Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e36 koupě
no ale já to nakonec budu kupovat z toho německa než s tudma... a jako je jasné že kdyby bylo nějaké dobré pěkné z bubnovýma a nebo nějaké v horším stavu s kotoučovýma že vemu stěma bubnama ale raději bych chtěl s těma kotoučema a už sem tak nějak rozhodlej jak to s tím autem bude
tedkom na přežrok koupím bud 316 nebo 318 a pak po matuře (když ji udělám
) ho prodám a koupím 323i to už budu snad makat takže to bude už v cajku i s penězma a tak se aspon naučím se zádokolkou a pak přesednu do něčeho silnéjšího 



tak eště jedna otázečka by byla
za řadící pákou jak je jakoby ten zapalovač u některých aut jsou tlačítka a u některých ne co sou ty tlačítka zač? někde tady na foru sem čet (ale nevim jestli to bylo ono) že to je na zapnutí DSC ale viděl sem tam i 3 tláčítka co sou zač? a jestli je to to DSC a když tam ty tlačítka nejsou tak to auto ten systém DSC nemá?

ASC je něco jak u koncernu ASR = pozná, že se protáčejí kola a tím "dusí" výkon motoru. ASC+T je o něco lepší, přídávají se k tom "dusení" ještě brzdy.
DSC systém optimalizuje dynamickou stabilitu při akceleraci a rozjezdu a optimalizuje tažnou sílu. Navíc dokáže rozpoznat nestabilní chování za jízdy, jako je nedotáčivost nebo přetáčivost a pomáhá vůz stabilizovat regulací výkonu motoru a přibrzďováním jednotlivých kol.
DSC obsahuje ASC, ADB a CBC
ADB (Automaticky brzděný diferenciál) přibrzďováním hnacích kol funguje jako konvenční uzávěrka diferenciálu a zvyšuje hnací sílu za zvláštních podmínek, např. na sněhu.
CBC Cornering Brake Control - řízení rozložení brzdné síly na jednotlivá kola při změnách směru jízdy
DSC systém optimalizuje dynamickou stabilitu při akceleraci a rozjezdu a optimalizuje tažnou sílu. Navíc dokáže rozpoznat nestabilní chování za jízdy, jako je nedotáčivost nebo přetáčivost a pomáhá vůz stabilizovat regulací výkonu motoru a přibrzďováním jednotlivých kol.
DSC obsahuje ASC, ADB a CBC
ADB (Automaticky brzděný diferenciál) přibrzďováním hnacích kol funguje jako konvenční uzávěrka diferenciálu a zvyšuje hnací sílu za zvláštních podmínek, např. na sněhu.
CBC Cornering Brake Control - řízení rozložení brzdné síly na jednotlivá kola při změnách směru jízdy
U DSC je asi nejdůležitější to, že stále porovnává natočení volantu se směrem pohybu auta a rychlostmi jednotlivých kol a podle toho pozná když auto jede jinam než chce řidič a snaží se to srovnat.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
tak jak ste mi poradili sem si našetřil eště víc peněz ale eště to dost ale eště bude brigáda o prázdninách... ale mám ještě jeden dotaz jestli mám šanci utáhnout 323i se 3500 tisíci měsíčně? ale bylo by to asi tak max půl roku pak už bude dost peněz... furt chci 318i a po prázkách budu na nít mít tak 60k ale kdybych šetřil do vánoc tak bych eště asi 10k sehnal a teda jestli mám koupit radši to 318i nebo 323i... jak sem se tak díval tak 323 má tak o litr větší spotřebu a já víc jak 400km za měsíc nenajedu takže to by se asi dalo utáhnout
Utahnout se to da.. Vzdycky zalezi jak moc a jak budes jezdit.. I kdyz si novacek, tak vem radsi tu 323, pac ta se vzdycky bude lepe prodavat a uz se nemusis bat nejakych dalsich investic jako u 318, pac tam se ti to z 99% ani nevyplati, pac u nas to nikdo neoceni. Nevim jestli to tady bylo zminene, ale asi nejlepe brat z nemecka z mobile.de ja od tamtad vzal 328i a za ty penize (2800 ojro) jsem mel uzasny kousek oproti tomu, co se da sehnat taky. Trosku mimo tema: Nevim kam jste dosli, kdyz jste se bavili o kotoucich na kompactu, ale jednoho kompacta(318i) jsem s kotoucema vzadu videl, ale nevim, jestli je to dobastleny..
Jinak hodne zdaru s BMW
Jinak hodne zdaru s BMW