Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Skutečnost nebo blbost!?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Filippo
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: sob 15.11.2008 01:00
Bydliště: Bruntal
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Filippo »

Skutečnost nebo blbost!?
Přílohy
156366_182496785094103_100000013475027_736204_4290342_n.jpg
156366_182496785094103_100000013475027_736204_4290342_n.jpg (39.97 KiB) Zobrazeno 1411 x
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

difec z TDS na 328 a zvedlá zadní kola v luftě ? :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od Maysner »

Na naftackej dif by to odpovidalo, nebo 6q v obyc 323/328
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#4 Příspěvek od Johnys »

o co jde ? Tady je nejakej obrazek, kterej nevidim ? :-)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Johnys píše:o co jde ? Tady je nejakej obrazek, kterej nevidim ? :-)


jj neplatici obrazky nevidi :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Fx píše:S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.


taky můžu potvrdit stejnou skutečnost u 323i .. už to bylo na hraně omezovače otáček,
takže buď přístojovka z jiného modelu nebo změněné převody
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Vesa88 »

Kolik tam je? :D
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ROBi »

Huska píše:
Fx píše:S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.


taky můžu potvrdit stejnou skutečnost u 323i .. už to bylo na hraně omezovače otáček,
takže buď přístojovka z jiného modelu nebo změněné převody


To stejný můžu napsat i já. Opravdu jde s 323 jet na konci otáčkoměru, otáčky u omezovače, ale reálná rychlost je samozřejmě mírně nižší.
elgroso
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od elgroso »

to Vesa: přes 250 km rychlost, 5 tisíc otáček, spotřeba 20 l :-)
Odpovědět