Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e36 koupě

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#101 Příspěvek od c4mel »

jak tak eště čumím po těch autech tak mi trošku začala vrtat hlavou alfa 156 1.8 má to 144koní a je eště lehčí než to bmw ale zase si řikám je to alfa tak at se to furt nesere... jak se řík proč na sebe řidiči alfy mávaj když kolem sebe projíždí?? protože se znaj ze servisu
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#102 Příspěvek od c4mel »

eště sem se chtěl zeptat mají všechny 316 a 318 v zadu kotoučové brzdy nebo to bylo kdysi taky za příplatek a sou i bubnové vzadu??
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#103 Příspěvek od paca »

318is má určo kotouče, 316i a 318i asi za připlatu
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#104 Příspěvek od icecold »

kotoučové brzdy vzadu měli 316i a 318i touring myslím
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#105 Příspěvek od jarda »

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#106 Příspěvek od paca »

icecold píše:kotoučové brzdy vzadu měli 316i a 318i touring myslím

jj, nato jsem zapomněl :wink:
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#107 Příspěvek od c4mel »

aha tak dí tak eště budu muset čumět estli maj vzadu kotouče dalěí starost :D ale inak dík :-)
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#108 Příspěvek od Kindl0sch »

316i jsem ještě neviděl s kotoučema vzadu a 318i pouze u touringa v origo M-paketu,tudíž u těch českých hrob-paketů asi moc kotoučovejch nenajdeš
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#109 Příspěvek od xSAFA »

c4mel: A proč to je jedna z tvých podmínek? Raději bych se zaměřil na stav než aby mělo kotouče... :wink:
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#110 Příspěvek od paca »

Kindl0sch píše: 318i pouze u touringa v origo M-paketu,tudíž u těch českých hrob-paketů asi moc kotoučovejch nenajdeš

jak píše icecold, všechny kombíky mají vzadu kotouče
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#111 Příspěvek od c4mel »

no ale já to nakonec budu kupovat z toho německa než s tudma... a jako je jasné že kdyby bylo nějaké dobré pěkné z bubnovýma a nebo nějaké v horším stavu s kotoučovýma že vemu stěma bubnama ale raději bych chtěl s těma kotoučema a už sem tak nějak rozhodlej jak to s tím autem bude :-) tedkom na přežrok koupím bud 316 nebo 318 a pak po matuře (když ji udělám :D ) ho prodám a koupím 323i to už budu snad makat takže to bude už v cajku i s penězma a tak se aspon naučím se zádokolkou a pak přesednu do něčeho silnéjšího :-)
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#112 Příspěvek od icecold »

no 316i by se kotouče vzadu hodíly, když naložím svojí 316ctku 5 lidma tak se ji moc těma bubnama brzdit nechce :D
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#113 Příspěvek od c4mel »

tak už mám doma řidičák :-) sice na něm vypadám jak debil ale to neva :D a zrovna musí tak srát :-( ale doufám že už se do konce tejdne projedu upúně mě to baví řídit :D ale jak na svini skoro nemám co :-(
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#114 Příspěvek od c4mel »

tak eště jedna otázečka by byla :-)za řadící pákou jak je jakoby ten zapalovač u některých aut jsou tlačítka a u některých ne co sou ty tlačítka zač? někde tady na foru sem čet (ale nevim jestli to bylo ono) že to je na zapnutí DSC ale viděl sem tam i 3 tláčítka co sou zač? a jestli je to to DSC a když tam ty tlačítka nejsou tak to auto ten systém DSC nemá?
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#115 Příspěvek od paca »

e36tka nemá DSC (to mají až e46). Tlačítka jsou tam ASC (nebo ASC+T) a 2x vyhřívané sedadla
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#116 Příspěvek od c4mel »

aha a ASC to je něco jako DSC? a jinak dík zase o něco chytřejší :-)
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#117 Příspěvek od paca »

ASC je něco jak u koncernu ASR = pozná, že se protáčejí kola a tím "dusí" výkon motoru. ASC+T je o něco lepší, přídávají se k tom "dusení" ještě brzdy.

DSC systém optimalizuje dynamickou stabilitu při akceleraci a rozjezdu a optimalizuje tažnou sílu. Navíc dokáže rozpoznat nestabilní chování za jízdy, jako je nedotáčivost nebo přetáčivost a pomáhá vůz stabilizovat regulací výkonu motoru a přibrzďováním jednotlivých kol.

DSC obsahuje ASC, ADB a CBC

ADB (Automaticky brzděný diferenciál) přibrzďováním hnacích kol funguje jako konvenční uzávěrka diferenciálu a zvyšuje hnací sílu za zvláštních podmínek, např. na sněhu.

CBC Cornering Brake Control - řízení rozložení brzdné síly na jednotlivá kola při změnách směru jízdy
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#118 Příspěvek od jarda »

U DSC je asi nejdůležitější to, že stále porovnává natočení volantu se směrem pohybu auta a rychlostmi jednotlivých kol a podle toho pozná když auto jede jinam než chce řidič a snaží se to srovnat.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#119 Příspěvek od c4mel »

tak jak ste mi poradili sem si našetřil eště víc peněz ale eště to dost ale eště bude brigáda o prázdninách... ale mám ještě jeden dotaz jestli mám šanci utáhnout 323i se 3500 tisíci měsíčně? ale bylo by to asi tak max půl roku pak už bude dost peněz... furt chci 318i a po prázkách budu na nít mít tak 60k ale kdybych šetřil do vánoc tak bych eště asi 10k sehnal a teda jestli mám koupit radši to 318i nebo 323i... jak sem se tak díval tak 323 má tak o litr větší spotřebu a já víc jak 400km za měsíc nenajedu takže to by se asi dalo utáhnout
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#120 Příspěvek od Afri »

Utahnout se to da.. Vzdycky zalezi jak moc a jak budes jezdit.. I kdyz si novacek, tak vem radsi tu 323, pac ta se vzdycky bude lepe prodavat a uz se nemusis bat nejakych dalsich investic jako u 318, pac tam se ti to z 99% ani nevyplati, pac u nas to nikdo neoceni. Nevim jestli to tady bylo zminene, ale asi nejlepe brat z nemecka z mobile.de ja od tamtad vzal 328i a za ty penize (2800 ojro) jsem mel uzasny kousek oproti tomu, co se da sehnat taky. Trosku mimo tema: Nevim kam jste dosli, kdyz jste se bavili o kotoucich na kompactu, ale jednoho kompacta(318i) jsem s kotoucema vzadu videl, ale nevim, jestli je to dobastleny..
Jinak hodne zdaru s BMW
Odpovědět