Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout
Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.
Aha tak to sorry já tam s autem nebyl no. Já jen chodil do té školy tam
Ne však v pohodě... mě každý taky doporučoval Zábřeh, tak jsem si řikal asik budou dobří...Buď mám smůlu jen já nebo nevím
No můj otec tam měl štestí v neštěstí, má megana 1.9dci a vyměnili mu tlakovej ventil na railu cena cca 5tis. A vyměnili mu žhavičky cena za kus cca 400,- Pak mu to naúčtovali a zapoměli mu tam započítat ty žhavičky tak zaplatil 5tis šel pryč
Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...
Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...
Led_Zeppelin píše:Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej , po cca 12K)... Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...
Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...
Taky tam budu dávat liqui molly při výměně oleje, tak jsem zvědavéj:-)
Led_Zeppelin píše:Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej , po cca 12K)... Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...
Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...
Taky tam budu dávat liqui molly při výměně oleje, tak jsem zvědavéj:-)
Melo by se to nejak zlepsit, ale dej tomu cas... a prachy (=benzin), jelikoz je pry lepsi to docela tocit a jezdit na otackach (alepson na 3,5 tisic otacek), ze se to tam lip dostane...
a daju sa nejak zrepasovat? vraj je vnutri olej...
ked sa objednaju nove je v nich uz olej alebo to treba dat niekde spravit?
vraj ked sa daju do inej polohy po 10minutach zacne z nich ten olej vytekat
tak hydra cvakají hlavně dle toho jaký olej se tam dává, u nových aut většinou (BMW) 5W-30. Ale jakmile něco najedou tak by to chtělo přejít na standartní oleje typu 10W-40 atd. Co se týká značky Liqui moly tak jejich velikou výhodou je že obsahují molyku která odstraňuje z části karbon a perfektně maže. Sice oleje od Liqui moly vypadají jako vyjeté svojí barvou tak ve všem mi fungují naprosto perfektně. pomůže hodně ale když dáte přísadu do oleje který není nejvhodnější tak to taky zázraky neumí.
Mě cvakají jenom občas tak přemýšlím jestli tam nalít ten Liquy Moly.Mám ale z toho celkem strach Nemůže to motoru nějak uškodit?Jak to vlastně působí a má to tam někdo nalité už delší dobu?A výsledek?Díky
Figa píše:To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?
Cena jakého motoru? Dovnitř jetého motoru nevidíš a může tam být v pasti dalších X věcí. Jinak jak se těď dívám tak za nový M50B25 chce bmw 6322 dolarů