Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě 330XD E46. Spolehlivst automatu?
Ta trať byla před nasněžením upravená pro tyto účely. Jinak bych tam taky nejel. Ale musím říci, že až tam jsem pochopil jak ten pohon vlastně funguje. Tohle má právě VW nedořešené, že EDS (elektronická uzávěra difu) funguje až od 20km/h a ještě musí být rozdíl v otáčkách kol cca 100ot/min., což znamená, že se dřív zahrabeš, než zaberou všechna 4.
Jweště mi nějak hlava nebere ten otevřený diferák u XD. Poměr je tam nějak cca 62:38(nebo kolik) v prospěch zadku. Jak to teda funguje? Když by byl opravdu otevřený, tak je poměr 50:50 a šmitec. Tohle by znamenalo, že je to taky nějakej samosvor, ne? Jak jinak by mohlo jít víc krouťáku na zadek, když by to nebylo nějak řešený samosvorem?
Jweště mi nějak hlava nebere ten otevřený diferák u XD. Poměr je tam nějak cca 62:38(nebo kolik) v prospěch zadku. Jak to teda funguje? Když by byl opravdu otevřený, tak je poměr 50:50 a šmitec. Tohle by znamenalo, že je to taky nějakej samosvor, ne? Jak jinak by mohlo jít víc krouťáku na zadek, když by to nebylo nějak řešený samosvorem?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
mrkni na video je tam i porovnání s quatro jak to funguje.Majkl1 píše:Ta trať byla před nasněžením upravená pro tyto účely. Jinak bych tam taky nejel. Ale musím říci, že až tam jsem pochopil jak ten pohon vlastně funguje. Tohle má právě VW nedořešené, že EDS (elektronická uzávěra difu) funguje až od 20km/h a ještě musí být rozdíl v otáčkách kol cca 100ot/min., což znamená, že se dřív zahrabeš, než zaberou všechna 4.
Jweště mi nějak hlava nebere ten otevřený diferák u XD. Poměr je tam nějak cca 62:38(nebo kolik) v prospěch zadku. Jak to teda funguje? Když by byl opravdu otevřený, tak je poměr 50:50 a šmitec. Tohle by znamenalo, že je to taky nějakej samosvor, ne? Jak jinak by mohlo jít víc krouťáku na zadek, když by to nebylo nějak řešený samosvorem?
http://www.youtube.com/watch?v=eT8nNFQ3 ... r_embedded#!
a zde taky něco audi a bmw
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAl ... re=related
To druhé je profláknuté a mohu ti říci zmanipulované video. Mám torsena a s tímhle nemám problém. Dokonce mám i ozkoušené: zadní náprava ve vzduchu a jedno přední ve vzduchu a když víš jak na to, tak jedeš. Samo o sobě pochopitelně ne, ale s přemýšlejícím řidičem to jede.
Navíc já psal o otevřeným difu, tudíž jsem nemyslel Xdrive, ale jeho předchůdce. Nevím jak se mu říkalo, že by jen "X"?
Navíc já psal o otevřeným difu, tudíž jsem nemyslel Xdrive, ale jeho předchůdce. Nevím jak se mu říkalo, že by jen "X"?
-
DawletE30
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 08.10.2008 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2395
sice ti servisak řekl že je tam doživotni napln ale neni to myšleno do konce lidskeho života.Nevim jak u BMW ale u škodovky automat je dělanej na 250tis km a tim je myšlena ta doživotni napln.srubajs píše:Takže měnit olej i filtry...řešil jsem to když jsem kupoval E46 v automatu, a techniků BMW Cartec v Ostravě jsem se ptal jak to je s automatem a dostal jsem odpověd, že tam je doživotní náplň, která se nemění!!!
To dám radši 2-3 tisíce do výměny teď než se něco posere a já se nedoplatím.
Moje osobni zkušenost:
otec ma superba 2.5dti v automatu, najeto při koupi 149tis(ve skutečnosti cca190tis) v automatu byla puvodni napln olej, řadil pěkně, bez problem ale nedalo mi a vzal jsme to na servis že vyměnim olej, po demontaži deklu a vypuštěni oleje jsem se zděsil. To co vyteklo z te převodovky se nedalo nazvat olejem, filtr co je na vaně převodovky se roztrhal na cucky a rozmichal se z olejem. Prostě totalni sračka. Tak že je vždycky lepši při koupi auta s automatem vždycky provest kontrolu nebo vyměnu oleje a filtru.
V dnešní době automobilky konstruují auta na cca 200t km. To je pro ně doživotí. Není v jejich zájmu, aby auto jezdilo čtvrt století.
Doby MB, kdy najelo dvě mega jen s výměnami oleje a do motoru vedly dva dráty ke startéru a dva k altíku, jsou nenávratně pryč.
O tzv. život po životě se pokoušíme pouze my, co nemáme na new káry.
Doby MB, kdy najelo dvě mega jen s výměnami oleje a do motoru vedly dva dráty ke startéru a dva k altíku, jsou nenávratně pryč.
O tzv. život po životě se pokoušíme pouze my, co nemáme na new káry.
