Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e46: studený vzduch při topení
-
MadMaxII
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Klubové ID: 1711
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jde studeny vzduch ze stredoveho panelu ktery ma pulku pro ridice a pulku pro spolujezdce tak tam je to nezavisle na nastaveni na disppleji a da se tim vydechem chladit i kdyz je nastaven klimatronic na topeni(a obracene)...
Jestli je to tak ze strana spolujezdce co jsou vydechy u dveri netopi tak zadnou palubku nerozebirej, v motorovem prostoru(sikmo vpravo za motorem, skoro u podbehu) je soustava dvou elektroventilu(kazdy na jednu stranu zony, tj. jeden pro ridice a jeden pro spolujezdce) kdy jedna hadice je od motoru a dve hadice jdou do palubky + samozrejme je tam i kablik na ovladani elektroventilu.... Klimatronic si tema ventilama reguluje privod horke vody do topeni v palubce a podle cidel jim skrti nebo pridava...
Minuly rok jsem to menil na E36, pac jeden ventil byl naplno otevreny(prorazena civka) a porad jedna strana/zona topila at bylo nastavene cokoliv...
Druha moznost je ze to mas proste zavzdusnene to topeni, tim bych asi zacal ze pri natocenym motoru povolis odvzdusnovak parkrat
Treti moznost je ze elektroventily i odvzdusneni OK, a je spatnej klimatronic ale to se nestava, nejmene pravdepodobne takze to az nakonec resit, nejdriv vyloucit vsechny ostatni moznosti
Jestli je to tak ze strana spolujezdce co jsou vydechy u dveri netopi tak zadnou palubku nerozebirej, v motorovem prostoru(sikmo vpravo za motorem, skoro u podbehu) je soustava dvou elektroventilu(kazdy na jednu stranu zony, tj. jeden pro ridice a jeden pro spolujezdce) kdy jedna hadice je od motoru a dve hadice jdou do palubky + samozrejme je tam i kablik na ovladani elektroventilu.... Klimatronic si tema ventilama reguluje privod horke vody do topeni v palubce a podle cidel jim skrti nebo pridava...
Minuly rok jsem to menil na E36, pac jeden ventil byl naplno otevreny(prorazena civka) a porad jedna strana/zona topila at bylo nastavene cokoliv...
Druha moznost je ze to mas proste zavzdusnene to topeni, tim bych asi zacal ze pri natocenym motoru povolis odvzdusnovak parkrat
Treti moznost je ze elektroventily i odvzdusneni OK, a je spatnej klimatronic ale to se nestava, nejmene pravdepodobne takze to az nakonec resit, nejdriv vyloucit vsechny ostatni moznosti
MadMaxII píše:Jestli jde studeny vzduch ze stredoveho panelu ktery ma pulku pro ridice a pulku pro spolujezdce tak tam je to nezavisle na nastaveni na disppleji a da se tim vydechem chladit i kdyz je nastaven klimatronic na topeni(a obracene)...
Jestli je to tak ze strana spolujezdce co jsou vydechy u dveri netopi tak zadnou palubku nerozebirej, v motorovem prostoru(sikmo vpravo za motorem, skoro u podbehu) je soustava dvou elektroventilu(kazdy na jednu stranu zony, tj. jeden pro ridice a jeden pro spolujezdce) kdy jedna hadice je od motoru a dve hadice jdou do palubky + samozrejme je tam i kablik na ovladani elektroventilu.... Klimatronic si tema ventilama reguluje privod horke vody do topeni v palubce a podle cidel jim skrti nebo pridava...
Minuly rok jsem to menil na E36, pac jeden ventil byl naplno otevreny(prorazena civka) a porad jedna strana/zona topila at bylo nastavene cokoliv...
Druha moznost je ze to mas proste zavzdusnene to topeni, tim bych asi zacal ze pri natocenym motoru povolis odvzdusnovak parkrat![]()
Treti moznost je ze elektroventily i odvzdusneni OK, a je spatnej klimatronic ale to se nestava, nejmene pravdepodobne takze to az nakonec resit, nejdriv vyloucit vsechny ostatni moznosti
Jdou ty ventily nějak proměřit?
Díky, zítra na to mrknu a uvidím, pořádně to prozkoumám.
Jen se mi zdá, že když stojí auto, tak to normálně topí. Pokud se auto rozjede tak fučí ten studenej v závislosti na rychlosti. Čím rychleji jedu tím více fičí studenej.
Na středových prsních výdeších je kolečko na redukci teplého vzduchu a přimíchávání studeneho, to vím a s mým problémem to nemá nic společnýho... No uvidíme.
Četl jsem, že jsou tam 3 odvzdušňováky, já vím jen o tom, co je hned za vyrovnávací nádobkou u chladiče. Kde by měly být ty ostatní?
Jen se mi zdá, že když stojí auto, tak to normálně topí. Pokud se auto rozjede tak fučí ten studenej v závislosti na rychlosti. Čím rychleji jedu tím více fičí studenej.
Na středových prsních výdeších je kolečko na redukci teplého vzduchu a přimíchávání studeneho, to vím a s mým problémem to nemá nic společnýho... No uvidíme.
Četl jsem, že jsou tam 3 odvzdušňováky, já vím jen o tom, co je hned za vyrovnávací nádobkou u chladiče. Kde by měly být ty ostatní?
