Tak nesmíš brát v potaz cenu z ETK takyKami1 píše:TuRo píše:Taky možnost no, težko říct která alternativa vyjde levnějc, ale zase si říkám že nevím co koupím za vyběhanou mrdku, tak když si ten svůj udělám, rovnou ho aj překroužkuju a tak tak budu mít motor po GO v top stavu... uvidím
![]()
![]()
![]()
to ses asi nedíval na ceny těch dílů...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
klepání motoru E36 M42B18 (IS)
No nad tím jsem taky přemýšlel, jednu dobu jsem tam měl míň oleje, mohlo to být tím, a nebo taky tím že mam posunutej omezovač na 7000 místo 6500... ale spíš ten olej, ale to není věc co se stane hned, to už mohlo být chycený dost dlouhoPaty píše:ještě se zamysli proč ti to udělalo? co je špatně,aby ses příště vyvaroval...
může to bejt olejem?
To neee, přebroušení kliky, nový axiální ložiska a šalky tak zhruba pětku + těsnení pod hlavou + nový kroužky jseš tak na 8 000,- nic víc není potřeba a motor vklikdu odjezdi dalsich 200 000Kami1 píše:já myslím, že docela můžu, protože to zhruba odpovídá.
tipuju hodně přes 20 t. Kč (záleží co si představujeme pod GO a "motor v top stavu", taky kolik to má nalítaný)
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
pro mě teda motor v top stavu znamená něco víc, ale to je jedno.
jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)
no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)
no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
Co víc myslíš? Myslel jsem v top stavu po funkční stránce a to myslim že bude, budu přece mít celej spodek novej, rozvody jsem dělal asi 20 000 kiláků zpět, a například těsnění víka nentilů mám taky chvilku nový, i když nemá na funkčnost vliv.Kami1 píše:pro mě teda motor v top stavu znamená něco víc, ale to je jedno.
jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)
no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
Máš pravdu že těsnění to chce nový všechny, ale to se pořád pohybujem kolem 10k a ne 20...
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
samozřejmě jak to plánuješ je určitě dostačující,
ale "v top stavu" beru jako "jako novej"
takže v podstatě veškerej "spotřebák" novej, sbroušení ventilů a sedel (2000), rozvody (10000), zdvihátka (6000), odkarbonování (???), případně olejovej ventil, gufera apod.
plus těsnící sada spodku motoru (2000), ale tam stačí jen některá těsnění a dá se vypomoct silikonem
že máš nový rozvody, jsem nevěděl.
s tím těsněním víka ventilů bacha, jakmile ho znovu použiješ, tak může začít téct, i když je tejden starý
ale "v top stavu" beru jako "jako novej"
takže v podstatě veškerej "spotřebák" novej, sbroušení ventilů a sedel (2000), rozvody (10000), zdvihátka (6000), odkarbonování (???), případně olejovej ventil, gufera apod.
plus těsnící sada spodku motoru (2000), ale tam stačí jen některá těsnění a dá se vypomoct silikonem
že máš nový rozvody, jsem nevěděl.
s tím těsněním víka ventilů bacha, jakmile ho znovu použiješ, tak může začít téct, i když je tejden starý
s tim chycenim na ojnici- problem pak je, ze se zvysi rychlost pistu skokem, jak je tam vule a projevi se to ojebanou stenou valce, pokud jsi s tim tedy jezdil (pri slysitelnem klepani) delsi dobu a pri vyssich otackach (3tis+)... iS zere olej normalne a pak by ti bral jeste vic...
“Ability is what you're capable of doing.”
Po tom jak to začalo slyšitelně klepat tak jsem tím jen dojel domů cca 15 km a to jsem jel tak na zvíšenej volnoběh. Vypadá to že to asi nic víc neodneslo.Hanz píše:s tim chycenim na ojnici- problem pak je, ze se zvysi rychlost pistu skokem, jak je tam vule a projevi se to ojebanou stenou valce, pokud jsi s tim tedy jezdil (pri slysitelnem klepani) delsi dobu a pri vyssich otackach (3tis+)... iS zere olej normalne a pak by ti bral jeste vic...
