nazdarek! panove potreboval bych poradit ohledne e36 318 tds, v kabine a u motoru je nekdy citit nefta docela silne, neudrzi se nafta startuji treba na dvakrat,je to po vymene komplet vstriku, par lidi uz mi rikalo ze to bude asi cerpadlo, mam to bmw chvily a vubec nevim co to obnasi, a jak by ta oprava byla rosahla a narocna na moji penezenku. diky za nejake info
pokud ti to začalo až po vý měně vstřiků, šel bych ta 100kč koupit 1m přepadových hadiček a vyměnil je, pokud by ti to teklo z čerpadla a bylo to z místa mezi tělem čerpadla a hlavičkou tak to těsnění stojí pár korun, akorát ti to musí vyměnit někdo kdo to umí a nejlepší přes PC nastavit. Ale sundej vrchní kdyt motoru a mrkni na ty přepadovky, jestli je to kolem oblitý je to jasný.
tak jsem to zhlednul hadicky to nebyli ale par dni potom me neco u ojnice proslo z motoru ven, tak mam diru v bloku. takze uz to nebude za par korun ted budou litat tisice
To je nemilé, ale myslím, že to je další problém nezávislý na smradu z nafty... Ono ta 318tds je tak akorát "na spotřebu" ale když se člověk zamyslí, kolik vrazí následně do oprav... Dle mě se M41 v E36 neměly vůbec objevit, bylo to špatné rozhodnutí poplatné JEN tehdejšímu trhu...