Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Filippo
Registrovaný
Příspěvky: 14 Registrován: sob 15.11.2008 01:00
Bydliště: Bruntal
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od Filippo » sob 12.03.2011 22:14
Skutečnost nebo blbost!?
Přílohy
156366_182496785094103_100000013475027_736204_4290342_n.jpg (39.97 KiB) Zobrazeno 1404 x
MattyX
Moderátor
Příspěvky: 12846 Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od MattyX » sob 12.03.2011 22:19
difec z TDS na 328 a zvedlá zadní kola v luftě ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199 Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
#3
Příspěvek
od Maysner » sob 12.03.2011 22:23
Na naftackej dif by to odpovidalo, nebo 6q v obyc 323/328
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491 Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna
#4
Příspěvek
od Johnys » sob 12.03.2011 23:39
o co jde ? Tady je nejakej obrazek, kterej nevidim ?
MattyX
Moderátor
Příspěvky: 12846 Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od MattyX » ned 13.03.2011 10:53
Johnys píše: o co jde ? Tady je nejakej obrazek, kterej nevidim ?
jj neplatici obrazky nevidi
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fx
Člen Klubu
Příspěvky: 7216 Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Fx » ned 13.03.2011 11:12
S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224 Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Huska » ned 13.03.2011 12:34
Fx píše: S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
taky můžu potvrdit stejnou skutečnost u 323i .. už to bylo na hraně omezovače otáček, takže buď přístojovka z jiného modelu nebo změněné převody
Born to be for BMW
344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728 Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha
#8
Příspěvek
od Vesa88 » ned 13.03.2011 12:57
Kolik tam je?
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495 Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od ROBi » ned 13.03.2011 13:38
Huska píše: Fx píše: S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
taky můžu potvrdit stejnou skutečnost u 323i .. už to bylo na hraně omezovače otáček, takže buď přístojovka z jiného modelu nebo změněné převody
To stejný můžu napsat i já. Opravdu jde s 323 jet na konci otáčkoměru, otáčky u omezovače, ale reálná rychlost je samozřejmě mírně nižší.
elgroso
Registrovaný
Příspěvky: 267 Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Brno
#10
Příspěvek
od elgroso » ned 13.03.2011 19:52
to Vesa: přes 250 km rychlost, 5 tisíc otáček, spotřeba 20 l