Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

bmw 2.5 tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#21 Příspěvek od pesa84 »

To si děláš kozy, já 2500 a ty jen 500, hezký no.. 8O

Přesně tak, když sem se ptal v BMW kolik má mít stupnů správný předvstřik bylo mi řečeno, že BMW předvstřik ve stupních neudává ale má mít 90 mm na těch hodinkách a dále sem našel toto:
Auto s méně jak 20 000 km = 0.95 mm +-0.02 mm (0.4 +- 0.001in) a auto nad 20 000 km = 0.90 mm +-0.02 mm (0.035 +- 0.001in)
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#22 Příspěvek od bibikuba »

Tak to vypadá na hodnoty pro nezajetej motor,zajetej motor ale chybí Ti hodnota pro odjetej motor :smich2: Až budu mluvit s klukem co mi to dělal tak se schválně zeptám co že to tam vlastně nastavil za hodnotu-vím že má ale program bosch s hodnotama na seřizování..
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#23 Příspěvek od oldaf »

Pokud má motor už něco najeto tak je potřeba taky trochu přenastavit vačku. Když nastavím vačku u TDSa který má něco už najeto na základní nastavení tak auto je takový tupý od spodu, začne táhnout až s nástupem turba. Ale když přenastavím vačku tak táhne už od volnoběhu.
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#24 Příspěvek od pesa84 »

:smich2:

jo, pravda o tom jsem taky slyšel.. Zavolám do servisu jestli mi to tak dělal taky.. to by mě celkem zajímalo..
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#25 Příspěvek od oldaf »

pesa84 píše::smich2:

jo, pravda o tom jsem taky slyšel.. Zavolám do servisu jestli mi to tak dělal taky.. to by mě celkem zajímalo..

Většinou to nikdo nedělá, nasaděj jen přípravek na vačku a utáhnou rozvodový kolo
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#26 Příspěvek od bibikuba »

jo,jo dneska se s tím nikdo nezabejvá,nasaděj přípravky,udělaj základ,zaplat a hotovo..Nebo je spíš málo lidí který to opravdu znaj a snaží se to dělat pro peníze a zároven pro pocit z dobře vykonané práce :roll: Přál bych si potkat někoho kdo rozumí motoru TDS než mě to stálo dvacet litrů a výsledek nic moc :(
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#27 Příspěvek od BMWIIIPower »

Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#28 Příspěvek od Tompo »

BMWIIIPower píše:Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
kdo a kde to dělá?
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#29 Příspěvek od pesa84 »

za 800 je přijatelná cena akorát se vsadím, že to bude někde daleko ode mě.. :lol:
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#30 Příspěvek od BMWIIIPower »

Tompo píše:
BMWIIIPower píše:Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
kdo a kde to dělá?
http://www.falcon-racing.cz/mereni-vykonu/
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Author »

oldaf píše:Pokud má motor už něco najeto tak je potřeba taky trochu přenastavit vačku. Když nastavím vačku u TDSa který má něco už najeto na základní nastavení tak auto je takový tupý od spodu, začne táhnout až s nástupem turba. Ale když přenastavím vačku tak táhne už od volnoběhu.
prosim tě, nastavuješ jí dle TISu nebo ještě víc?

http://img641.imageshack.us/img641/9458/beznzvuut.jpg

dík
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#32 Příspěvek od pesa84 »

taky píšou o 20 000km.. :wink:
nejsem si jistý, ale mam pocit, že jsem tu někdy někde četl, že to někdo podkládá měrkama.. je to možný?
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Author »

jo , však to píšou v tisu, že přípravek se má podložit měrkama do výšky 4.5mm, mě jde o to jestli má někdo vyzkoušený jestli je lepší ji natočit ještě víc
já to dycky udělal cca ty 4.5mm a dál to neřešil
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#34 Příspěvek od oldaf »

Nejvíc jsem ji podkládal 4,8mm, víc jsem ji už nezkoušel podkládat protože mi připadalo že už to nemělo na chod motoru vliv. Rozdíl mezi 4,6 a 4,8 nebyl žádnej. Ale rozdíl mezi 0 a 4,6mm je velkej, je z toho úplně jinej motor.
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#35 Příspěvek od pesa84 »

možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Author »

oldaf píše:Nejvíc jsem ji podkládal 4,8mm, víc jsem ji už nezkoušel podkládat protože mi připadalo že už to nemělo na chod motoru vliv. Rozdíl mezi 4,6 a 4,8 nebyl žádnej. Ale rozdíl mezi 0 a 4,6mm je velkej, je z toho úplně jinej motor.

fajn, takhle sem to chtěl slyšet, díky :wink:
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Author »

pesa84 píše:možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?

když nastavuješ předvstřik tak se s vačkou nehejbe


řetěz klika-čerpadlo akorát nasadíš tak aby se ti kryly tečky na ozubeným kole kliky a čerpadla se světlejšíma článkama na řetězu
když se pak šteluje předvstřik tak se nic na rozvodech nehýbe, jen se natáčí čerpadlo
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#38 Příspěvek od bibikuba »

problém je v tom že motor TDS si dělá co chce a myslím že to není jen můj problém,co jsem tady četl..Jednou to jede normálně a podruhé se mu zas nechce a je to najednou límý jak sv...asi jak se vyspinká :? Tudíž myslím že měření výkonu jsou vyhozený peníze-i když pro dobrej pocit to zas tolik nestojí...
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#39 Příspěvek od pesa84 »

Author píše:
pesa84 píše:možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?

když nastavuješ předvstřik tak se s vačkou nehejbe
dík, mě to bylo právě divný.. bavili sme se o předvstřiku a pak najednou hýbání vačky.. už sem myslel, že zavolám borcoj co mi to dělal, že to nějak vochcal.. :lol:

jinak je pravda stím, že po každým nastartování to někdy jede suprově, krásně táhne a někdy zas je to líný jak mrtvolka..
Odpovědět