Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pripravek na hydroštely

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od jiriik »

Zety píše:
jiriik píše:
Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout


Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.


Aha tak to sorry já tam s autem nebyl no. Já jen chodil do té školy tam


Ne však v pohodě... mě každý taky doporučoval Zábřeh, tak jsem si řikal asik budou dobří...Buď mám smůlu jen já nebo nevím :-)
Zety
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Zety »

No můj otec tam měl štestí v neštěstí, má megana 1.9dci a vyměnili mu tlakovej ventil na railu cena cca 5tis. A vyměnili mu žhavičky cena za kus cca 400,- Pak mu to naúčtovali a zapoměli mu tam započítat ty žhavičky :D tak zaplatil 5tis šel pryč :D
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon

#43 Příspěvek od Led_Zeppelin »

Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej :lol: , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...

Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od jiriik »

Led_Zeppelin píše:Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej :lol: , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...

Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...


Taky tam budu dávat liqui molly při výměně oleje, tak jsem zvědavéj:-)
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon

#45 Příspěvek od Led_Zeppelin »

jiriik píše:
Led_Zeppelin píše:Myslim si, ze to muze byt zpusobene i ciste kilometrama (mam 330...bohuzel tisic ne 330i), jeden mi cvaka a auto bylo koupeno novy, lip se k tomu chovat neda (zahrival a dokonce jsem i nechaval menit olej :lol: , po cca 12K)...
Takze proste takhle no... Mechanik mi tam nalil nejaky to aditivum, myslim prave to liqui molly a vyrazne se to zlepsilo... Jinak delalo to hlavne po rychlejsi jizde, na volnobehu...

Akorat teda nevim, co tam menit... Ten jeden vadnej asi nenajdu, co? A hlavne co jeste se s tim dela? A aby to nejak nevyslo na 100 tisic...


Taky tam budu dávat liqui molly při výměně oleje, tak jsem zvědavéj:-)


Melo by se to nejak zlepsit, ale dej tomu cas... a prachy (=benzin), jelikoz je pry lepsi to docela tocit a jezdit na otackach (alepson na 3,5 tisic otacek), ze se to tam lip dostane...
slajch
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: PHA/ČK

#46 Příspěvek od slajch »

U me to chvilku cvaka po studenym startu, ale jakmile se olej ohreje je to v pohode, musi ho tam ale bejt dost! Urcite se na nem nevyplati setrit.
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#47 Příspěvek od johnyfly1 »

a daju sa nejak zrepasovat? vraj je vnutri olej...
ked sa objednaju nove je v nich uz olej alebo to treba dat niekde spravit?
vraj ked sa daju do inej polohy po 10minutach zacne z nich ten olej vytekat :roll:
m30b35
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 01.03.2011 01:00

#48 Příspěvek od m30b35 »

tak hydra cvakají hlavně dle toho jaký olej se tam dává, u nových aut většinou (BMW) 5W-30. Ale jakmile něco najedou tak by to chtělo přejít na standartní oleje typu 10W-40 atd. Co se týká značky Liqui moly tak jejich velikou výhodou je že obsahují molyku která odstraňuje z části karbon a perfektně maže. Sice oleje od Liqui moly vypadají jako vyjeté svojí barvou tak ve všem mi fungují naprosto perfektně. pomůže hodně ale když dáte přísadu do oleje který není nejvhodnější tak to taky zázraky neumí.
K-u-b-a-
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Bydliště: Vsetín

#49 Příspěvek od K-u-b-a- »

Mě cvakají jenom občas tak přemýšlím jestli tam nalít ten Liquy Moly.Mám ale z toho celkem strach :oops: Nemůže to motoru nějak uškodit?Jak to vlastně působí a má to tam někdo nalité už delší dobu?A výsledek?Díky
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#50 Příspěvek od Figa »

Na kolik vyjdou hydroštely u 320-328i? Jaké je číslo v ETK?
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#51 Příspěvek od mequi »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25

U krotila 491,6 bez DPH/ks. Jde o hydra na m50b20. Dohromady cca 14158kč :wink:
Zety
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Zety »

mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#53 Příspěvek od mequi »

Je tam taky rozdíl v roku výroby a podle toho jít. Na motor do 09/1992 je to zdvihátko dražší.
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 160&page=3
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#54 Příspěvek od Figa »

WOW. Děkuji stále sháním svoji vysněnou E36 a zdvihátka mě vůbec nenapadla jako možná investice. To už se snad vyplatí nový motor ne?
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc

#55 Příspěvek od martas11 »

Figa píše:WOW. Děkuji stále sháním svoji vysněnou E36 a zdvihátka mě vůbec nenapadla jako možná investice. To už se snad vyplatí nový motor ne?


Zdvihátka se dají vyměnit,celkem bez problémů.Není potřebe měnit motor :lol:
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#56 Příspěvek od Figa »

To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc

#57 Příspěvek od martas11 »

Figa píše:To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?


Dají se sehnat levněji :) Závada je to individuální.
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#58 Příspěvek od Kalasnikov »

Figa píše:To vím ale 14k to už je skoro cena motoru? Nebo se mýlím? Jak moc je to častá závada?


Cena jakého motoru? Dovnitř jetého motoru nevidíš a může tam být v pasti dalších X věcí. Jinak jak se těď dívám tak za nový M50B25 chce bmw 6322 dolarů
zbordaM
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: sob 24.10.2009 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od zbordaM »

taky jsem dolil shell helix! už nikdy víc nebrat, začal cvakat motor :-(
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#60 Příspěvek od Kalasnikov »

Tím to nebude, leju shell helix do všech aut a nic necvaká, hlavně musí sedět výkonnostní specifikace.
Odpovědět