Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dotaz na montáž staviteného podvozku na e30
Nevim teda jestli to je i u E30 ale u starších aut byla na vrchu těhlice matka,ta se povolila a vyndala se celá patrona tlumiče-dala se nová patrona,nová matka která je součástí nové patrony,nandáš pružinu,uložení a těhlice je k montáži na auto
Jestli to tak je a budeš to dělat tak doporučuju do té trubky před vložením nové patrony nalít panáka oleje
Jestli to E30 má jinak tak se omlouvám za blamáž

-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
zaleží jakej to je výrobce , nekteří to delaji tak a druzí onak .... jedna varianta je že na patroně pro tlumič povolíš matku vytahneš tlumic , pokud tam je kapalina vevnitr tak v klidu das novej tlumic (utahnes novou matkou - doporucuju , ona stejne stara bude na kasu zhnila takze tak
) a stelovani je nekdy od misky nahoru a zpet hodní uložení (starý bude stejně v piči takže budeš dávat nový
)... jenze vetsinou to byva tak ze , v podstate dole patronu pro tlumič musíš uřezat (je tam origo svár ) mezi tehlicí a patronou , a zustane ti tam z puvodni patrony řekněme tak asi 5-10cm odhadem do toho nasuneš novej stelovaci tlumic a po obvodu je nutné to obvarit , coz ale zapotrebí udelat dusledne a kvalitne 
takto vypada podvozek za bambilion penez na kterej das naboj s loziskem atd a hotovec

postup meho vyse zmineneho



takto vypada podvozek za bambilion penez na kterej das naboj s loziskem atd a hotovec

postup meho vyse zmineneho



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Přifařím se s dovolením k tématu... Jde sice o e36, ale když je tu téma podvozku... O víkendu jsem namontoval stavitelný JOM na přední nápravu a chci se ujistit v jedné věci. Na tlumiči jsou dvě pružiny různých charakteristik (spodní měkčí, horní tvrdá), když jsem měl podvozek dá se říct v nejnižší poloze tak obě pružiny jsou v normální roztažené poloze, v případě, že jsem ale začal podvozek zvedat, tak se ta měkčí pružina úplně stlačila, tak že sedí závit na závitu
... A to jsem dal tak do poloviny možné výšky. Je to tak v pořádku?
Nebo se tlumič ještě trochu rozchodí a nechá pracovat i tu měkkou pružinu? Možná jsem to napsal trochu nesrozumitelně, ale snad to pochopíte. Jde mi o to jestli není něco špatně...
Díky
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
ta menší pruzina kterou popisuješ je tzv. komfortní , která je daleko měkčí než ta "větší" to že je servaná skoro nadoraz je normalní , počítám žes to sešrouboval na něco mezi - 40 -60. každopádně na funkci podvozku to nemá vliv , hlavní je až ta větší pružina která funguje tak i tak stejně i když je ta komfortní nadoraz akorat pri prudších rázech to kdy by tlumic mel mekkce odskocit tak to proste bude tvrdší noxSAFA píše:Přifařím se s dovolením k tématu... Jde sice o e36, ale když je tu téma podvozku... O víkendu jsem namontoval stavitelný JOM na přední nápravu a chci se ujistit v jedné věci. Na tlumiči jsou dvě pružiny různých charakteristik (spodní měkčí, horní tvrdá), když jsem měl podvozek dá se říct v nejnižší poloze tak obě pružiny jsou v normální roztažené poloze, v případě, že jsem ale začal podvozek zvedat, tak se ta měkčí pružina úplně stlačila, tak že sedí závit na závitu... A to jsem dal tak do poloviny možné výšky. Je to tak v pořádku?
Nebo se tlumič ještě trochu rozchodí a nechá pracovat i tu měkkou pružinu? Možná jsem to napsal trochu nesrozumitelně, ale snad to pochopíte. Jde mi o to jestli není něco špatně...
Díky
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jako pokud bys chtěl byt echt pacient tak bys geometrii musel delat každej tejdenxSAFA píše:Díky moc matty, zrovínka jsem se na to ptal aji v Revilo shopu, kde jsem jej kupoval a popsali mi to stejně....Jinak jak je to s geometrií, když se rozhodnu pro změnu výšky třeba během sezony - poupravení?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance

Touring & Compact