Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nuestálé resetování- zhasínání ukazatelů přístrojovky u E36
BMW325i coupé
Potřeboval bych radu s dalším elektrickým problémem. Několikrát se to tu řešilo, ale asi nikdy úplně stejný problém. Téma je podobné, jako v tomto vlákně http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ky&start=0
Ale podstata problému bude asi někde jinde.Po nastartování se přístrojovka chová normálně. Ale během jízdy mi z ničeho nic spadnou všechny ukazatele do nuly, zhasne počítadlo km. To někdy trvá i 2-3km jízdy. Pak z ničeho nic se rozsvítí všecny kontrolky, jako při startu a přístrojovka zase chvilku ukazuje normálně. Občas se dokonce vynuluje při tomto jevu i podružné počítadlo kilometrů. Ostatní elektronika při této poruše pracuje zcela normálně ani na řízení motoru to nemá žádný vliv. Měřil jsem palubní napětí, stále okolo 13-14V za běhu motoru, se startováním žádný problém, ani v mrazech -20°C. Na otřesy to myslím také nemá vliv. Spíš bych to typoval na nějaký problém s jednotkou pro budíky, netuším však, která to je a kde je přesně umístěna. Ale možná se pletu. Jen podotýkám, že přístrojovku samotnou jsem už měl dvakrát venku a konektory jsou na ní OK. Dík za typy.
Potřeboval bych radu s dalším elektrickým problémem. Několikrát se to tu řešilo, ale asi nikdy úplně stejný problém. Téma je podobné, jako v tomto vlákně http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ky&start=0
Ale podstata problému bude asi někde jinde.Po nastartování se přístrojovka chová normálně. Ale během jízdy mi z ničeho nic spadnou všechny ukazatele do nuly, zhasne počítadlo km. To někdy trvá i 2-3km jízdy. Pak z ničeho nic se rozsvítí všecny kontrolky, jako při startu a přístrojovka zase chvilku ukazuje normálně. Občas se dokonce vynuluje při tomto jevu i podružné počítadlo kilometrů. Ostatní elektronika při této poruše pracuje zcela normálně ani na řízení motoru to nemá žádný vliv. Měřil jsem palubní napětí, stále okolo 13-14V za běhu motoru, se startováním žádný problém, ani v mrazech -20°C. Na otřesy to myslím také nemá vliv. Spíš bych to typoval na nějaký problém s jednotkou pro budíky, netuším však, která to je a kde je přesně umístěna. Ale možná se pletu. Jen podotýkám, že přístrojovku samotnou jsem už měl dvakrát venku a konektory jsou na ní OK. Dík za typy.
Tezko rici... Podle toho jak to popisujes by to mohla byt chvilkova ztrata napet. Pojistky jsi asi kontroloval, tzn. muze to byt nejaky skrat nebo kontakt na dratu privadejici napeti do budiku. Muze to byt ale taky uplne neco jineho
Pro overeni bych se napichl na ten drat druhym dratem a vyvedl si ho do kabiny. Vozil si sebou multimetr a při problemu opetovne premeril.

Streety píše:Tezko rici... Podle toho jak to popisujes by to mohla byt chvilkova ztrata napet. Pojistky jsi asi kontroloval, tzn. muze to byt nejaky skrat nebo kontakt na dratu privadejici napeti do budiku. Muze to byt ale taky uplne neco jinehoPro overeni bych se napichl na ten drat druhym dratem a vyvedl si ho do kabiny. Vozil si sebou multimetr a při problemu opetovne premeril.
To by asi nebyl problém. Jen ještě vědět, kterej drát napíchnout a z kterého konektoru. Ale pojistkovka je OK.
Zatím závada nezjištěna, stále problém trvá
Dělá to jak v létě, při vedrech, tak i v mrazu - čili přehřátím to nebude. Jediné, co jsem vypozoroval, tak občas se mi povede znovu nastartovat přístrojovku za jízdy opětovným sešlápnutím brzdy, nebo plynu. Fak netuším, co to zlobí - jo a já mám od na rozdíl od tebe ten rozdíl, že mě podsvícení budíků setrvá, jen ukazatele na nule a vylý ukazatel km.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
CBR1000F píše:Streety píše:Tezko rici... Podle toho jak to popisujes by to mohla byt chvilkova ztrata napet. Pojistky jsi asi kontroloval, tzn. muze to byt nejaky skrat nebo kontakt na dratu privadejici napeti do budiku. Muze to byt ale taky uplne neco jinehoPro overeni bych se napichl na ten drat druhym dratem a vyvedl si ho do kabiny. Vozil si sebou multimetr a při problemu opetovne premeril.
To by asi nebyl problém. Jen ještě vědět, kterej drát napíchnout a z kterého konektoru. Ale pojistkovka je OK.
Jestli máš M50B25 tak z konektoru řídící jednotky jde z pinu 17 drát do budíků přístrojů. Možná ti to pomůže.
Mně padaly budíky tak jak popisuješ na obou E36 ... na Compactu pomohlo pročištění kontaktů a znovuzapojení, na kabriu se to taky pročistilo, elektrikář vše přepájel a proměřil - vše OK, ale padaly pořád ... pomohla až fyzická výměna. Od tý doby mám klid. Doporučuju 

E87 120dA & E36 325iC & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact
ex E36 316iCompact
ten pin 17 je pro posílaní dat z jednotky pro budíky a BC.
Vytáhni budíky dej je nějakymu elektronikovi co se zabývá slaboproudem vypada to že tam bude asi pár studeňáku.
Tady máš lepší schéma zapojení
http://m40turbo.rajce.net/Pictures
Vytáhni budíky dej je nějakymu elektronikovi co se zabývá slaboproudem vypada to že tam bude asi pár studeňáku.
Tady máš lepší schéma zapojení
http://m40turbo.rajce.net/Pictures
Tak ještě vytáhnu to padání budíků... Fórum jsem pročetl, sem tam se to někomu děje a v zásadě se jako řešení uvadí "vyměnit budíky", nicméně nikdo nemáte zkušenost s tím, jestli to nejde opravit?
Byl jsem teď na diagnostice a v souvislosti s budíky tam mám chybu "Přerušení odporu ZSR 212 mechanická trvalá" - nebyl byste někdo schopen na základě toto říct víc?
Byl jsem teď na diagnostice a v souvislosti s budíky tam mám chybu "Přerušení odporu ZSR 212 mechanická trvalá" - nebyl byste někdo schopen na základě toto říct víc?

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stefca píše:mam taky stejnej problem, ale me celkem pomaha kdyz trochu prastim z vrchu do palubovky a je po problemu uz jsem mel budiky nekolikrat venku vsechny kontakty jsou ok tak nevim kde by mohl byt problem zitra je zkusim vyndat a rozlozit a uvidim jestli na neco prijdu
Vyřešení problému "technologickým poklepem" většinou značí právě ty studené spoje.