Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e 36 Angel eyes...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od Kuhnak »

Zdravím....potreboval bych trosku poradit..mam na aute tyhle svetla (uz jsem to s nima koupil) problem je v tom,ze sviti jen jedna strana... O krouzky nejsou led ale ty druhy ..zarivkovy jakoby :D nevim,jak se tomu nadava...jde o tom,ze jsem zistil,ze je v pi*i INVERTOR,ma jeden okruh mrtvej a proto jede jen jedna strana. Jenze problem nastal,kdyz jsem zjistoval ,kde tuhle kouzelnou krabickou koupit....coz o to..krabicku jsem sehnal..ale musel bych si k ni vzit i dalsi dve svetla,coz se mi moc nechce:D Tudiz ocenim kazdou radu :) dikec ;-) 8)
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 2449
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od stenlie »

čau teď jsem řešil úplně stejnej problém .. spálil se mi ten modul k CCFL kroužkům musel jsem koupit celou sadu novou . ze světel jsem vydělal ten modul je na konektorech hroznej přístup ale dá se to . vyměnil jsem čistě jen ten modul napojil kábliky od napájení a zas to funguje jak má :-)

PS: mám žlutý kroužky sadu jsem kupoval bílou šlo mi jen o moduly vyměnil modul a všechno funguje jako dřív .
Uživatelský avatar
bergos
Registrovaný
Příspěvky: 4075
Registrován: sob 02.10.2004 00:00
Bydliště: OSTRAVA!!!
Klubové ID: 159

#3 Příspěvek od bergos »

já je teď objednával tady a rovnou jeden do zásoby...

http://www.bmw-doplnky.cz/produkt/angel-eyes-invertor/

:wink:
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
8-)
TMC
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od TMC »

na bmwstyle jsou ještě o pajdu levnější :wink:

http://www.bmwstyle.cz/index.php?akce=d ... ozi_id=116
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od Kuhnak »

parada,taky jsem to nasel po umornym snazeni :D uz jsem mel bobanky,ze to nesezenu:D ale 150-200 za kus je parada:) at si invertory jen hoří v tom případě :D
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#6 Příspěvek od Kuhnak »

Kdyz uz jsem v tom borci,tak bych se rad zeptal....tuhle e 36ku,co jsem koupil mam asi mesic...je to uz 3ti bmw a vzdycky se rad vracim :)
Nicmene je to s motorem 2,5TDS po chip tuningu,jen bych se chtel zeptat,jestli vite,kdy u sériovyho nastaveni motoru zabira turbo,protoze me zacn znatelne tlacit az od dvou tisic,coz si myslim,ze je pozde....a jeste jeden dotaz bych mel....teply starty jsou dloooooouhy oproti studenejm,je to jen nastaveni cerpadla,nebo uz je cerpadlo načnutý a mam ho hodit po psovi ?:DDiky
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#7 Příspěvek od mrJekill »

Turbo mi tlačí zhruba od 1700ot/min a dlouhý starty za tepla značí KO čerpadlo,ale skus ještě koupit a přidat do nafty aditivum (třeba tohle: http://www.super-aditiv.cz/super-diesel-aditiv.html ).
Byl jsem překvapen,ale naprosto přestaly problémy s teplými starty a auto začalo najednou po vyjetí dvou nádrží i za tepla chytat na drc[/img]
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#8 Příspěvek od Kuhnak »

okay....dikec....snad to aspon trosku pomuze :)
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#9 Příspěvek od riderfery »

me praskla pojistka a svitila mi jen leva strana a na pravy jen normalni zarovky a ty krouzky ne
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#10 Příspěvek od Kuhnak »

svetla mi sviti normal,jen ty krouzky šu*ají:D

Nicmene dneska jsem si vsiml skaredyho zvuku:D myslel jsem,ze je netesnej vstrik ale nikde to ofoukly neni...tudiz se jen modlim aby to byl hydroštel a ne podpalenej ventil...grrr.....stejne musim vymenit olej,tak k tomu naliju treatment..snad to pomuze,pokud to je hydroštel....ale ventil to prej asi nebude,protoze kdyby byl podpalenej,tak by kolisaly volnobezny otacky....vse ukazuje na štely,protože pri vyssich otackach se zvuk vytrati...tzn s narusten tlaku oleje hydroblb zacne fungovat spravne,co myslite?
Uživatelský avatar
bergos
Registrovaný
Příspěvky: 4075
Registrován: sob 02.10.2004 00:00
Bydliště: OSTRAVA!!!
Klubové ID: 159

#11 Příspěvek od bergos »

TMC píše:na bmwstyle jsou ještě o pajdu levnější :wink:

http://www.bmwstyle.cz/index.php?akce=d ... ozi_id=116
jenže nejsou stavem. :(
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
8-)
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od paveld »

bergos píše:
TMC píše:na bmwstyle jsou ještě o pajdu levnější :wink:

http://www.bmwstyle.cz/index.php?akce=d ... ozi_id=116
jenže nejsou stavem. :(
Já si je tam v minulosti objednal a taky nebyli skladem... dá se to objednat ale je to tak na měsíc. Já si je radši sehnal jinde, když bylo takovou dobu ticho z jejich strany.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#13 Příspěvek od Tompo »

Kuhnak píše:svetla mi sviti normal,jen ty krouzky šu*ají:D

Nicmene dneska jsem si vsiml skaredyho zvuku:D myslel jsem,ze je netesnej vstrik ale nikde to ofoukly neni...tudiz se jen modlim aby to byl hydroštel a ne podpalenej ventil...grrr.....stejne musim vymenit olej,tak k tomu naliju treatment..snad to pomuze,pokud to je hydroštel....ale ventil to prej asi nebude,protoze kdyby byl podpalenej,tak by kolisaly volnobezny otacky....vse ukazuje na štely,protože pri vyssich otackach se zvuk vytrati...tzn s narusten tlaku oleje hydroblb zacne fungovat spravne,co myslite?
S tím výplachem oatrně, určitě už máš 200 a víc tkm, akorát rozpustíš usazenej karbon a napácháš víc škody, než užitku... :idea:
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#14 Příspěvek od Kuhnak »

ted nevim ,jestli se bavis o tech dlouhych startech a nebo o tom hydrostelu :D..co se toho oleje tyce,tak tam k novymu oleju soupnu neco takovyho asi..

http://www.olejshop.cz/aditiva/p/gold-e ... tor-440ml/
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#15 Příspěvek od Kami1 »

s těma přísadama do oleje opatrně,
ten doktor ve mě moc důvěru nevzbuzuje,
když už bych do něčeho šel,
tak bych osobně vybíral z tohoto:
http://www.liquimoly.cz/
- relativně renomovanej výrobce, maj tam přímo sračku na hydroštely, hodně výrobků maj na bázi MoS
http://www.bishopsoriginal.cz/
- podle mě maj jako jediní nějaké reference a jako jediní ve mě vzbuzujou důvěru, že to funguje,
nějaký aditiva jsem od nich zkoušel, jejich přínos nemůžu posoudit, ale motor jede

nejlepší je ty hydra vyměnit
Kuhnak
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#16 Příspěvek od Kuhnak »

koukam dalsi Brnak;-) no necham si to projit hlavou..toho doktora normalne v praci lejem a zatim zadnej problem....no tak uvidim no:) videl jsem ze maji Liqui Moly pobocku aj v Brne,tak tam v pondeli cinknu a uvidim
Odpovědět