Zdravím, mám takovej problém: když začne pršet nebo mrznout (-5° a vejš) tak mě začne houpat tachometr- při ubrání nebo řazení spadne na nulu a po chviličce naskočí zpět nebo spadne a potom už se nějakou dobu nezvedne.Jedná se o E30 1988 316i. Kdyby někdo věděl co s tím, tak prosím o radu. Díky moc
Můžou to být studené spoje na budíku... Rozeber budíky a podívej se zezadu, jestli na spojích nejsou prasklinky, kdyžtak propájet a mělo by to zas jet.
takže to nepomohlo, a teďka přestal jet i ekonoměr- když uberu spadne na nulu a když přídám (i jemně) tak vyleze pomalu až na maximum... Někdo další dobrej nápad? Dík za předchozí radu
Čidlo sme změřili, dává signál, je ok... Když sem hrknul konektorama tak ten ekoměr začal jet. a tachometr začal houpat při prudším podřazení... Prostě peklo
Takže záhada odhalena: šroub, kterým je přidělaná palubovka a rámeček se dotýkal plošňáku co řídí přístroje. Na plošňáku se proklepal lak a šroub při jakýmkoliv otřesu vykrátil pár cestiček. Suma sumárum tady máme houpající tachometr, nefunkční ekonoměr a svítíci inspekci plus peklo pro mechanika. Spravil to izolační lak za 20 háků...