Může být i vadný alarm, čidlo atp. Zkus jestli to bere i třebas 10min po zamknutí auta. Jinak slušný dvoucestný alarm by měl brát do 50mA. Co jsem měřil tak bral jen cca 23mA, ale záleží jaký je výrobce. Ale 180mA je sakra moc, to by si výrobce nedovolil...
Při rozsahu 200mA to ukazuje 0mA až 200mA
1.8 tedy znamená 1.8mA = 0.0018A
...jak píše Kami1
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Jestli se Ti začala vybíjet starší baterka teď jak začalo mrznout tak to je uplně normální.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
A měřil jsi na ni napětí? A vůbec, co přesně to auto (ne)dělá?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Sorry jestli to jsou debilní otázky, ale to vždycky někdo přijde že chce změřit odběr na baterce a pak se ukáže že mu nefunguje imobilizér nebo tak něco...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé