Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325i turbo
Ahoj chci se zeptat jestli když do BMW E36 325i motor M50,když se dá turbo kit tak jestli se nutně musí dát kovaný písty,ojnice,sportovní ložiska na kliku,jiný těsnění pod hlavu atd. Musí se toto všechno udělat nebo to vydrží 100hp navíc v org. stavu? Bez úprav. Kdyby jste tady napsali něco kolem toho nebo odkaz,koukal jsem se to tady najít,ale nic jsem nenašel. Jo a jestli tam jdou namontovat na 325i svody z 325tds?
tady máš něco o přeplňování 325i http://www.streetpro.cz/index.php?id=4
No jo no... Ale pro kazdeho to neni.. Musis byt manualne zrucny a hlavne mit i teoreticke znalosti. Kazda takova prestavba je v podstate original, pokud nekoupis cely kit. Ale to se podle me nevyplati.
Tak drzim pesti pokud se do toho pustis. Kdyby te zajimalo neco konkretniho, tak se ozvi. Jinak pocitej, ze cena prestavby bude okolo +-30k (je to velmi individualni)
Tak drzim pesti pokud se do toho pustis. Kdyby te zajimalo neco konkretniho, tak se ozvi. Jinak pocitej, ze cena prestavby bude okolo +-30k (je to velmi individualni)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
bud rad ze ti to jezdi a nevymejslej
jinak tricet tycek je hodne velkej optimismus
a pak jeste pripocti minimalne emkový brzdy a nejakej lepsi podvozek + stabíky
a pak se modlit aby se ti to tesneni nefouklo nekde 300km od baraku
jinak kovany ojnice nejsou tak drahy cca 1200E + pisty za 1400E , horsi je to co sklikou , tam odlitek nejakej kovanej vyjde tak na 80 palackych cca




jinak kovany ojnice nejsou tak drahy cca 1200E + pisty za 1400E , horsi je to co sklikou , tam odlitek nejakej kovanej vyjde tak na 80 palackych cca

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
no nechci z toho tahat 700koní,a když to bude mít 300koní, a bude ten motor v originále tak by to teoretycky vydržet mělo. Ale praxe je jiná...akorád by to chtělo snížit kompresní poměr,u hondy se to dělalo že se na rozvodový kolo dalo kolo se kterým šlo posouvat časování...a ještě silnější měděný těsnění... tam ten poměr šel trochu posunout,jelikož tady je řetěz tak to bude obtížný...
nejspíš seženu nějakej motor m50 vanos a pustím se do něho
všechno je jenom o čase a financích...


nevim........ 30 litru si mi po konzultaci s mechosem prave o turbu zda podezrele malo.Me rikal, ze to vyjde cca na 100 000 i s praci a kitem.Bez intercooleru se prej da dostat na nakejch cca 250k,s intercoolerem bezpecne pres 300k.JAko, pokud nechces mit atmosferickej charakter motoru, tak do toho jdi.Sam bych radeji naturbil bezvanosovou M50B25 nez koupil emko.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Paavo píše:nez koupil emko.
pravdepodobna zivotnost emka a zivotnost postavene turbiny je docela jasna




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pro predstavu, co vydrzi obycejna 328i e36... pred predelanim mel ten motor jen vyssi tesneni pod hlavou a ARP stefty misto sroubu hlavy...
http://bmwturbo.ipower.com/page2.html
http://bmwturbo.ipower.com/page2.html
“Ability is what you're capable of doing.”
kdybych chtěl Audi,tak si je koupím a nejsem tady
ale jelikož je bmw úplně na jiný stránce krásy a elegance tak jsem tady bmw...ale říkal jsem si proč do toho nedat turbo! Věci který jdou namontovat na to turbo se dají sehnat do 30-40 tis. bez práce kterou si mimochodem můžu udělat sám a mám i kde to je výhoda
nejde tady o krásu ale o výkon,kterej předat do 6cilindru má pěknej chod a zvuk
a nějaký věci už i mám:) takže povídačky že to do ty částky nejde udělat je absolutní blbost jenom kit na ebay stojí přibližně 20 000korunek ale ty turba odtud stojí za nic...montovyli se do hond civiků a zachvilku začali žrát olej
Je to každýho názor a já mu ho neberu,myslete si co chcete a já si taky budu myslet co chci ale je fajn že to sem napíšete proč a jak je to tak a tak...




Je to každýho názor a já mu ho neberu,myslete si co chcete a já si taky budu myslet co chci ale je fajn že to sem napíšete proč a jak je to tak a tak...

Paty píše:to je dobrý vědětty ojnice jsou kratší a pevnější? ty z m52b28? jo a pochybuju že někde seženu písty z 3.0litra myslím,je to tak??? tady jsem našel ojnice a pist z m52b28 vlevo a v pravo m54b30 jde tam poznat jak jsou nižší.
[img]http://img695.imageshack.us/i/dsc00073d.jpg[img][/img]
Presne tohle jsem mel namysli

m52(54)-kovane
m50-odlevane...
Tech 30K berte s rezervou.... Neco sezenes z druhe ruky, neco ubastlis doma sam a neco hold budes muset koupit nove. Malo platny... Zalezi na tom, co od toho cekas...nicmene zlate ceske ruce rady improvizujou

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no m54 nemá uplně jakože kované , je to ale už pevnější slitina než odlévané ... sehnat je je docela boj , každopádne se 2.5 da predelat na 2.8 , 2.9 a taky na 3.0 i 3.2 ale to už sou větší úpravy... jeden muj kamarád takovou stavbu turbíny koupil , utopeno je v tom pěknej balík
svezl se 45 kilometrů a dělá generálku všeho , problem je že ono na S50 je to trošku dražší až se natáhne ojnice a pobouchá ventilky a paličku 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
a co takhle sehnat rovnou ojnice i s pístama v celku z m54b30 a dát je do bloku m50b25 i klikovku tam ponechat a nebo dát klikovku z 325tds je pevnější masivnější ale bohužel těžší,jinak je stejná.hlavu nechat m50b25(vanos) a těsnění pod hlavu dát o něco silnější a měděný aby nefouklo. podle všeho co by se jen toto udělalo tak by kompresní poměr měl být docela nízký
je to tak?
Nevím jestli se dokáže ojnice natáhnout (asi jo když to řikáš) ale já zase viděl jak ojnice vylítla z bloku motoru,prostě se u hondy motoru D15b2(b7)-swap na 4bodový vstřikování, tak se uthla,a zbytek ojnic bylo poohýbaný jak na to píst tlačil silou výbuchu...

Nevím jestli se dokáže ojnice natáhnout (asi jo když to řikáš) ale já zase viděl jak ojnice vylítla z bloku motoru,prostě se u hondy motoru D15b2(b7)-swap na 4bodový vstřikování, tak se uthla,a zbytek ojnic bylo poohýbaný jak na to píst tlačil silou výbuchu...

Streety píše:Sehnat ojnice i s pístama v celku z m54b30 je podle me nadlicky ukol, ale pokusit se o to muzesAle nejsem si jisty, jestli mezi horni uvrati a plochou vrchu motoru nebude zas moc velky prostor (moc velky spalovaci prostor)
No jestli jsou ojnice stejně velký jako u m50b25 jenom že jsou tvrdší, tak by nedosahovali k horní úvrati jako u org motoru,tam jde hlavně o ten K. poměr...