Jinak přední ráfky jsou 8,5 x 16 Et16 a zadek 9,5 x 16 Et8....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nová kola a zřejmě tahání lemů...
na předešlé e36 jsem měl ty samý kola akorát všechny 4 byly 9,5x16 et8....
jenže lemy byly už vytažený při koupi...
je jasné, že ted to drhnout bude...
ale když chce člověk pořádný kola,tak holt musí dát širší..né každej chce jezdit s prominutím na sociálních 15kách...
stačí že na nich musim přetrpět zimu
jenže lemy byly už vytažený při koupi...
je jasné, že ted to drhnout bude...
stačí že na nich musim přetrpět zimu
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
To už je opravdu dost vzadu
Je tam dvojitý plech, klasika zahnutí vnitřního a vnějšího plechu a zabodováno do sebe, plus většinou vytmeleno. Vytáhnout to ale jde. Stačí většinou jen v nejvyšších místech lemu a nazout užší gumu(samo v rámci možností a rozumu). Popř. někdo dává "gumy do per" tím zajistí pohyb nahoru, akorát pak jde všechno dop... a je to tvrdý, naštěstí e36 nemá tak těžký zadek.
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
všechno jde, když se chce...

já měl vzadu 17"x9,5J et13 a gumu 225/45. vytáhnout válcovačkou to šlo vzadu úplně krásně, na předek se nemuselo vůbec šahat. osobně bych dal u tebe taky šiřší gumu, aspoň 215.
teď mám na 9,5 gumu 235 a je to taky hříbek. doufám že pak to nebudeš vyvažovat stejně jak to máš teď...

já měl vzadu 17"x9,5J et13 a gumu 225/45. vytáhnout válcovačkou to šlo vzadu úplně krásně, na předek se nemuselo vůbec šahat. osobně bych dal u tebe taky šiřší gumu, aspoň 215.
teď mám na 9,5 gumu 235 a je to taky hříbek. doufám že pak to nebudeš vyvažovat stejně jak to máš teď...
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
e36 při rozumném zadním rozšíření opravdu vypadá k světu(aka mnoho na bmwsyndikat). Sám se snažím o maximum rozšíření při neúpravě lemů a vychází to na tu 8.5 s et15 a 205 až 215gumu. Při pevném podvozku... Pak už se musí tahat. Jinak seriové alu kola mají též něco do sebe,ale prostě na zarovnání ALU s lemem to prostě nemá, toť můj osobní názor 
viz:
http://www.canibeat.com/2010/10/simplicity-at-its-best/
bez těch podložek.
toť můj vzor
viz:
http://www.canibeat.com/2010/10/simplicity-at-its-best/
bez těch podložek.
toť můj vzor
no tak ta M3 vypadá hodně pěkně...Kola rám všechno co mam rád...
jinak ten rám bych si taky nechal líbit, ale plánuju že se zůčastním soutěží Emma a tam by mi možná trochu vadil pro dobrou akustiku uvnitř auta...
Jo a ještě k těm kolům, tak na zimu mám klasiky socky origo bmw 7x15 et42......ale nedovedu si představit že bych na nich měl jezdit v létě...styděl bych se : D přeci jen jsou škarede oproti límcovým kolům..
jinak ten rám bych si taky nechal líbit, ale plánuju že se zůčastním soutěží Emma a tam by mi možná trochu vadil pro dobrou akustiku uvnitř auta...
Jo a ještě k těm kolům, tak na zimu mám klasiky socky origo bmw 7x15 et42......ale nedovedu si představit že bych na nich měl jezdit v létě...styděl bych se : D přeci jen jsou škarede oproti límcovým kolům..
kola jsou z 5ky E34...
a jinak na širší kola se obouvají užší gumy jen kvůli vzhledu...nebo teda zaroven i kvuli tomu aby líp zajely do blatníků...
ale minulej tejden u nás byla vychřice a na auto mi spadla omítka z celého štítu (plocha cca 10x10 metrů....) takže celé auto jde znovu do laku...tím pádem chci udělat upravy na karoserii před lakem,takže vytáhnout blatníky je minimum...
a jinak na širší kola se obouvají užší gumy jen kvůli vzhledu...nebo teda zaroven i kvuli tomu aby líp zajely do blatníků...
ale minulej tejden u nás byla vychřice a na auto mi spadla omítka z celého štítu (plocha cca 10x10 metrů....) takže celé auto jde znovu do laku...tím pádem chci udělat upravy na karoserii před lakem,takže vytáhnout blatníky je minimum...
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Být tebou, tak se na tahání vykašlu a dám normál kola. Mě osobně se třeba vytahování blatníku či lemů vůbec nelíbí. A A-čkovej styl už není IN. Nehledě na to, že s tím jsou spojené prblémy typu: lépe to rezne, když se to neudělá dobře, případný prodej auta může díky tomu být ovlivněn jelikož už to neni origo vypadající kastle. Prostě já bych na to lupnul pěkný 17" s odpovídajícím ET např. od 35-41 a bude to krasavec. Nač si přidělávat starosti. 
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tydle kola se na E36 vubec nehodi , a hlavne nestoji za to si zkurvit lemy
na jedne kastly mam tedka vytazeny lemy , jsou tam origo m3 kola vypada to tedka silene
prostě neeeeeee

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jinak tady jsou fotky jak vypadal muj bejvalej compact...se samosvorem s nim byla občas i sranda ale prostě iso nemá výkon na větší blbnutí...
http://djmoulis.rajce.idnes.cz/bmw/
přední i zadní kola 9,5x 16 ET8 gumy vpředu 195/45 a zadek na jedné fotce 225/40 a pak 205/45....vpředu je vidět proč se na široký kola obouvají užší gumy...
ale viděl jsem v německu dokonce na 7 x 15 gumu 165/45...a vypadá to taky moc pěkně...
http://djmoulis.rajce.idnes.cz/bmw/
přední i zadní kola 9,5x 16 ET8 gumy vpředu 195/45 a zadek na jedné fotce 225/40 a pak 205/45....vpředu je vidět proč se na široký kola obouvají užší gumy...
ale viděl jsem v německu dokonce na 7 x 15 gumu 165/45...a vypadá to taky moc pěkně...
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Každému se líbí něco jiného a je to tak dobře řekl bych
Jinak původně snad přišli užší gumy na širší ráfek z Japonska od driftařů, aby se to nesvléklo při driftu, nebo aby to šlo lépe utrhnout. A poté v Němec taky proto aby ALU s nižším ET(větší šířkou) nedrhli o lem, resp. aby se nemuseli upravovat lemy. Takže dokonce TUV schvaluje 215 gumu na 8,5ráfek, což už je Ačko větší. Jinak snad žádné velké nebezpečí nehrozí když se dodrží určitý poměr ALU a pneu šíře.
