Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přestavba z 318i na 320i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jamal92
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 13.10.2010 00:00
Klubové ID: 3768
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Jamal92 »

Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s podobnou přestavbou?..Mám 318i M40 v automatu a budu měnit za motor 320i v manualu..Zajímá mě hlavně elektronika, pokud stačí jen komplet nastrojený motor se vším všudy (elektronika,ŘJ,snímače,akční členy atd.) a poté stačí jen zapojit do původních kulatých zásuvek u pojistkové skříně?..Dále mě zajímá uložení motoru a převodovky (slyšel jsem něco o nastavitelných lyžinách) a zda může zůstat původní palivové čerpadlo a výfuk s lambou (u motoru 320i jej mám odřízlý jak se za svody spojují 2 trubky v jednu). Děkuji za případné odpovědi.
Streety
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 18.11.2007 01:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice

#2 Příspěvek od Streety »

To si predstavujes moc jednoduse. Je to uz klise ale.. resilo se to tady fakt snad 50x... Staci pohledat. Ve vysledku se ti to proste nevyplati. Nezapomen ze menis 4val za 6val!!! A jeste automat na manual.... Kup si 6val a mas pokoj.
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova
Klubové ID: 2840

#3 Příspěvek od roman320 »

Tyhle prestavby by meli smysl jenom kdybys mel poradnou vybavenou dilnu, 318 s kastlou v A1 stavu a k tomu celej nabouranej 6val s agregatama v bezvadnym stavu, k tomu hodne casu, hodne nervu a porad ti zustava problem co s papirama... jo a kdybys do toho nahodou stejne sel tak ne 2.0, aspon 2.5 at to za ty nervy a pracu stoji:)
Jamal92
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 13.10.2010 00:00
Klubové ID: 3768
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jamal92 »

Vím že to nebude nic jednoduchého,nicméně budu to dělat s kamarádem který má dílnu. Nedávno něco podobného dělal u e21 (žraloka). Nad hledáním jsem strávil hodně času, ale je tu už tolik stránek že projet vše je nemožné. 320i už mám nachystaný v garáži a potřeboval bych vědět ty věci viz. první článek (čerpadlo,elektronika,výfuk) at se na něčem nezaseknu. Papíry problém budou (kdyby se někomu váleli doma tak koupím). Díky za informace
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

S tou elektrikou to tak jednoduchý nebude, navíc počítej s tím, že jsi neuvedl, jaký dvoulitr hodláš použít a jen v E36 se vyskytovaly tři modely dvoulitrového šestiválce lišící se jak fyzicky, tak elektrikou, jednotkama atd.
Jamal92
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 13.10.2010 00:00
Klubové ID: 3768
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jamal92 »

Vím že byla verze s Vanosem a bez.O třetí verzi jsem neslyšel (kdyžtak prosím o radu). Je to mé první BMW tak se v tom ještě na takové úrovni neorientuji. Ten můj motor je M50B20 neVanos.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pak byla ještě M52B20... U toho bezvanosu máš aspoň trochu jistotu, že nebude takový opruz s elektrikou, protože se dělaly jen zpočátku výroby a netýká se tě tolik drátování jako u novějších...
Odpovědět