl mezi 205/60R15 a 205/40R17(mám oboje) je,ale oboje mi mlátí s větší dírou a na malých se to dá přežít 

