
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nestartuje - vyreseno !!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
Vcera me potkala neprijemna situace.Rano jsem auto normalne natocil na prvni drcnuti.V poledne jsem chtel vyrazit do prace a ono nic.Starter toci,baterka je nabita,dokonce jsem zkousel i jinou baterku a to same.Benalu je tam dost,cerpadlo tlaci(pri odpojene privodni hadici na listu cakal benal pri startovani)ale pokud byl klicek ve druhe poloze, tak z hadice zadny benal netekl,a to ma bejt lista natlakovana.Vubec nevim po cem jit,kor kdyz je to nepojizdny a na diagnostiku se s tim nedostanu.Pri startovani ma motor tendenci naskocit,slibi ,pohne se rafika aktualni spotreby.Pak zhasne a rafika se vrati zpet.Jsem totalne bezmocnej...........zkuste mne Vy znalejsi veci nekam nasmerovat(hlavne ne tam kam Slunce nesviti
) M50B25TU

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
pokud tam jde ten benal, tak to asi nezapaluje.
takže zjistit, jestli jde +12V do zap. cívek (relátko)
pokud ano, jestli jdou do nich impulzy (ř.j.),
pokud jdou, tak asi zajistit tu diag. nebo zkusmo vyměnit čidlo klikovky
(+ zkusit pohejbat s drátama a pročistit konektory)
pro sychr bych změřil napětí někde za pojistkama při tom startování (kostra)
v jaký teplotě je to zaparkovaný?
takže zjistit, jestli jde +12V do zap. cívek (relátko)
pokud ano, jestli jdou do nich impulzy (ř.j.),
pokud jdou, tak asi zajistit tu diag. nebo zkusmo vyměnit čidlo klikovky
(+ zkusit pohejbat s drátama a pročistit konektory)
pro sychr bych změřil napětí někde za pojistkama při tom startování (kostra)
v jaký teplotě je to zaparkovaný?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
na konektoru k cívkam by to napájení měl být pin č.3 (zelenej drát)
na pin 2 (černá) jdou z ř.j. ovládací impulzy pro zapalování, pokud tam nejdou, tak je něco špatnýho s ř.j. nebo i s čidlama
u toho paliva je taky důléžitej tlak, můžeš zkusit trošku zahřát podtlakovej regulátor, jestli není zamrzlej, nejlepší by bylo garáž trošku vytopit
na pin 2 (černá) jdou z ř.j. ovládací impulzy pro zapalování, pokud tam nejdou, tak je něco špatnýho s ř.j. nebo i s čidlama
u toho paliva je taky důléžitej tlak, můžeš zkusit trošku zahřát podtlakovej regulátor, jestli není zamrzlej, nejlepší by bylo garáž trošku vytopit
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
regulátor je na pal. liště, ale to, že může být zamrzlej, je jenom takový kdyby...
ty impulzy by bylo nejvhodnější ověřit osciloskopem
nebo můžeš zkusit můj postup, kterým jsem jednou ověřoval funkčnost zapalování (já mám ale ISo a tam jsou zapalovací kabely):
vydělal jsem svíčky
zapojil na ně kabely
seřadil je vedle sebe podle pořadí zapalování
a uzemnil kostry
- no a při točení startérem bylo krásně vidět, jak tam z jisker běhala lajna, takže jakýkoliv vynechávání apod by bylo poznat
ty impulzy by bylo nejvhodnější ověřit osciloskopem
nebo můžeš zkusit můj postup, kterým jsem jednou ověřoval funkčnost zapalování (já mám ale ISo a tam jsou zapalovací kabely):
vydělal jsem svíčky
zapojil na ně kabely
seřadil je vedle sebe podle pořadí zapalování
a uzemnil kostry
- no a při točení startérem bylo krásně vidět, jak tam z jisker běhala lajna, takže jakýkoliv vynechávání apod by bylo poznat
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti svíčky budou normálně zapalovat, tipoval bych čidlo otáček kliky. Když mi odešlo tak motor při startování občas škytnul jako kdyby chtěl naskočit, ale víc nic. Bez tohohle čidla motor nejde nastartovat.
Teď by to i vzhledem ke sněhu bylo možný, mě odešlo po tom co mi do něj natekla voda při mytí motoru - nejspíš totiž věkem už nebylo stopro vodotěsný. Tobě tam mohl spodem vletět sníh a pak roztát.
Teď by to i vzhledem ke sněhu bylo možný, mě odešlo po tom co mi do něj natekla voda při mytí motoru - nejspíš totiž věkem už nebylo stopro vodotěsný. Tobě tam mohl spodem vletět sníh a pak roztát.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
tak nakonec asi to vypada na tlak v palivove soustave.Pokud startuju a ihned po tom vypojim hadici od cerpadla tak vytece max. cajova lzicka benalu a nic vic.Pritom by mel byt tlak v systemu od startovani asi 2hodiny v liste.Je pravda, ze cerpadlo ani nezabzuci pri otoceni klicku do 2. polohy.Takto to dela u obou funkcnich cerpadel.Relatko jsem mel z funkcni 36ky pujce na nic.Je to mozne???Me to pripada jako jedine vychodisko.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
cerpadlo nezabzuci pri otoceni klicku do 2. polohy.Pri startovani cerpadlo neco tlaci,ale nevim kolik.Kdyz se odpoji lista a nastartuje se, tak z hadicky caka stava.Jenze, pokud cerpadlo ihned po startovani odpojim z hadice,tak vytece jen cajova lzicka benzinu.Kdyz tam je 3bar tlaku, atk by mi to melo postrikat cely auto a to se nedeje.
Pokud odpojíš přívod paliva od vstřikovací lišty a zapneš klíček do druhé polohy aby svítily kontrolky, tak se musí zapnout čerpadlo a tlačit benzín, pokud se nic nedějě, tak bude nejspíš problém v čerpadle, které je v nádrži, nebo vedle ní. V zimě je častý problém, že se v něm nahromadí voda a zamrzne.