Díky moc za rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vstřiky 318 Ti Nestartuje
Zdavím, potřeboval bych poradit, jak je to u vstriků s kladným a záporným polem. Když zapojim konektory vstřiků na vstřiky tak jsou oba kontakty pod proudem.(při zapnutém zapalování), ale když je odpojím, tak je pod proudem jen jeden. Jde mi o to že auto nechce nastartovat a myslím si že je to vstřikama, protože když je vyndám, tak při startování nerozstřikují benzín.
Díky moc za rady
Díky moc za rady
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no osciloskopem jedine , a hlavne teda nevim jak a kde ziskat to kdyz to zmerim s tim to porovnat jestli je to spravne ?Kami1 píše:jestli tam jdou z ř.j. impulzy, ale normálním měřákem asi nepoznáš.
buďto osciloskopem nebo by mohlo fungovat píchnout tam nějakou čirou LEDku (přes odpor)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
neco podobnyho sem si chtel promerit na EWS jestli jde signal spravnej do RJ , ale po zjisteni co to obnasi sem to vzdaliKami1 píše:délka sepnutí by se možná dala odvodit od velikost DC úrovně, ale záleží na měřáku
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no je to teda trošku OT v tomdle tématu , tak zakladatel promineKami1 píše:tam jdou data, takže asi paměťovej osciloskop, ale asi bys to stejně nerozluštil (alespoň ale zjistíš, že tam něco je)
2moulis: řj bez ews ? si na M43 dal M40 jednotku ?! (nevím jestli se m43 dělala i v přelomu 94/95 kdy se ewsII do aut začlo dávat)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:no je to teda trošku OT v tomdle tématu , tak zakladatel promineKami1 píše:tam jdou data, takže asi paměťovej osciloskop, ale asi bys to stejně nerozluštil (alespoň ale zjistíš, že tam něco je)ale tam vždycky něco jde , jen nevíš jestli je to ten správný signál pro ŘJ která odblokuje vstřiky a startér
to je právě to co myslím že není s čím porovnat (každý ews ma svuj atyp signál kterej je s jednotkou sladěnej
)
2moulis: řj bez ews ? si na M43 dal M40 jednotku ?! (nevím jestli se m43 dělala i v přelomu 94/95 kdy se ewsII do aut začlo dávat)
ŘJ jsem kupoval od uživatele MotoMoto....
Ten mi řekl že na M42 měl jednotku bez EWS. Já mám ve svém autě EWS 2,ale když tam dám origo řj tak je to pořád stejné.
Zkusím to s tím cvakáním, ale když jsem pročítal knížku BMW 3 jak na to, tak tam bylo zkoušení vstřiků vyndaných ven z hlavy. Bylo tam popsané,že by měli rozstřikovat benzín i když jsou vyndané ven. Samozřejmě byly připojené pořád k palivovému vedení.Pouze jsem je povytáhl ven. Ale ani kapka. Nemůže to mít spojitost s tím že diagnostika vyhodila chybu předstihu a lambdy? předstih určuje čidlo vačkové hřídele(to mělo trochu porušenou izolaci, tak jsem ho omotal páskou)
Tak v autě mam originál DME. Jinak po delší zkoumání a sundání víka ventilů, jsem zjistil, že když čidlo vačkové hřídele je přesně v místě kde má ozubené kolečko místo pro snímání, tak dole na snímači klikovky není současně.. Nevím zda je to správně, ale podle mě by měli obě čidla dávat impulz současně. Pokud se pletu opravte mě. Tím pádem to vysvětluje chybu předstihu a toho že DME neví kdy má hodit jiskru a kdy vstřikovat benzín. Když jsem auto dotáhl z Německa tak mělo v kufru poházená kolečka z rozvodů. Takže je zřejmě možné že je to šoupnuté na rozvodech o zub. Vačkové hřídele jsou na značkách, ale dolů ke klikovce sem to už dál nerozebíral..... a asi bych měl i strach si hrát s rozvody......
Díky moc všem za rady
Díky moc všem za rady
