Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325i Coupe - Brzdy
Já jsem chtěl na 325i a pak i na 323i vždycky dát brzdy z e46 330d/330i. Ty maji tušim 330mm a jsou už dost velký... Vždycky mě od toho odradilo to, že jsem je nemohl sehnat, ale od tý doby co už e36 nemám, jsem je už párkrát viděl na prodej a nestojej moc. Třmeny na přední nápravu se hýbou okolo myslim 3tis./pár. Kotouče a desky bych k tomu už pak dokoupil nějaký jaký chceš - děrovaný, frézovaný, normální, žádný
a desky taky.
Jinak myslim, že ty třmeny by měli sednout bez úprav,a le nevim, nedělal jsem to. Někdo na fóru je na e36 má, tak třeba poradí. Jinak potom minimálně 17" kola, menší nejdou...
Víc nevim
Jinak myslim, že ty třmeny by měli sednout bez úprav,a le nevim, nedělal jsem to. Někdo na fóru je na e36 má, tak třeba poradí. Jinak potom minimálně 17" kola, menší nejdou...
Víc nevim
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nejlevnější řešení na E36 je montáž předních kotoučů z E46 328i. Z vrakáče stačí sehnat držáky třmenů a k nim nové kotouče a desky.
výhody: stejné brzdiče, ani není nutno je odpojovat při konverzi, stejné desky, průměr 300 mm
nevýhody: nutno použít 16" kola, brzdný účinek nepatrně lepší
Optimální řešení jsou brzdy z M3. Je třeba vyměnit i hlavní brzdový válec, neb brzdiče mají větší průměr pístků. Hlavní válec je použitelný i z E34.
výhody: bezproblémová montáž, osvědčené řešení, snad se i vejde do 16" kol.
výhody: stejné brzdiče, ani není nutno je odpojovat při konverzi, stejné desky, průměr 300 mm
nevýhody: nutno použít 16" kola, brzdný účinek nepatrně lepší
Optimální řešení jsou brzdy z M3. Je třeba vyměnit i hlavní brzdový válec, neb brzdiče mají větší průměr pístků. Hlavní válec je použitelný i z E34.
výhody: bezproblémová montáž, osvědčené řešení, snad se i vejde do 16" kol.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
M3 E36 má kotouče 315 mm.
Přední dozadu by nabastlit šly, ale nebude easy. Zapomeň na tuto variantu.
Nelze zaměnit jen kotouče a brzdiče, je třeba zvolit správný hlavní brzdový válec se správným poměrem průměrů pro přední/zadní okruh podle průměrů a počtů pístků v brzdičích. Pokud bude tento poměr nesprávný, bude nesynchronní nástup přední a zadních brzd, v horším případě jeden z okruhů nebude brzdit skoro vůbec
Přední dozadu by nabastlit šly, ale nebude easy. Zapomeň na tuto variantu.
Nelze zaměnit jen kotouče a brzdiče, je třeba zvolit správný hlavní brzdový válec se správným poměrem průměrů pro přední/zadní okruh podle průměrů a počtů pístků v brzdičích. Pokud bude tento poměr nesprávný, bude nesynchronní nástup přední a zadních brzd, v horším případě jeden z okruhů nebude brzdit skoro vůbec
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Ja si to zle precetl, takze tohle neni problem az takovej?! Tak jo zacnu objednavat!Francis píše:Nejlevnější řešení na E36 je montáž předních kotoučů z E46 328i. Z vrakáče stačí sehnat držáky třmenů a k nim nové kotouče a desky.
výhody: stejné brzdiče, ani není nutno je odpojovat při konverzi, stejné desky, průměr 300 mm
nevýhody: nutno použít 16" kola, brzdný účinek nepatrně lepší
Optimální řešení jsou brzdy z M3. Je třeba vyměnit i hlavní brzdový válec, neb brzdiče mají větší průměr pístků. Hlavní válec je použitelný i z E34.
výhody: bezproblémová montáž, osvědčené řešení, snad se i vejde do 16" kol.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Chceš to na vzhled a nebo na výkon? Pokud ti nebudou stačit originální M3 komponenty, pak můžeš zkusit MD Components a nebo D2, ale cena v porovnání s M3 bude nesrovnatelná 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Fuha zas az takuto rokonserukciu nepotrebujem, mam origo motorsporty kola a tie su dost masivne takze aj tak nebude videt poriadne brzdy, Vydim to na brzdy z tej E46 328ci p.300mm kedze to neni take komplikovane a ani drahe, tato varianta sa mi pozdava asi najviac a objednam ktomu dierovane kotuce.Francis píše:Chceš to na vzhled a nebo na výkon? Pokud ti nebudou stačit originální M3 komponenty, pak můžeš zkusit MD Components a nebo D2, ale cena v porovnání s M3 bude nesrovnatelná
Dnes som objedna brzdiacu sustavu /resp. drzaky, prislusenstvo atd/ sustavu z E46 330ci cena 600kc za predny par + cital som tu na fore o skusenostiach s kotucmi a platnickami takze objednam asi od http://www.bmw-doplnky.cz - vrtané sportovní kotouče ZIMMERMANN o priemere 300mm a meke desticky ATE
Este vyriesit zadok a budem spokojny!!!
