Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Za studena nechce jet...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od Beckham_7 »

Zdravím borci, mám takovej problem...Měl sem auto v servise, kde mi dělali těsnění pod hlavou to už je OK, ale začlo mi to dělat že jak je studené, vůbec nechce jít do otáček ani volnoběh nedrží a zdechá to...Když chci přidat plyn tak se úplně udusí a zdechne...ale jen trochu se zahřeje, tak jede úplně normálně...Nevíte co by to mohlo dělat?Třeba svíčky zaprasené nebo vlhké?Jsem s toho jelen...Moc vám děkuji za rady.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#2 Příspěvek od Cuky »

třeba čidlo teploty motoru? Motor nemá údaj o teplotě tudíž neobohatí směs a pak nejede studenej a chcípá?
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#3 Příspěvek od Beckham_7 »

Ale čidlo teploty motoru mi vyměnili, takže by to mělo být OK..Jenže předtím než sem to tam dal, tak mi to nedělalo, jen že by to nějak zajebali...jj chcípá no
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#4 Příspěvek od Beckham_7 »

No on mi tam měnil čidlo teplloty vody, to je asik to stejné ne?Mě to totiž na přístrojovce haluzovalo že když se motor zahřál, tak ručička bylo narmálně v půlce a pak z ničeho nic sjela úplně dolů, pak zase vyjela do půlky atd. a stejně se to nevyřešilo a dělá to furt...Takže jsem s toho už mimo...Ale kyž sem tam měl to staré, tak to jen špatně ukazovalo, ale jelo to normálně...Tak fakt nevím..
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#5 Příspěvek od Cuky »

ty čidla by tam měly být myslím dvě ale nechci kecat a to s tou ručičkou teploty mi dělá taky a to bude spíš budíkama protože když mi padne ta ručička dolu a bouchnu do palubovky tak zase naskočí takže asi nějaká kabeláž. Koukni tady měly by být ty čidla dvě http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#6 Příspěvek od Beckham_7 »

No podle mě to budíkama jako takhle nebude, protože už tam mám druhé a dělá to na obojích...Takže spíše kabeláž co je k ním...A ty čidla jsou úplně stejné?Nebo které slouží k čemu?Asik to teplotní čidlo je na kontrolu jestli je motor zahřátý či není-toto je asik můj problém...A to druhé Dálkový teploměr-čidlo je tam na co?Moc děkuji za rady a odpovědi
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#7 Příspěvek od Cuky »

čidla stejná nejsou alespoň podle čísel a jedno by mělo být pro řj. A to druhé pro ukazatel teptoty motoru a tobě asi právě odešlo to druhé a co máš vlastně za motor to se pak můžeš kouknout v RealOEM kde je to čidlo
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#8 Příspěvek od Beckham_7 »

Já mám 325i takže M50 motor...A dá se to vyměninit aniž by se musela rozebrat hlava motoru? Vyměním si to doma sám v poho, že bych koupil obě ty čidla nové a mrsknul bych je tam...Nechce se mi to cpát zase do servisu :( Takže které by mi mělo odejít to Teplotní čidlo a nebo Dálkový teploměr-čidlo?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#9 Příspěvek od Cuky »

http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... s=M&arch=0 tak si klikni tady tam si zadáš co máš za auto a nejdeš kde to je a hlavu rozebírat nemusíš to půjde nějak ven jen až je vyndáš tak ti z toho poteče chladící kapalina tak buď musíš být rychlej a hnebo si vodu upustíš :)
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#10 Příspěvek od Cuky »

mělo by to být ten dálkový teploměr alespoň na m42 to tak je ten víc k převodovce
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#11 Příspěvek od Beckham_7 »

No tak snad to bude těma čidlama...Jsem zvědavej...Jinak mě s toho jebne, díky moc za rady, pak sem napíši jak to vše dopadlo
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#12 Příspěvek od Beckham_7 »

Tak sem byl dnes na diagnostice a ta ukázala to čidlo vadné....Tak mi ho odpojil a říkal že když je odpojené mělo by to pro motor ukazovat pořád -170 stupňů...Jak bude úplně studenej mám ho skusit natočit a když už to dělat nebude, tak objedná nové a jestli to dělat bude pořád, tak to bude asi kabeláží říkal.Tak pak dám echo jestli to dělá nebo ne-e:)
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#13 Příspěvek od Beckham_7 »

Tak poděl, nepomohlo ani odpojení toho čidla....Takže tím to nebude.Nemůže to dělat třeba sání nebo něco jiného?Jsem
z toho zufalej...Zajímavé že diagnostika ukázala závadu toho čidla...Nic víc tam vidět nešlo, je možné že to dělá něco jiného?Nechápu to, dnes ráno sem to vyzkoušel a nic no prostě na volnoběh kolísají otáčky a když přidám plyn, tak se udusí a zdechne...Trochu se zahřeje a je to OK a jede bez problému...Díky za rady
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#14 Příspěvek od Cuky »

Tak jde o to jestly odpojil to správné ukazuje ti ukazatel teploty? Jestly ne tak asi odpojil to špatné a pokud je pravda že bez čidla to bude hlásit ohrátý motor tak tvůj problém bez čidla přetrvá ne? Řj potřebuje mít signál že je studenej motor aby obohatila směs nebo ne?
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#15 Příspěvek od Beckham_7 »

Čidlo odpojil asik dobré, protože přistrojovka ukazuje správně...jj dělá to pořád to stejné jak s tím čidlem zapojeným, tak i když je odpojené...Ten mechanik právě říkal že když ho odpojí, tak by to mělo ukazovat pořád -170 stupňů...Takže jak říkáš ty vůbec to nemá vliv jo?Prostě jestli je špatné nebo odpojené, tak řídící jednotka rozdíl nerozpozná a myslí si pořád že je ten motor zahřátej je to tak?Děkuji za odpověď a rady
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#16 Příspěvek od Cuky »

jo ták já si nevšiml že by to mělo ukazovat - 170 tak v tom případě je to asi pravda
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#17 Příspěvek od Beckham_7 »

Myslíš že jo?Tak co by to pak mohlo dělat????
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#18 Příspěvek od Beckham_7 »

Tak jsem na to byl kouknout a zjsistil sem že byla prasklá hadice co jde do kolena k sání z motoru...Myslíte že by to mohlo mít nějakej vliv???Polátal sem tu hadici natočil to, ale motor nebyl úplně studenej...tak to drželo krásně...Mohlo by to být tím???Jak bude úplně studenej, tak to vyzkouším...Ale nejde mi do hlavy to čidlo, že ho diagnostika ukázala jako špatné když ne nové....To čidlo je přesně toto co jsem tam dával http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=64749 může být blbé???
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#19 Příspěvek od Kami1 »

to bude tou dírou
Beckham_7
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 01.09.2010 00:00

#20 Příspěvek od Beckham_7 »

No snad máš pravdu...Byl bych moc rád:)
Odpovědět