Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
demontáž rafiček
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Kenny: ručičku sundáš nějakým nejlépe plochým předmětem, například nožem. Ručičku jakoby vyloupneš z hřídelky. Zpátky to jde nasadit s mírným tlakem. Když jsem sundával ručičky, tak se mi ta hřídelka trochu povytáhla, (tím pádem zůstala v poloze ručičky napr na 80 km rychlosti) jak jsem sundával - vyloupával ručičku. Tak si zapamatuj, nejlépe označ, v které poloze jsi ji sundal. Pak ji v této poloze nasun a mělo by to u
pak ukazovat správně. Tento postup mi fungoval bohužel jenom u tachometru. U ostatních ukazatelů může být nápomoci vyndání opěrného kolíčku a v té poloze, jak zůstane ručička ji vyndat. Kolíček je lakovaný a rád se poškrábe, tak doporučuji ho obalit kapesníčkem nebo čímkoliv, co zamezí vzniku škrábanců od kleští. Samozřejmě, chyba se může vloudit viz příspěvek krtka
. Pak nezbývá nic, jen ručičku znova sundat a poopravit polohu. Otáčkoměr jsem nastavoval podle toho, že přesně vím, kolik mám volnoběh. Nádrž taky tak a teplotu, podle toho, že u teplého motoru musí být ručička přesně uprostřed. Tento návod je samozřejmě velmi amatérsky, nicméně to podle toho funguje a já jsem nepřišel k žádné ujmě jak na psychické tak materiálné stránce - myslím tím znehodnocené budíky. 
pak ukazovat správně. Tento postup mi fungoval bohužel jenom u tachometru. U ostatních ukazatelů může být nápomoci vyndání opěrného kolíčku a v té poloze, jak zůstane ručička ji vyndat. Kolíček je lakovaný a rád se poškrábe, tak doporučuji ho obalit kapesníčkem nebo čímkoliv, co zamezí vzniku škrábanců od kleští. Samozřejmě, chyba se může vloudit viz příspěvek krtka
-
stenlie
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 2449
- Kontaktovat uživatele:
ideální a testovaný bazmekt na sundávání rafiček je vidlička
nasazovat se musí velmi opatrně aby se hřidélka nezohla nebo nezlomila.
Na tohle opravdu pozor je lepší vzít špičaté kleště a při nasazovaní mít hřídelku zajištěnou kleštěmi . Taky je dobré si pamatovat polohu palivoměru a teploty
Já s tim měl velký problém a ta nejistota potom za to nestojí. Kalibrovat to je potom vcelku zajímavá záležitost.
Na tohle opravdu pozor je lepší vzít špičaté kleště a při nasazovaní mít hřídelku zajištěnou kleštěmi . Taky je dobré si pamatovat polohu palivoměru a teploty
Já s tim měl velký problém a ta nejistota potom za to nestojí. Kalibrovat to je potom vcelku zajímavá záležitost.
