Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
alarm odber
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
A to Tě překvapilo? 
EDIT: teď jsem trochu googlil imobilizéry a vypadá to že většina je jich skutečně zapojená tak že se relé musí sepnout (ne rozepnout) aby auto mohlo odjet. Odběr je pak mnohem menší, ale hrozí, že porucha imobilizéru vypne za jízdy motor, pokud bude rozepínat okruh který se nepoužívá jen ke startování.jarda píše:Předpokládejme, že teď tam máš autorelé zapojené tak, že přes něj teče proud při zaalarmovaném autě. Pokud je to autorelé s odporem 90 ohm, tak žere 0.133 ampérů. Pokud změříš že to žere výrazně víc, někde je chyba a možná bude stačit to relátko vyměnit za stejné funkční.
Pokud se Ti 0.133 zdá moc, můžeš
- tam dát jiné relé s větším odporem, tedy menším odběrem
(kolik proudu to musí snést poznáš podle pojistky přes kterou ten proud teče). Tohle řešení musí stačit.
- to zapojit opačně, tak aby bylo sepnuté po odalarmování (to bych nedělal pokud by Ti to v případě poruchy vyplo za jízdy motor, ale třeba na startér by to asi nevadilo)
- tam dát to bistabilní relé, pokud takové za rozumné prachy seženeš a dokážeš ho rozumně zapojit (třeba na signál odemčení a zamčení), to bych dělal až jako poslední možnost.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
