Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

klepání motoru E36 M42B18 (IS)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#21 Příspěvek od TuRo »

Kami1 píše:
TuRo píše:Taky možnost no :D , težko říct která alternativa vyjde levnějc, ale zase si říkám že nevím co koupím za vyběhanou mrdku, tak když si ten svůj udělám, rovnou ho aj překroužkuju a tak tak budu mít motor po GO v top stavu... uvidím :wink:
:D :D :D

to ses asi nedíval na ceny těch dílů...
Tak nesmíš brát v potaz cenu z ETK taky
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#22 Příspěvek od TuRo »

Paty píše:ještě se zamysli proč ti to udělalo? co je špatně,aby ses příště vyvaroval...
může to bejt olejem?
No nad tím jsem taky přemýšlel, jednu dobu jsem tam měl míň oleje, mohlo to být tím, a nebo taky tím že mam posunutej omezovač na 7000 místo 6500... ale spíš ten olej, ale to není věc co se stane hned, to už mohlo být chycený dost dlouho :roll:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#23 Příspěvek od Kami1 »

já myslím, že docela můžu, protože to zhruba odpovídá.
tipuju hodně přes 20 t. Kč (záleží co si představujeme pod GO a "motor v top stavu", taky kolik to má nalítaný)
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#24 Příspěvek od TuRo »

Kami1 píše:já myslím, že docela můžu, protože to zhruba odpovídá.
tipuju hodně přes 20 t. Kč (záleží co si představujeme pod GO a "motor v top stavu", taky kolik to má nalítaný)
To neee, přebroušení kliky, nový axiální ložiska a šalky tak zhruba pětku + těsnení pod hlavou + nový kroužky jseš tak na 8 000,- nic víc není potřeba a motor vklikdu odjezdi dalsich 200 000 :wink:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#25 Příspěvek od Kami1 »

pro mě teda motor v top stavu znamená něco víc, ale to je jedno.

jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)

no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#26 Příspěvek od TuRo »

Kami1 píše:pro mě teda motor v top stavu znamená něco víc, ale to je jedno.

jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)

no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
Co víc myslíš? Myslel jsem v top stavu po funkční stránce a to myslim že bude, budu přece mít celej spodek novej, rozvody jsem dělal asi 20 000 kiláků zpět, a například těsnění víka nentilů mám taky chvilku nový, i když nemá na funkčnost vliv.
Máš pravdu že těsnění to chce nový všechny, ale to se pořád pohybujem kolem 10k a ne 20...
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#27 Příspěvek od Kami1 »

samozřejmě jak to plánuješ je určitě dostačující,
ale "v top stavu" beru jako "jako novej"

takže v podstatě veškerej "spotřebák" novej, sbroušení ventilů a sedel (2000), rozvody (10000), zdvihátka (6000), odkarbonování (???), případně olejovej ventil, gufera apod.

plus těsnící sada spodku motoru (2000), ale tam stačí jen některá těsnění a dá se vypomoct silikonem

že máš nový rozvody, jsem nevěděl.

s tím těsněním víka ventilů bacha, jakmile ho znovu použiješ, tak může začít téct, i když je tejden starý
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#28 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

s tim chycenim na ojnici- problem pak je, ze se zvysi rychlost pistu skokem, jak je tam vule a projevi se to ojebanou stenou valce, pokud jsi s tim tedy jezdil (pri slysitelnem klepani) delsi dobu a pri vyssich otackach (3tis+)... iS zere olej normalne a pak by ti bral jeste vic...
“Ability is what you're capable of doing.”
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#29 Příspěvek od TuRo »

Hanz píše:s tim chycenim na ojnici- problem pak je, ze se zvysi rychlost pistu skokem, jak je tam vule a projevi se to ojebanou stenou valce, pokud jsi s tim tedy jezdil (pri slysitelnem klepani) delsi dobu a pri vyssich otackach (3tis+)... iS zere olej normalne a pak by ti bral jeste vic...
Po tom jak to začalo slyšitelně klepat tak jsem tím jen dojel domů cca 15 km a to jsem jel tak na zvíšenej volnoběh. Vypadá to že to asi nic víc neodneslo.
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#30 Příspěvek od TuRo »

Motor už mám venku, rozkopanej do šroubku, tak teď se uvidí, pozvyměňuju co s dá a co mi dovolí finanční situace a snad to bude v cajku :wink:
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG
Klubové ID: 1479

#31 Příspěvek od Bzuker »

hoďte někdo odkaz těch dílů v ETK ať vím co se vlastně má měnit při té GO :)
Odpovědět