Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vstřiky 318 Ti Nestartuje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
moulis
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 21.04.2009 00:00
Bydliště: Domažlice

#1 Příspěvek od moulis »

Zdavím, potřeboval bych poradit, jak je to u vstriků s kladným a záporným polem. Když zapojim konektory vstřiků na vstřiky tak jsou oba kontakty pod proudem.(při zapnutém zapalování), ale když je odpojím, tak je pod proudem jen jeden. Jde mi o to že auto nechce nastartovat a myslím si že je to vstřikama, protože když je vyndám, tak při startování nerozstřikují benzín.
Díky moc za rady :roll:
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#2 Příspěvek od Paty »

a není to tím že tam nejde benzín???čerpadlo tlačí?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

nebo snímač na klice.
moulis
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 21.04.2009 00:00
Bydliště: Domažlice

#4 Příspěvek od moulis »

lišta je natlakovaná. čerpadlo jsem měnil za nové. A snímač klikovky jsem kupoval taky novej : ( mě jde o to jak to má být na těch vstřikách. jestli oba kabely mají + , nebo jeden + a druhej -. :?:
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#5 Příspěvek od ACDC »

Vstřiky mají trvale + (při zap DME) a spínají se proti zemi.Je logické, že při zapojeném konektoru je + na obou a při odpojeném na jedno (přívod + )
moulis
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 21.04.2009 00:00
Bydliště: Domažlice

#6 Příspěvek od moulis »

To jsem potřeboval vědět. Díky moc. a při startování když připojím zkoušečku na jeden z kontaktů, tak by měla poblikávat podle impulzů co dostává z DME?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#7 Příspěvek od Kami1 »

jestli tam jdou z ř.j. impulzy, ale normálním měřákem asi nepoznáš.
buďto osciloskopem nebo by mohlo fungovat píchnout tam nějakou čirou LEDku (přes odpor)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Kami1 píše:jestli tam jdou z ř.j. impulzy, ale normálním měřákem asi nepoznáš.
buďto osciloskopem nebo by mohlo fungovat píchnout tam nějakou čirou LEDku (přes odpor)
no osciloskopem jedine , a hlavne teda nevim jak a kde ziskat to kdyz to zmerim s tim to porovnat jestli je to spravne ? :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#9 Příspěvek od Kami1 »

délka sepnutí by se možná dala odvodit od velikost DC úrovně, ale záleží na měřáku

MattyX: toť otázka, spolehlivě asi jedině na funkčním motoru
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Kami1 píše:délka sepnutí by se možná dala odvodit od velikost DC úrovně, ale záleží na měřáku
neco podobnyho sem si chtel promerit na EWS jestli jde signal spravnej do RJ , ale po zjisteni co to obnasi sem to vzdali :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#11 Příspěvek od Kami1 »

tam jdou data, takže asi paměťovej osciloskop, ale asi bys to stejně nerozluštil (alespoň ale zjistíš, že tam něco je)
moulis
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 21.04.2009 00:00
Bydliště: Domažlice

#12 Příspěvek od moulis »

no jde mi spíš o to aby zjistil jestli do vstřiků jde vůbec povel k otevření. koupil jsem jinou řj bez ews, ale motor ne a ne chytnou.
Vstřiky jsem vytáhl ven z hlavy i s lištou a zkoušel startovat, ale nevyjde z nich ani kapka benzínu :(
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Kami1 píše:tam jdou data, takže asi paměťovej osciloskop, ale asi bys to stejně nerozluštil (alespoň ale zjistíš, že tam něco je)
no je to teda trošku OT v tomdle tématu , tak zakladatel promine :) ale tam vždycky něco jde , jen nevíš jestli je to ten správný signál pro ŘJ která odblokuje vstřiky a startér :) to je právě to co myslím že není s čím porovnat (každý ews ma svuj atyp signál kterej je s jednotkou sladěnej :) )

2moulis: řj bez ews ? si na M43 dal M40 jednotku ?! (nevím jestli se m43 dělala i v přelomu 94/95 kdy se ewsII do aut začlo dávat)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#14 Příspěvek od libovka »

Vstřiky musej cvakat.Je to slyšet i cítit dotekem.At ti někdo zastartuje a ty zkontroluj jestli cvakaj.
moulis
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 21.04.2009 00:00
Bydliště: Domažlice

#15 Příspěvek od moulis »

MattyX píše:
Kami1 píše:tam jdou data, takže asi paměťovej osciloskop, ale asi bys to stejně nerozluštil (alespoň ale zjistíš, že tam něco je)
no je to teda trošku OT v tomdle tématu , tak zakladatel promine :) ale tam vždycky něco jde , jen nevíš jestli je to ten správný signál pro ŘJ která odblokuje vstřiky a startér :) to je právě to co myslím že není s čím porovnat (každý ews ma svuj atyp signál kterej je s jednotkou sladěnej :) )

2moulis: řj bez ews ? si na M43 dal M40 jednotku ?! (nevím jestli se m43 dělala i v přelomu 94/95 kdy se ewsII do aut začlo dávat)

ŘJ jsem kupoval od uživatele MotoMoto....
Ten mi řekl že na M42 měl jednotku bez EWS. Já mám ve svém autě EWS 2,ale když tam dám origo řj tak je to pořád stejné.


Zkusím to s tím cvakáním, ale když jsem pročítal knížku BMW 3 jak na to, tak tam bylo zkoušení vstřiků vyndaných ven z hlavy. Bylo tam popsané,že by měli rozstřikovat benzín i když jsou vyndané ven. Samozřejmě byly připojené pořád k palivovému vedení.Pouze jsem je povytáhl ven. Ale ani kapka. Nemůže to mít spojitost s tím že diagnostika vyhodila chybu předstihu a lambdy? předstih určuje čidlo vačkové hřídele(to mělo trochu porušenou izolaci, tak jsem ho omotal páskou)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#16 Příspěvek od Kami1 »

jelikož ti to dělaj všechny vstřiky, tak ti tam patrně nejde signál,
těma chybama ř.j. to taky nebude

jakou tam máš teď DME?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#17 Příspěvek od libovka »

A když s tím zatočíš házej ti svíčky jiskru?Jde ti palivová pumpa?
moulis
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 21.04.2009 00:00
Bydliště: Domažlice

#18 Příspěvek od moulis »

Tak v autě mam originál DME. Jinak po delší zkoumání a sundání víka ventilů, jsem zjistil, že když čidlo vačkové hřídele je přesně v místě kde má ozubené kolečko místo pro snímání, tak dole na snímači klikovky není současně.. Nevím zda je to správně, ale podle mě by měli obě čidla dávat impulz současně. Pokud se pletu opravte mě. Tím pádem to vysvětluje chybu předstihu a toho že DME neví kdy má hodit jiskru a kdy vstřikovat benzín. Když jsem auto dotáhl z Německa tak mělo v kufru poházená kolečka z rozvodů. Takže je zřejmě možné že je to šoupnuté na rozvodech o zub. Vačkové hřídele jsou na značkách, ale dolů ke klikovce sem to už dál nerozebíral..... a asi bych měl i strach si hrát s rozvody......
Díky moc všem za rady
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG
Klubové ID: 1479

#19 Příspěvek od Bzuker »

dotaz, kde je ten snímač klikovky? nejsem si tím jistý
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nemá náhodou jednotka bez EWS jiný pinout?

Pokud to s původní jednotkou jelo a teď nejede, tak bych řekl, že tohle imobilizérem nebude, leda by se nějak narušilo ISN v paměti jedné z jednotek.

Zapalování a vstřiky se aktivují po zjištění, jestli ISN mezi jednotkami sedí. U E36 je ISN pevný kód...
Odpovědět