Proto otazka ake kotuce dozadu, su aj vrtane o tej velkosti seriovych, daju sa dat vedsie bez zasahu?
Este vyriesit zadok a budem spokojny!!!
Proto otazka ake kotuce dozadu, su aj vrtane o tej velkosti seriovych, daju sa dat vedsie bez zasahu?
Ahoj,řeším ted´to samé, jak jsi s tím daleko? Můžeš pak dát link kde jsi a co kupoval? A jak jsi dopadl s montáží? Moc díky!!zverbo píše:Dnes som objedna brzdiacu sustavu /resp. drzaky, prislusenstvo atd/ sustavu z E46 330ci cena 600kc za predny par + cital som tu na fore o skusenostiach s kotucmi a platnickami takze objednam asi od http://www.bmw-doplnky.cz - vrtané sportovní kotouče ZIMMERMANN o priemere 300mm a meke desticky ATE
Este vyriesit zadok a budem spokojny!!!
Proto otazka ake kotuce dozadu, su aj vrtane o tej velkosti seriovych, daju sa dat vedsie bez zasahu?
Pokud vím, tak u montáže těch M3 je ještě nutná montáž 1cm podložky pod kotouč.
Jinak teda u montáže z e46 328 je nutné pouze sehnat díl číslo 2 ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ad_sensor/
Jinak teda u montáže z e46 328 je nutné pouze sehnat díl číslo 2 ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ad_sensor/
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
podložka pod kotuč a nebo sehnat M3 přední těhlicebobo-mb píše:Pokud vím, tak u montáže těch M3 je ještě nutná montáž 1cm podložky pod kotouč.
Jinak teda u montáže z e46 328 je nutné pouze sehnat díl číslo 2 ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ad_sensor/
MD napul krachuje , majitel je posledni dobou obr kunda , D2 taky zadna hitparadaFrancis píše:Chceš to na vzhled a nebo na výkon? Pokud ti nebudou stačit originální M3 komponenty, pak můžeš zkusit MD Components a nebo D2, ale cena v porovnání s M3 bude nesrovnatelná
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
papyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 977
- Registrován: stř 13.07.2005 00:00
- Bydliště: Valašské Království
- Klubové ID: 1181
No, tobě evidentně nejde o to aby to líp brzdilo, ale líp vypadalo, tak nech stávající kotouče co tam máš, vrtačka + vrták 5mm a máš ,,origo Zimermann,, + třmeny do chromu a není co řešit, neutrácej za jiný brzdy, jsou to vyhozený prachyzverbo píše:Ma niekto skusenosti s NACHROMOVANIM strmenou?! Mozem to vobec nachromovat? Alebo ida nafarbit?
!!!??? si delas prdel!!! vrtat do kotoucu!!! to snad ne!!! se to rozleti pri prvnim zabrzdeni!
Mam origo motorsporty a cez tie moc neni vydet ake mam brzdy tak 50na50 funkcnost a vzhlad!
Skor pre pocit!!! a uz ich mam dokonca aj nahodene tie nove vzadu!!!
To je super ze sa to da nachromovat a nevadi to!!!
Mam origo motorsporty a cez tie moc neni vydet ake mam brzdy tak 50na50 funkcnost a vzhlad!
Skor pre pocit!!! a uz ich mam dokonca aj nahodene tie nove vzadu!!!
To je super ze sa to da nachromovat a nevadi to!!!
papyk píše:No, tobě evidentně nejde o to aby to líp brzdilo, ale líp vypadalo, tak nech stávající kotouče co tam máš, vrtačka + vrták 5mm a máš ,,origo Zimermann,, + třmeny do chromu a není co řešit, neutrácej za jiný brzdy, jsou to vyhozený prachyzverbo píše:Ma niekto skusenosti s NACHROMOVANIM strmenou?! Mozem to vobec nachromovat? Alebo ida nafarbit?
Dnes sem stacel tie stare no stare ako stare maju odjazdene asi 5000km, zajtra davam pokovat /mimo brzdnu plochu/ a mozem ich dat do robota na vyvrtanie dier zo 100percentnou presnostou.
Nejaky nazor na toto???
