Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 318i 1993 M40 Benzinová pumpa-elektrika vyřešeno!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od mfojtu »

Tento týden mi vypověděla moje E36-tka službu. :( Najednou chcípla a už sem nenastartoval. Včera jsem vytáhl benzínovou pumpu a zjistil,že potřebuju novou.Je tu ale jiná záhada. Nejde proud do pumpy.Zkoušel jsem spojit svorku 30 a 87,proud stále nejde.Relé je taky v pořádku.Nemá s tím někdo zkušenosti? už začínám být trochu bezradnej. :( Není to tak,že má řídící jednotka dát impuls a třeba pustit proud do rele benzínové pumpy ?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pri otoceni klicku ti sepne relatko cerpadlo ;) jinak kvuli tomu samemu problemu nemusis zakladat nove tema ale navazat trebas na to stary ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od _peper »

Pokud slyšíš cvakat relé, ale nejde ti napětí na pumpu zkontroluj pojistku k čerpadlu.
Měly by být dvě, jedna na ovládání relátka a druhá na spínané napětí přes kontakt relátka.
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od mfojtu »

Takže dle schémat je na relé benzínové pumpy jen jedna pojistka (č.18). Teď jsem zjistil,kde je zakopanej pes.
Relé řídící jednotky má sepnout a dál pustit proud na relé benzínové pumpy a relé vyhřívání lambdasondy.
Včera jsem to proměřil. Na relé řídící jednotky jde proud do svorek 30 a 86.(v schématech jsou propojeny)Pak už ale nejde do svorky 86 na relé benzínové pumpy ani do svorky 86 relé vyhřívání lambdasondy.Takže připadají v úvahu jen 2 věci. Buď je špatný relé řídící jednotky,nebo řídící jednotka nepošle impuls do relé a to nesepne.

Nedá se to relé řídící jednotky nějak prozkoušet? Zkoušel jsem připojit 86 na plus baterky a 85 na mínus baterky a relé cvaká.
Nevíte náhodou někdo , co s tím dál? Jsem z toho už pěkně bezradnej. :(
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#5 Příspěvek od mequi »

http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/243.jpg

Podle tohoto návodu si zkontroluj relé řídící jednotky a budeš mít jasno.
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#6 Příspěvek od mfojtu »

Závada nebyla na relé řídící jednotky. Kabel , který vede z řídíci jednotky a má dát
impuls do relé byl špatnej.Tak jsem ho vyměnil . Z řídící jednotky vede ještě jeden na relé benzínové pumpy,
tak ho taky prozkouším a už by to mělo být dobrý. :)
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#7 Příspěvek od mfojtu »

Vcera jsem vymenil benzinovou pumpu a taky rele palivoveho cerpadla.Mam jeden velky problem.Rele opet nespina.Promeril jsem ridici jednotku.Meli by z ni jit pres pin 1 na svorku 85 rele pal.cerpadla nejakych 12V.Nejde nic.Jinak vsechny ostatni kabely v ridici jednotce v poradku.Nezbylo nez zapojit benzinovou pumpu pres svorky 86 a 87 palivoveho rele.

Nevite,kde by mohl byt problem?a taky nehrozi nejaky problem,kdyz bude benzinova pumpa bezet po celou dobu jizdy?uz nevim,co s tim.
mfojtu
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00

#8 Příspěvek od mfojtu »

Tak autíí už jezdí. Nové čerpadlo, nové relé čerpadla a dnes se chystám ještě vyměnit relé na lambdu,jelikož to nedrží otáčky za studena.
Odpovědět