No ty prave stejne nejsou. Z m50b25 jsou delsi nez z m52b28 resp. m54b30Paty píše:No jestli jsou ojnice stejně velký jako u m50b25 jenom že jsou tvrdší, tak by nedosahovali k horní úvrati jako u org motoru,tam jde hlavně o ten K. poměr...Streety píše:Sehnat ojnice i s pístama v celku z m54b30 je podle me nadlicky ukol, ale pokusit se o to muzesAle nejsem si jisty, jestli mezi horni uvrati a plochou vrchu motoru nebude zas moc velky prostor (moc velky spalovaci prostor)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325i turbo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
drahej není , taky přída hafo , a auto dokáže jezdit s relativně stejnou spotrebou a motor vydrzi daleko vicPaty píše:kompresor je drahej,a nepřidá tolik co turbo,na turbu se da vyrejžovat mnohem víc

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Tak tak.MattyX má pravdu,stačí se na googlu podívat na pár videí.Že by 400 PS bylo na komprtesor málo?Cena se lyší,ale záleží na značce a rozsahu úprav.Taky záleží na jednotlivci,jak se rozhodne.Jedna věc je jasná,pokud to nemá turbo v serii,tak to polkne móóóc peněz a kompresor se montuje na seriovej motor.Já jsem pro kompresor a taky si foukne:-)
MattyX,Jurmi když myslíte,rozhodne motor s kompresorem (seriovej) 400koní nevydrží,protože i tak i tak tam ženeš vzduch pod tlakem!!!,tak je to jedno. když tam budu chtít dát kompresor tak je problem že zabírá spíš v menších otáčkách a vě větších potom strácí na výkonu
mají to mercedesy. Turbo od malejch otáček(rpm) moc nezabírá spíš až ve větších až je motor v tom správným tahu
) je to nakaždým co si tam dá, ale turbo je nejlevnější varianta jak zvednout o hodně výkon! když ho budu chtít zvednout takto komresorem tak se to vyšplhá na obrovskou částku skoro dvojnásobek:( Komresor taky zabírá docela dost místa
Já Jsem zastánce Turbo BOOST!!!
Jinak nic ve zlém a taky se to dá udělat tak hodně zdaru pokud se do tohoto chcete pouštět.
Koukni na to : http://viewitem.eim.ebay.cz/BMW_9299_E3 ... 29526/item
toto sice není úplnej a to turbo stojí za velký nic,ale i toto by tam šlo napasovat a ta cena je přípustná,jenom ty svody jsou trochu moc dábelský



Já Jsem zastánce Turbo BOOST!!!
Jinak nic ve zlém a taky se to dá udělat tak hodně zdaru pokud se do tohoto chcete pouštět.

Koukni na to : http://viewitem.eim.ebay.cz/BMW_9299_E3 ... 29526/item
toto sice není úplnej a to turbo stojí za velký nic,ale i toto by tam šlo napasovat a ta cena je přípustná,jenom ty svody jsou trochu moc dábelský

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
promin , ale kvalita tohodle turbokitu bude presne tam kde se vyrobky z taiwanu nachazí
takovejch debat o turbech a nevim cem jeste tu uz bylo , z velke casti to zkonci jenom u polemizovani cobykdyby
jestli chces turbo , postav si 500 konovou 2.5 třebas
jen se ti tu nekdo snazi taktne naznacit ze nic neni jen tak 

takovejch debat o turbech a nevim cem jeste tu uz bylo , z velke casti to zkonci jenom u polemizovani cobykdyby




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no nejen turbo ale všechno uplně! tolik stoji jenom svody kdyz si je nechas kvalitne svaritPaty píše:to je jasný že není nic jen tak,píšu tam i že to turbo stojí za nic přečti si to pořadně.




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
postaci megasquirt tak jak ma DC s tim ze musis jeste k tomu pouzit neco tedka nevim co (ale vis jak 6 valcu je po to moc
) idealka je plne programovatelna jednotka se sirokopasmou lambdou ktera zvladne naprosto vše
ale cena je nekde jinde 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance