Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36-318TDS/1997 cierny dym

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#1 Příspěvek od jany »

Mam cierny dym pri prudkom zoslapnuti pedalu.
Tu je video ako to vyzera:
(motor teply, cca po 45 km jazdy)

http://www.youtube.com/watch?v=zYLxNcV8S3M

A tu tiez nieco:

http://www.youtube.com/watch?v=ScxIPPjy1Po

Neviem kde zacat.
Vzduchovy filter som uz vymenil.

Na vykone nejaky pokles necitim .....
Zrazu to zacalo takto nejako dymit.
Idem asi na diagnostiku ....
Neviem je to ok ?
Zdasa mi, ze je to prilis na cierno .....

Tiez som to riesil v teme:
http://www.bmwklub.sk/bmw3/e36-318tds-o ... 42517.html

Dik za rady ....

JANY
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#2 Příspěvek od mrJekill »

To je vcelku normální jev,že si takhle černě zakouří,než se roztočí turbo a nakrmí to vzduchem
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#3 Příspěvek od jany »

mrJekill píše:To je vcelku normální jev,že si takhle černě zakouří,než se roztočí turbo a nakrmí to vzduchem
OK, ale aby na emisnej nemali nejake problemy s tym, mne to ani tak nevadi ....

Ako to vlastne na emisnej kontroluju ???
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#4 Příspěvek od mrJekill »

U dieslu se měří emise v max otáčkách
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#5 Příspěvek od jany »

mrJekill píše:U dieslu se měří emise v max otáčkách
Teda ak to nedymi pri vysokych otackach malo by to byt ok ?
Tam meraju CO2 alebo take nieco ....
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#6 Příspěvek od bibikuba »

Koukni na hadici číslo 2 od turba k chladiči intercolleru http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... _duct_agr/ -já tam měl zespoda cca deset cm žraloka a když jsem tomu naložil bylo to jako když hodíš gumu z auta na ohen :lol: :lol: Bohužel abys jí okouknul je lepší jí vyndat,není tam moc vidět-nejlepší je vyndat na kanále :wink: Poznáš to taky když odpojíš tu druhou hadici od Intercolleru co vede do ventilu EGR-sundáš to koleno nad vodním chladičem,nastartuješ a když to gum.koleno ucpeš tak motor zhasne protože mu sebereš vzduch..Když nezhasne tak máš děravou tu hadici nebo chladič IC.Já jí vyměnil,můžu tomu naložit jak chci a ani saze :lol: To že káždá nafta kouří černě je kec,jestli je vše OK tak nezakouří!!Jinak ta hadice na 2,5tds stojí v BMW 1 600kč,možná ale na čtyřválec bude o nějakou stovečku levnější :lol: :lol:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#7 Příspěvek od bibikuba »

Koukal jsem na video a nic moc :lol: Já když tomu naložil před výměnou tý hadice tak pod vejfukem už nic nerostlo a ve vesnici nebylo vidět :lol: :D
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Klubové ID: 2034
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Cawba »

Netvrdil bych, ze zadna nafta nezakouri cerne i kdyz je v poradku :wink:
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#9 Příspěvek od mrJekill »

Každá si blafne.Je to logický.Když tomu přidáš,čerpadlo to okamžitě nakrmí naftou,ale motor ještě nemá dostatek vzduchu tak si zakouří černě.
A to jak si to lehce odfoukne Janymu je úplně v pohodě.Přál bych ti vidět třeba TDS po čipu.To je teprve dýmovnice.
Odpovědět