Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Houpání volnoběhu E36 318TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ok1scb »

Zdravím,prosím o radu, mám 318 TDS, všechno funguje jak má,až na houpající volnoběh. Houpe si cca o 100prm v rozmezí správných otáček a níže. Podtlaky a vše okolo je v pořádku. Mohlo by to dělat čidlo podtlaku v sání? Nevítě někdo co by? Samozřejmě mimo čerpadla,to beru jako poslední tragickou možnost. Díky za rady a poznatky
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od ok1scb »

jinak nevím jestli to čidlo v sání je na podtlak nebo teplotu :?: :cry:
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od capri »

čidlo sání je určo teplota :)
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ok1scb »

já si říkal když jsem o tom začal přemejšlet a podíval se do katalogu :D
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Olda H »

ok1scb píše:Zdravím,prosím o radu, mám 318 TDS, všechno funguje jak má,až na houpající volnoběh. Houpe si cca o 100prm v rozmezí správných otáček a níže. Podtlaky a vše okolo je v pořádku. Mohlo by to dělat čidlo podtlaku v sání? Nevítě někdo co by? Samozřejmě mimo čerpadla,to beru jako poslední tragickou možnost. Díky za rady a poznatky
Ono to totiž bude ta poslední tragická možnost, to čerpadlo :wink:
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ok1scb »

právě proto se ptám jestli někoho nenapadá co by to mohlo být jiného... :( za studena houpe v rychlejších intervalech a za tepla když přidám na nějakých 900-950 tak naopak houpe v pomalejších. a za studena má též něco kolem 1000prm. tak mi je divný proč ve stejných otáčkách houpe různě za tepla a zimy. tak jsem právě doufal že by to mohlo být to teplotní čidlo v sání. no zkusit vyměnit ho mohu. asi poslední šance jak tak na to koukám.... :cry:
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#7 Příspěvek od Jarouch »

tento problé bývá na 90% čerpadlo... protože v čerpadle je rotační pístek který se v nízkých otáčkách přidírá .... hlavní důvod je nekvlitní nafta která je v ČR všude....
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ok1scb »

jasný, no pokusím se proměřit to čidlo,jinak se připravím na nejhorší... :( já jsem o tom čerpadle mluvil s jedním profíkem přes BMW u nás a ten říkal že je možnost koupit jen "vršek" čerpadla. bohužel nafťákům celkově nerozumím (a čerpadlům už vůbec) takže nevím zdali by se to dalo vyřešit koupí pouze "vršku" čerpadla....
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Olda H »

ok1scb píše:jasný, no pokusím se proměřit to čidlo,jinak se připravím na nejhorší... :( já jsem o tom čerpadle mluvil s jedním profíkem přes BMW u nás a ten říkal že je možnost koupit jen "vršek" čerpadla. bohužel nafťákům celkově nerozumím (a čerpadlům už vůbec) takže nevím zdali by se to dalo vyřešit koupí pouze "vršku" čerpadla....
Nemyslím že je to ve vrchu (v kostce) ale v mechanické části, jak bylo řečenu výše. To je problém i horších teplých startů

Obrázek
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ok1scb »

to je právě to,za tepla to taky startuje normálně :cry: ale už jsem smířenej s čerpadlem...
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#11 Příspěvek od Jarouch »

Je to tak... prostě to jsou závady který se točej pořád dokola... jak u šesticválu tak čtyřválu...

když to blbě startuje za tepla je to že padá nafta způsobeno hlavou čerpadla

houpání je rotačním pístkem v čerpadle což je v mechanický části....
nemcour
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 08.07.2008 00:00
Klubové ID: 2361

#12 Příspěvek od nemcour »

Nevíte na kolik vyjde výměna hlavy čerpadla špatně to za tepla startuje. Musí se po výměně programovat řídící jednotka?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#13 Příspěvek od bmwfil »

Tak nová hlavička stojí tuším kolem 4-5t...
Manas
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pon 19.05.2008 00:00
Bydliště: Choceň

#14 Příspěvek od Manas »

co mě bylo řečeno tak 7000..
nemcour
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 08.07.2008 00:00
Klubové ID: 2361

#15 Příspěvek od nemcour »

dá se ta elektrická část vyměnit na autě?jak moc je to problematické?co řídící jednotka nemusí se potom naprogramovat?
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od ok1scb »

Takže jen pro informaci.. vyměnil jsem hlavu čerpadla a chrochtá si jako nemluvňátko :-)
nemcour
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 08.07.2008 00:00
Klubové ID: 2361

#17 Příspěvek od nemcour »

čau a muselo ven čerpadlo? na kolik tě to vyšlo?
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od ok1scb »

čerpadlo zůstalo v autě a oprava mě vyšla na 1500kč :)
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#19 Příspěvek od pesa84 »

kua, tak to gratuluju!!
U mě i po repasy čerpadla stále nějaké problémy..
No a kde jsi sehnal ten vršek za takovou cenu???? To sis dělal sám?
V hlavě čerpadla se nachází elektronická část, že?
Sice mam 2,5 tds, ale i tak zajímavý postřeh.. :wink:[/b]
ok1scb
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od ok1scb »

Halvu jsem sehnal u P. Hajra (http://www.bmwpower.cz) jinak cena se pohybuje kolem 2000-3000kč. Ta hlava je vlastně elektronika která to čerpadlo řídí, plyn atd. je tam i čidlo teploty nafty a beztak ještě několik jinejch sraček... Jinak výměnu jsem si dělal sám ve stodole :D Jinak mam 318 ale hlava je z E39 525TDS :-D
Odpovědět