Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Seřízení klapky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#1 Příspěvek od Paty »

Ahoj,chci se zeptat jestli se přes diagnostiku nějakým způsobem nastavuje poloha škrtící klapky?
Nevíte o tom někdo něco? Bmw e36 325i m50b25
Jo a nemáte někdo v záloze smímač polohy škrtící klapky? Měl bych zájem ;)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

ne
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#3 Příspěvek od pragdejf »

klapka nema servo, volnobeh se resi volnobeznym ventilem. diagnostiku na tenhle problem musis provest manualni a sestelovat to sroubkama na klapce.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#4 Příspěvek od Paty »

šroubky na klapce žádný nejsou,co vím. a co s těma šroubkama naštelu když jsi to tak nahodil? bmw r.v.92
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#5 Příspěvek od Kami1 »

co si přečíst to "Jak na to"
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xSAFA »

Paty máš v profilu, že jseš automechanik to je jako fakt nebo jen blbej vtip? :) Jestli je to fakt tak se ani nedivím, že úroveň servisů v ČR je taková jaká je... Chceš stavět turbomotor ale nevíš o svém motoru naprosto základní věci... ale k tvému dotazu...

Klapku ovládá jedno lanko od plynového pedálu, třeba u M52 je zespod tělesa klapky a součástí je mechanismus na štelování lanka... Současně s lankem bych sešteloval i doraz plynového pedálu, která je přímo pod ním...
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#7 Příspěvek od Paty »

ale já se neptal na seřízení lanka plynového pedálu,ale klapky,to je rozdíl,a jelikož okolo klapky nic není tak blá blá blá
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#8 Příspěvek od Kami1 »

blá blá?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xSAFA »

Ptal ses na nastavení polohy škrtící klapky přes diagnostiku - to je blbost, polohu klapky nastavuje manuálně lanko ovládané pedálem. Klapka se otačí na hřídelce a tím možnosti jejího pohybu končí. Polohy otevřeno, zavřeno mají pevný doraz tak co chceš nastavovat????
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#10 Příspěvek od Paty »

aha no já myslel že tam nastavuje něco jako poloha škrtící klapky jako se to muselo nastavovat u felicie když blbla... myslím aby ecu mohla podle toho dávkovat benzín...toto jsem chtěl vědět jestli tady u tohoto to náhodou taky není.
Akorád mě ještě furt zaráží že když si měřím čidlo polohy škrtící klapky tak mě to vždycky ukazuje o 0.5 kOhmu víc než by mělo (limit)
když je zavřená klapka tak to ukazuje 1.5kOhmu místo psanejch 1 kOhm
a když je otevřená naplno tak to ukazuje 4.5kOhmu místo 4kOhmu
mohl by to někdo změřit na svým autě? kolik mu to dává?
tady dávám foto s postupem měření:
[/img]
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#11 Příspěvek od Kami1 »

pokud se odpor mění v závislosti na klapce v tebou naměřeným rozsahu plynule, tak je čidlo dobrý.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#12 Příspěvek od Paty »

jo mění
Odpovědět