tds Podávací čerpadlo
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
zdravim mám problem u 325 tds nejde mi do podávacího čerpadla proud sundal jsem svorku u čerpadla otočil kličkem a nic tak tam mam provizorně nataženej kabl do autozapalovače abych před prvnim startem nasal naftu pak už to vali normalně už sem měnil i rele podavacího čerpadla myslim si že nejde proud ani k tomu rele ale to nevim jak se měří kterí poly mají jit k sobě aby seplo neměl s tim taky někdo problem kde muže byt zavada? ted mě napadá spínací skřinka?? diky za každy nazor
-
ZID
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 09.11.2010 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
a co to je ta pojistka F18 NENI TO SPIŠ RELÉ A NA CO TO JE POJISTKA ZITRA TO PROMĚŘIM zatim diky moc a kdyby tě něco napadlo tak piš a mohl by jsi mi prosim poslat to schéma na mail dubada@seznam.cz DIKY
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
Jinak to podávací čerpadlo běží po zapnutí klíčku jen cca 10 sekund-nasaje a pak už neběží-musíš bejt rychlej
vyhod relé a na víčku toho relé máš nakreslené jak spíná a okouni jestli pouští proud do čerpadla-tuším že to je 87 ale možná se pletu..Určo to tam bude omalované-plus,mínus,impuls od žhavení a napájení čerpadla..
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
No ja to zkoušel přitelkině otočila kličkem na polohu žhavení a proud tam nejde ale nastartovany sem to nezkoušel jak sem psal mam provizorně natahlej kabl do autozapalovače a před prvnim startem nasaju naftu cca 30 sec. auto chytne zapalova vyndam a funguje to normalně nevim jak to zejtra odzkoušim jestli i potom tam de proud ale bylo by to divny. Dam zejtra vědět diky
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
Takže dneska sem to měřil na RELÉ JSOU 2X87 a 1X85... Do té 85 mi jde Stálej proud. 87-(krajní) ten jde podle spínací skřínki na polohu žhavení. a 87-(ve prostředku relé) na polohu žhaveni mi jde proud ALE SLABEJ.. ASI TO BUDE V POŘÁDKU???? ALE U ČERPADLA DO SVOREK MI NEJDE PROUD ANI NA JEDNOM DRATU. Jsou tam 2 dvojce kabelu bílá a černá svorka do který má jít produ a v jake poloze spínací skřinki. Jinak když auto nastartuju čerpalo už běží normalně je to záhada děkuji za každou radu 
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
Nemám ted žádný relé při ruce ale svorka 87 jeden drát jde asi od relé žhavení a pak když relé pustí proud tak jde přes 87 do čerpadla napětí.Tuším že 87 je vstup proudu a 87a je výstup sepnutého proudu.Jinak tam musíš mít ještě kostru 31 jinak to relé nesepne a 85 bude asi napájení relé-tedy plus přes klíč nebo stálej.Jestli to mám dobře napsané-už jsem to dlouho nedělal tak se možná pletu ale vyndej relátko a když si najdeš ten proud od relé žhavení-ten bude pod proudem cca 10sekund tak ho dej na druhou svorku 87 to je vývod proudu do čerpadla a když poběží tak je relé KO nebo nemáš kostru či proud na sepnutí relé..Jestli jsem poplet ty čísla tak mě někdo opravte..Jinak na kabičce relé je to určo popsané-ty vývody s číslama a jak to sepne..
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
takže dneska sem to přeměřoval znova a podle ORIGINÁLNÍHO RELÉ a tam jsou uplně jina čisla je tam 2X87 , 85 , 86 , 30.... PROUD 30 slabej proud, 87 prostřední tam je slabej proud , 86 podle spínačky... KOSTRU jsem tam nenašel a k tí 85 mi nevede žádnej kabl. A pokaždý když vyndám to relé čerpadla nezhasne mi kontrolka žhavení. a ten proud co má po cca 10sec. vypnout jsem nenašel
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
Zdárec,tak jsem to okouknul..Nejlepší by bylo shéma ale to nemám tak jsem vyhodil relé a zjistil následující..30 je stálej proud,86 je proud přes klíček,87 střed je volný bez osazovacího konektoru,87 krajní-tam jsem zjistil kostu stálou-bez namontovaného relé,85 je ten impulz jak tady někdo psal asi to dává relé žhavení-nemám schéma,jinak bych zjistil ale tam naměříš kostru od zapnutí klíčku po dobu cca 10 sekund-tj.doba puštěného čerpadla na nasátí,jinak mimo tuto dobu tam nic nejde..Jinak klidně prohod to relé s nějakým jiným,já tam mám to samé zelené asi třikrát..Viděl bych problém u tebe v tom impulzu-konektor č.85...Doufám že Ti to trošku pomohlo....
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
čau tak o vikendu to skusim dneska jsem na to neměl čas jinak ja to rele mám bily original i to ktere jsem kupoval http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... r=144,1111 Jinak tady jsem dal schema kde ho mam umistění na obrazku R2 Jinak ti mockrat děkuji že jsi tak ochotní opravdu mooc diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
x-dejv
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 21.02.2010 01:00
